بهترین سایت خرید گیفت کارت ایرانی کدام است؟

بهترین سایت خرید گیفت کارت ایرانی کدام است؟

خرید گیفت کارت یکی از بهترین روش‌های پرداخت در پلتفرم‌های مختلف است؛ از همین رو بسیاری از سرویس‌های آنلاین با ارائه گیفت کارت مخصوص به خود، یکی از روش‌های پرداخت را با این گیفت کارت‌ها در نظر گرفته‌اند. این گیفت کارت‌ها هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی وجود دارند؛ اما کاربران ایرانی تنها می‌توانند به نسخه دیجیتالی این کارت‌ها دسترسی داشته باشند.

 

در ایران، سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین مختلفی اقدام به فروش گیفت کارت‌های مختلف می‌کنند. با توجه به این که کاربران ایرانی که از گیفت کارت استفاده می‌کنند امکان پرداخت بین المللی را ندارند، خرید از این سایت‌ها بهترین گزینه خواهد بود. اما باید در هنگام خرید موارد امنیتی را در نظر گرفت؛ زیرا ممکن است با خرید از سایت تقلبی، گیفت کارت نامعتبر خریداری کرده و یا حساب بانکی شما نیز خالی شود. از این رو، باید یک منبع معتبر برای این خرید پیدا کنید. در ادامه، با معرفی گیفت کارت‌های مختلف یکی از بهترین منابع برای خرید گیفت کارت را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

 

گیفت کارت و مزایای خرید انواع گیفت کارت

بهترین سایت خرید گیفت کارت ایرانی کدام است؟

گیفت کارت‌ یک کارت هدیه است که برای سرویس‌های مختلف وجود دارد و افراد با خرید این گیفت کارت‌ها و ردیم کردن آن‌ها می‌توانند در سرویس مورد نظر خدمات مختلفی را خریداری کنند. با این روش، دیگر نیازی به استفاده از کارت بانکی در سیستم‌های پرداخت بین المللی وجود ندارد و می‌توانید با خرید امن از یک سایت معتبر داخلی، خدمات مورد نظر خود را خریداری کنید. برای سرویس‌های مختلف گیفت کارت‌های متعددی وجود دارد. پرطرفدارترین گیفت کارت‌هایی که در دنیا به فروش می‌رسند، گیفت کارت‌های ایکس باکس و پلی استیشن هستند که به دلیل کاربردهای زیادی که برای کاربران دارند، از محبوبیت زیادی در میان آن‌ها برخوردارند. همچنین سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای نیز برای علاقه مندان به موسیقی، گیفت کارت اسپاتیفای را ارائه کرده است.

 

گیفت کارت ایکس باکس؛ پرکاربرد و پرطرفدار

با توجه به این که ایکس باکس متعلق به شرکت مایکروسافت است، در نتیجه گیفت کارت ایکس باکس نیز برای استفاده در سیستم عامل ویندوز مایکروسافت قابل استفاده است. همین ویژگی باعث شده تا گیفت کارت ایکس باکس یکی از پرکاربردترین گیفت کارت‌های دنیا باشد.

 

با خرید گیفت کارت ایکس باکس، شما این امکان را دارید تا از پلی استور مایکروسافت برنامه‌های مختلفی را خریداری کنید که رایگان نیستند. همچنین، امکان تماشای فیلم و سریال‌های مختلف، خرید کتاب و گوش دادن به موسیقی نیز در این برنامه امکان پذیر خواهد بود.

 

با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس، بازی‌های مختلف قابل استفاده هستند. همچنین می‌توانید بازی‌هایی را به صورت پیش خرید استفاده کنید. آپدیت بازی‌ها نیز برای دارندگان گیفت کارت به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد؛ اما برای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس باید به برخی نکات توجه داشته باشید. برای مثال، با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس نمی‌توانید اکانت گلد را خریداری کنید و برای این منظور باید از گیفت کارت گلد استفاده کنید. همچنین قبل از خرید گیفت کارت، باید یک اکانت در مایکرسافت داشته باشید. برای ساخت اکانت نیز باید آی پی خود را به آمریکا تغییر دهید و همچنین هنگام خرید گیفت کارت نیز، گیفت کارت مخصوص به ریجن اکانت ایکس باکس یا مایکرسافت را خریداری کنید. در غیر این صورت گیفت کارت شما عمل نخواهد کرد.

 

گیفت کارت پلی استیشن؛ مخصوص گیمرها

یکی دیگر از گیفت کارت‌هایی گیمرها به آن علاقه زیادی دارند، گیفت کارت پلی استیشن است. با خرید این گیفت کارت، می‌توانید بازی‌های مختلفی که برای پلی استیشن ارائه می‌شوند را خریداری کنید. همچنین آپدیت بازی‌ها نیز برای شما انجام خواهد شد. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گیفت کارت پلی استیشن، امکان استفاده از سرویس پلی استیشن پلاس است. شما با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، به دنیای بازی‌های آنلاین وارد خواهید شد و می‌توانید با دوستان خود به بازی‌های تک نفره یا گروهی بپردازید. این ویژگی باعث شده تا طرفداران زیادی به خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس بپردازند.

 

گیفت کارت اسپاتیفای برای علاقه مندان به موسیقی

استریم اسپاتیفای یکی از بهترین سرویس‌های پخش موسیقی است که کاربران و هنرمندان زیادی از آن استفاده می‌کنند. اما برای این که بتوانید از تمام امکانات این سرویس استفاده کنید، باید اشتراک بخرید. بهترین روش برای این کار، خرید گیفت کارت است. با خرید گیفت کارت اسپاتیفای، می‌توانید به موسیقی‌های مختلف بدون تبلیغات گوش بدهید و همچنین آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.  یکی دیگر از این ویژگی‌ها، دانلود سریع از اسپاتیفای است.

 

نحوه تهیه و ردیم کردن گیفت کارت ها

بهترین سایت خرید گیفت کارت ایرانی کدام است؟

نحوه وارد کردن گیفت کارت‌ ها و ردیم کردن آن‌ها تا حدودی به هم شبیه هستند. همچنین برای تهیه آن‌ها باید از یک سایت معتبر خرید کنید که به شما پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌کند؛ زیرا ممکن است در هنگام وارد کردن گیفت کارت نیاز به کمک داشته باشید. به طور کلی، برای ردیم کردن گیفت کارت باید ابتدا یک حساب کاربری در سرویس مربوطه ایجاد کنید. برای این کار، حتما آی پی خود را به یک کشور دیگر تغییر دهید. برای خرید گیفت کارت نیز باید گیفت کارت همان کشور را خریداری کنید.

 

پس از ساخت اکانت و خرید گیفت کارت، کدی که به شما از طریق ایمیل ارسال می‌شود را در سرویس مورد استفاده و در بخشی که مربوط به پرداخت‌ها و یا ردیم کردن کد است وارد کنید. با این کار، گیفت کارت شما در سیستم وارد شده و قابل استفاده خواهد بود.

 

یوسی پابجی وی آی پی؛ بهترین منبع خرید گیفت کارت

گیفت کارت ها بهترین روش برای انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای کاربران ایرانی هستند؛ زیرا با توجه به محدودیت‌ها امکان پرداخت بین المللی وجود ندارد. به همین دلیل، بهتر است که این گیفت کارت‌ها را از یک منبع معتبر خریداری کنید؛ زیرا با توجه به کاربردهای مختلفی که ارائه می‌دهند و استفاده زیاد کاربران، ممکن برخی سودجویان با ارائه گیفت کارت تقلبی از شما کلاهبرداری کنند.

 

در ایران، سایت یوسی پابجی وی آی پی یکی از بهترین ارائه دهندگان انواع گیفت کارت است. در این سایت، می‌توانید گیفت کارت‌های مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید. همچنین برای خرید یوسی نیز این سایت یک منبع بسیار معتبر به شمار می‌رود. در سایت یوسی پابجی، خدمات دیگری از جمله امکان خرید اشتراک نت فلیکس نیز وجود دارد و می‌توانید از این سایت خرید کنید.

 

اگر شما هم جزء گیمرهایی هستید که از پلی استیشن یا ایکس باکس استفاده می‌کنند، می‌توانید با ورود به یوسی پابجی وی آی پی، گیفت کارت‌های مورد نظر خود و یا یوسی مورد نیاز برای پابجی را خریداری کنید.