بهترین روش برای بهبود رتبه سایت در گوگل

مجموعه : دنیای آنلاین
بهترین روش برای بهبود رتبه سایت در گوگل

چگونه بازدید مناسب داشته باشیم؟

اینترنت یکی از راه هایی است که این روز ها سبب ارتباط میان مصرف کننده و مشاغل می شود. و به نوعی نحوه قرار گیری شما در لیست جستوجو گوگل امری مهم است. زمانی که جستوجو ای در گوگل صورت می گیرد به سه بخش تقسیم می شود.

 

نتایجی که از طریق پرداخت هزینه بازدید صورت گرفته اند، نتایجی که بر حسب نزدیکی شما به کمک گوگل مپ نشان داده می شوند و در آخر نتایج ارگانیک. شما می توانید یکی از این بخش ها را برای دیده شدن و حفظ ارتباط با مشتریان خود داشته باشید. و البته هر کدام نتایج متفاوتی به شما میدهد.

 

در ابتدا لازم است بدانید که افزایش ورودی گوگل جهت ایجاد سیگنال های برند به صورت کاملا طبیعی بسیار پرهزینه است اما اگر نمیتوانید هزینه های زیادی را جهت این امر انجام دهید ما به شما خرید بازدید گوگل را از سایت های ارسال بازدید مطرح ایران پیشنهاد میکنیم .

 

مزایا بازدید در گوگل به کمک Google Business

از ساده ترین روش ها برای داشتن بازدید از موتور جستجو گوگل است. اما با وجود آسانی فواید خوبی دارد. به کمک این ابزار شما هر چه نظرات و پیشنهادات بیشتری بگیرید احتمال دیده شدن بیشتری دارید. در 88% موارد ذکر شده که کاربران به نظرات توجه می کنند و سپس تصمیم می گیرند. و در نتیجه هر چه نظر مشتری مثبت تر باشد احتمال برقراری ارتباط با مشتریان جدید بالاتر می رود.

 

بهترین روش برای بهبود رتبه سایت در گوگل

اضافه کردن سرویس های گوگل

برای پیشرفت و رشد تجارت خود می توانید از سرویس های گوگل کمک بگیرید. این سرویس ها به طور خودکار به میزان بازدید از وب سایت شما اضافه می کنند. این امر کمک می کند رتبه شما بالاتر برود. با دریافت این سرویس ابزاری برای نظارت بررسی ها و نظرات در اختیار شما گذاشته می شود. در برخی موارد این قابلیت را دارد تا پاسخ نظرات را به صورت لینک ای به صفحه دیگر بدهد. به این صورت بطور خودکار بررسی ها را جمع آوری و کنترل می کنید. در برخی موارد با ارسال ایمیل به مشتریان این مسیر بطور شخصی تر دنبال می شود.

 

با خرید بازدید گوگل امتیاز مناسب را دریافت کنید.

که می توانید به عنوان فرصت از آن بهره گرفته و مسیر تجاری خود را بهبود ببخشید. به این صورت با دریافت بازخورد به صورت خودکار با یادآوری به کاربران خود اعتبار خود را بالا ببرید.

 

آشنایی با سرویس های گوگل

در میان پلتفرم های بررسی گوگل یکی از سیستم های معروف است. گوگل به وسیله این ابزار به صاحبان مشاغل کمک می کند رتبه خوبی داشته باشند. این ابزار عبارتند از گوگل مپ و جستوجو گوگل. این دو ابزار با داشتن اطلاعاتی مثل ساعت کار، عکس ها و سایر اطلاعات که از سمت کاربر درخواست می شود. این امکان را می دهد به مرور در لیست مشاغل گوگل نمایش داده شود. جستوجو به کمک گوگل مپ بسیار در تصمیم گیری مشتریان تاثیر گذار است. به کمک Google my business کنترل مشاغل را آسان تر کرده. توسط این ابزار می توانید اعلان ها را پیگیری کرده. اما مواردی که مهم است تعداد کل نظرات، میانگین امتیاز ستاره ها و تعداد بررسی های جدید است. این موارد به شما کمک می کند تا رتبه ی خوبی داشته باشید.

 

به کمک ابزار گوگل به راحتی تجارت خود را کنترل کنید.

البته توجه نمایید که شما باید در کنار این کارها به سایر موارد مثل دایرکت ویزیت ها ، کار روی رتبه الکسا سایتخود و عملیات پیچیده بازاریابی اهمیت دهید تا جمع تمام اینها به شما یک نتیجه مطلوب را بدهد.