معرفی 7 مورد از بهترین هدایا برای جشن فارغ التحصیلی

مجموعه : مجله خبری
معرفی 7 مورد از بهترین هدایا برای جشن فارغ التحصیلی

در حالت کلی دادن هدیه جشن فارغ التحصیلی، مانند هر هدیه دیگری نوعی ابراز محبت و قدردانی و توجه به شمار می‌رود و حرکت بسیار دوست ‌داشتنی و جالبی است. معمولا دانشجویان بعد از سال‌ها تلاش، فداکاری و شاید هزینه‌های زیادی موفق به اخذ مدرک معتبر دانشگاهی می‌شوند و در نتیجه لایق و سزاوار هدیه‌ای ارزشمند هستند. برای اهدای هدیه جشن فارغ التحصیلی باید به سن فرد مورد نظر، علائق او و رشته‌ای که در آن فارغ التحصیل شده هم توجه داشته باشید. ما در ادامه به چند ایده در این زمینه می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

معرفی 7 مورد از بهترین هدایا برای جشن فارغ التحصیلی

انواع کیف

یکی از ایده‌های هدیه فارغ التحصیلی برای افراد جویای کار، انواع کیف ‌هاست. افراد پس از دانشگاه به محل کار می‌روند و این هدیه برای آنها می‌تواند بسیار کاربردی باشد. شما می‌توانید از انواع مدل‌های کیف دستی و رودوشی گرفته تا کیف مدارک و کیف‌های چرمی و رسمی برای هدیه دادن به فارغ التحصیلان استفاده کنید. اغلب افراد برای آغاز کار خود باید اول مصاحبه بروند و در صورت قبولی، شغل خود را در محل کار جدید شروع کنند. پس بهتر است یک کیف رسمی  و شیک برای آنها تهیه کنید تا در روز مصاحبه با ظاهری متناسب و حرفه‌ای در مقابل مصاحبه ‌کننده حاضر شوند. این کیف بدون شک برای رفت و آمدهای بعدی هم برای آنها کاربرد خواهد داشت.

 

بازی‌های فکری

بازی‌های فکری برای همه دختران و پسران جذاب و هیجان انگیز است. فارغ التحصیل‌ها اکنون که درس خود را تمام کرده‌اند دیگر کلاس و درس و دانشگاه ندارند و اوقات فراغت بیشتری دارند؛ بنابراین بیشتر می‌توانند زمان خود را برای بازی اختصاص دهند. انواع بازی‌های دسته جمعی فکری یا حتی دیجیتالی می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرم کردن آنها باشد. شطرنج یکی از گزینه‌های نوستالژیک در این زمینه است که همیشه جذابیت خاص خود را دارد. شطرنج دارای انواع مختلف و با قیمت  متنوع است که این قیمت مختلف با توجه به جنس و اندازه صفحه و مهره‌ها، کارخانه‌ای بودن یا دست ساز بودن متفاوت خواهد بود. برای خرید شطرنج یا صفحه شطرنج به راحت بودن بازی با آن هم توجه داشته باشید.

 

کارت هدیه

اگرچه پول نقد، هدیه‌ای عالی برای جشن فارغ ‌التحصیلی است اما خیلی کلی است و شما می‌توانید از گزینه دیگری که توجه و اهمیت بیشتر شما را نشان می‌دهد مانند یک کارت هدیه استفاده کنید. کارت هدیه بانکی (پول نقد داخل کارت) یا گیفت کارت فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی می‌تواند برای یک دانشجویی که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده جذاب باشد و با آن بتواند بخشی از خریدهای خود را انجام دهد. برای مثال به‌جای هدیه دادن 200 هزار تومان پول نقد، می‌توانید کارت هدیه 200 هزارتومانی دیجی کالا را به شخص تقدیم کنید. تا فرد بر اساس نیاز خود خریدهایی را که می‌خواهد انجام دهد.

معرفی 7 مورد از بهترین هدایا برای جشن فارغ التحصیلی

لوازم تحریر

لوازم تحریر همیشه در دوران تحصیل نیاز نیست و دانشجویان با ورود به بازار کار هم به آنها نیاز پیدا می‌کنند. وسایلی مانند انواع مداد، خودکار، ماشین حساب، ذره بین و غیره می‌تواند حتی برای بسیاری از رشته‌ها کاربردی باشد. خرید ذره بین با قیمت مناسب می‌تواند در انواع دیجیتال یا معمولی و سایزهای کوچک یا بزرگ باشد. انواع ذره بین چراغ دار هم گزینه خوبی برای افرادی است که در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند.

 

کتاب

اگرچه سرانه مطالعه در کشور ما بسیار پایین است اما هدیه دادن آن به افرادی که به تازگی فارغ التحصیل شده‌اند آنها را به مطالعه همیشگی دعوت می‌کند. زیرا برای فردی تهیه می‌شود که به مدارج عالی تحصیل دست‌یافته است. درنتیجه  شما مطمئن خواهید شد که مطالعه او بیشتر خواهد شد. در خرید کتاب می‌توانید انواع رمان به‌عنوان مطالعه آزاد یا کتاب‌های کاربردی و تخصصی که به رشته فرد مورد نظر شما نزدیک است؛ را در نظر داشته باشید. او می‌تواند از این کتاب‌ها در اوقات فراغت خود استفاده کند. برای انگیزه بخشی به فرد در راه موفقیت‌های بیشتر و رشد شخصی می‌توانید از کتاب‌ها انگیزشی و موفقیت در این لیست برای او استفاده کنید. در این زمینه کتاب‌های بسیاری وجود دارند که با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها را پیدا کنید.

 

کادوهای چرمی

هدایای چرمی تنوع بسیار زیادی دارند که باعث می شود هدیه دهنده به راحتی بتواند یک هدیه مناسب از میان آنها انتخاب کند. کیف های دوشی چرم می‌تواند بعد از فارغ التحصیلی هم بسیار مفید باشد چرا که طرف مقابل می تواند برای حضور در محیط کار از آنها استفاده کند. انتخاب یک کیف چرم با کیفیت مناسب که روی آن متن و عکس دلخواهی که شما می خواهید حک شده باشد می تواند یک هدیه منحصر به فرد باشد که موجب غافلگیری فردی که به او هدیه می دهید شود. شما حتی می توانید از تابلوهای چرمی به عنوان هدیه فارغ التحصیلی استفاده کنید. انواع ست‌های چرم هم گزینه خوب و در عین حال اقتصادی هستند که با توجه به نوع برند، کیفیت چرم و نوع ست قیمت آنها متغیر خواهد بود.

 

تندیس دکوراتیو

شما می‌توانید از انواع تندیس‌های کوچک برای هدیه دادن استفاده کنید و در این صورت مطمئن باشید که فرد مورد نظر شما همیشه به یاد شما خواهد افتاد به خصوص زمانی که از این تندیس بر روی میز کار یا مطالعه خود استفاده کند.

نویسنده: وحیده امینی