بهترین شرایط برای انجام مناسبترین بیمه تکمیلی

مجموعه : مجله خبری
بهترین شرایط برای انجام مناسبترین بیمه تکمیلی

بهترین شرایط برای انجام مناسبترین بیمه تکمیلی

چطور بهترین بیمه تکمیلی را برای خانواده خود انتخاب کنیم؟

شاید امروزه و در قرن 21 و زندگی ماشینی فعلی و هزینه های زیاد زندگی عدم مدیریت ریسک های درمان خانواده موجب زیان های سنگینی باشد که جبران آن برای سرپرستان خانواده بسیار سخت و طاقت فرسا باشد که همین امر وجود یک بیمه درمان قوی را برای خانواده ها امری حیاتی نموده است ، با ما همراه باشدی تا نحواه مدیریت این ریسک ها را بررسی نموده و بهترین راهکار را در این زکمینه انتخاب نماییم .

 

هزینه های بیماری کرونا و همینطور هزینه های بیکاری ناشی از آن دیگر هزینه های درمانی مانند دندانپزشکی و دارو و همینطور زایمان را تحت تاثیر قرارداده است و متاسفانه درگیری های زیادی برای یک خانواده در طول سه سال گذشته به وجد آمده است که موجب مشکلات فراوانی شده است.

 

در این مقاله نحوه مدیریت ریسک های درمانی خانوار پرداخته ایم .

به طور متوسط یک خانواده سه نفره در سال حدود 5 تا 15 میلیون تومان هزینه های مربوط به خدمات سلامت و دندانپزشکی دارد که مدیریت این هزینه ها مستلزم داشتم یک بیمه مناسب است در سالیان گذشته چند شرکت اقدام به ارائه طرح های انفرادی و خانواده جهت استفاده خانواده ها از خدمات با کیفت درمان نموده اند .

 

متاسفانه اکثر شرکت های بیمه ای طرح درمان انفرادی و خانواده با توجه به ماهیت پرریسک این محصول به تنهایی به بازار ارائه نمیدهند و فقط چند شرکت معدود مانند شرکت بیمه سامان ، شرکت بیمه sos و شرکت بیمه تعاون اقدام به عرضه این محصول نموده اند که فقط شکت بیمه سامان به صورت انفرادی محصول فوق را به بازار عرضه نموده است و از این نظر ریسک پذیرترین شرکت با زار در سالیان گذشته بوده است .

 

در بیمه درمان مورد ذکر پوشش های مختلفی ارائه میگردد

پوشش جراحی عمومی و تخصصی برای موارد مورد نیاز به جراحی با سه ماه دوره انتظار .

دوره انتظار زمانی است که باید از شروع بیمه نامه بگذرد تا بیمه شده تحت پوشش آن پوشش درمانی قرار گیرد می باشد و برای زایمان نیز به عنوان مثال 9 ماه است و کلیه شرکتها مطابق قانون بیمه مرکزی موظف به رعایت آن میباشند .

 

با بیمه درمان خود و خانواده را تحت پوشش بیمه درمان قرار دهید و پول خود را پس انداز کنید

امکان خرید آنلاین بیمه نامه فوق توسط سایت اسپینر بیمه فراهم گردیده است و شما میتوانید بیمه تکمیلی انفرادی را برای خود به صورت آنلاین خریداری نمایید و به راحتی در عرض چند ثانیه بیمه نامه مناسب خود را تهیه نمایید.