بهترین کادو روز ولنتاین برای نامزدم

بهترین کادو روز ولنتاین برای نامزدم

روز ولنتاین روز منحصر به فردی است که فقط ذوق و شوق آن مربوط به زوجین نمی شود. در این روز عده زیادی اقدام به خرید هدیه ولنتاین برای دوستان و آشنایان خود می کنند. این روز در فرهنگ غربی ها و در دین مسیحی ریشه دارد. آن ها هر ساله ۱۴ فوریه را روز عشق نام گذاری کرده و اقدام به جشن گرفتن این روز و خرید هدیه می کنند.

 

روز عشق در فرهنگ ایرانیان ۲۹ اسفند می باشد که چندان جدی گرفته نمی شود. در کشور ما نیز ۱۴ فوریه هر ساله که مصادف با ۲۵ بهمن ماه می باشد افراد نسبت به خرید کادو ولنتاین برای دختر یا پسر مورد علاقه خود اقدام می کنند. هدیه گرفتن در روز ولنتاین فقط مربوط به دوستی های جنس مخالف یا رابطه های دو نفره نیست. در این روز می توان به اعضای خانواده یا آشنا های هم جنس نیز هدیه داد.

 

خرید هدیه ولنتاین مزایای زیادی برای افراد به همراه دارد. یکی از اصلی ترین مزیت های جشن گرفتن این روز رهایی از روزمرگی و ایجاد احساسات مثبت است. در این روز عده زیادی جشن ها و مهمانی های بزرگ برگزار می کنند و به صورت دست جمعی دور هم جمع می شوند. این احساسات باعث ترشح هورمون اندروفین و جلوگیری از افسردگی می شود.

بهترین کادو روز ولنتاین برای نامزدم

بهترین کادو روز ولنتاین

عده زیادی هنگام انتخاب و خرید بهترین کادو روز ولنتاین دچار سردرگمی می شوند و‌ ممکن است خرید کادو برای آن ها به عنوان چالش نیز به نظر برسد. برای انتخاب و خرید کادو برای روز عشق بهتر است نسبت فرد را به عنوان اولین معیار انتخاب قرار دهیم. در هر شرایط و ارتباطی باید ابتدا بتوانیم نوع رابطه را شناسایی کرده و سپس اقدام به خرید کادو کنیم. به طور مثال گزینه های مناسب برای خرید هدیه برای مادر نمی تواند با گزینه های مناسب خرید هدیه برای پارتنر عاطفی یکسان باشد.

 

پس از شناخت نوع رابطه، شناسایی سلیقه و علاقه فرد مقابل بسیار مهم و تاثیر گذار است. در صورت عدم شناخت کافی فرد ممکن است کادو های گران قیمت اما بدون ارزش را خریداری کنیم. به طور کلی برای تاثیر گذاری بیشتر بهتر است کالا هایی را به عنوان هدیه انتخاب کنیم که در زندگی روزمره فرد مورد استفاده قرار بگیرند. در این شرایط فرد با استفاده از محصول ناخودآگاه حس مثبت پیدا کرده و این موضوع باعث محکم تر شدن روابط بین طرفین می شود.

 

یکی از محصولاتی که جز بهترین کادو روز ولنتاین قرار می گیرد، انواع پوشاک می باشد. آقایان با خرید شال و روسری برای پارتنر یا مادر خود می توانند تاثیرات خوبی بر جای بگذارند. شال و روسری از جمله کالا هایی است که در زندگی روزمره خانم ها به صورت مستمر مورد استفاده قرار می گیرد. کیف و کفش های کلاسیک یا اسپرت نیز می توانند هدایای خوبی در این روز به شمار بروند.

 

خانم ها برای هدیه به آقایان می توانند ست کیف پول و کمربند چرم یا طرح چرم را خریداری کنند. البته این ست ها طی سال های اخیر توسط عده زیادی خریداری شده اند ممکن است دیگر جذابیت سابق را نداشته باشند. بهترین کادو روز ولنتاین برای آقایان می تواند ساعت و یا دستبند های ست باشد. فرد می تواند با خرید دستبند یا انگشتر استیل شیک و ست علاوه بر اهدای هدیه نفیس، باعث گرم تر شدن رابطه نیز بشود.

 

بهترین کادو روز ولنتاین برای نامزدم

خرید عروسک و گل برای ولنتاین

 

بهترین کادو روز ولنتاین برای نامزد ها

روز ولنتاین نزد زوجین به خصوص نامزد ها همواره جذابیت بیشتری دارد. این افراد برای جذب حداکثری پارتنر عاطفی خود حساسیت زیادی روی خرید هدایا در مناسبت های خاص این شکلی دارند. آقایان و خانم ها هر دو در تلاش می باشند تا با خرید هدیه های جذاب تر بتوانند تاثیرات عمیق تری را از نظر احساسی روی پارتنر خود بر جای بگذارند.

 

خرید بهترین کادو روز ولنتاین توسط خانم ها برای آقایان مقداری آسان تر از عکس این موضوع می باشد. خانم ها دارای حساسیت بیشتر و دقت بالا تر هستند. بنابراین طی آشنایی می توانند به طور کامل از روحیه و علاقه مندی های فرد مقابل مطلع شوند و به راحتی هدایای مناسب را انتخاب کنند. همچنین خانم ها با سلیقه و ذوق بیشتر می توانند روی بسته بندی هدایا تمرکز داشته باشند و به این ترتیب جذابیت هدایای خریداری شده را تا چند برابر افزایش دهند.

 

پیرهن های مردانه و تیشرت های اسپرت هنگام خرید هدیه ولنتاین می توانند انتخاب های مناسبی برای خانم ها باشند. به طور کلی البسه و پوشاک از مواردی است که به صورت روزمره استفاده شده و می تواند مورد پسند همگان واقع شود. به تازگی خرید ماگ های کلاسیک نیز رایج شده است. مراکز زیادی نیز ماگ های سفارشی با تصاویر و متون دلخواه را تولید و عرضه می کنند.

 

ممکن است عده زیادی از آقایان هنگام جستجوی بهترین کادو روز ولنتاین تنها به فکر خرید طلا و جواهر باشند. البته که علاقه خانم ها به جواهر و زیور آلات کم نیست اما آن ها با داشتن روحیه لطیف و ظریف بیشتر به دنبال هدیه های خاص و تاثیر گذار هستند. بنابراین آقایان با خرید حتی یک عروسک و یک دسته گل رز  همراه با اکسسوری های خاص و با معنی رضایت طرف مقابل را به دست بیاورند.

 

بهترین کادو روز ولنتاین برای نامزدم

 خرید گل های جذاب برای ولنتاین

خرید گل رز در ولنتاین

یکی از اقلامی که هنگام خرید هدیه ولنتاین جز انتخاب های اصلی و ثابت به شمار می رود. گل ها دارای مدل ها و رنگ های مختلفی هستند که به طور معمول گل رز قرمز از بقیه گزینه ها محبوب تر و پرطرفدار تر است. این گل در فرهنگ های مختلف دارای معانی متفاوتی بوده اما به طور کلی گل رز قرمز نزد همگان نماد عشق و علاقه قلبی می باشد.

 

هدیه دادن گل اگر چه نمی تواند محصول ماندگاری برای فرد مقابل باشد اما با ایجاد لذت لحظه ای احساسات مثبتی را ایجاد می کند. به طور معمول اکثر افراد در کنار کادو های مختلف روز ولنتاین، داخل بسته های هدیه چند شاخه گل طبیعی و تازه یا گلبرگ های خشک شده قرار می دهند. گل رز در داستان های زیادی نماد عشق و علاقه است. این گل در فرهنگ یونانی به معنی ونوس یا همان الهه عشق می باشد.

بهترین کادو روز ولنتاین برای نامزدم

بسته های آماده ولنتاین

پک های آماده برای ولنتاین

به تازگی هنگام انتخاب بهترین کادو روز ولنتاین در مراکز فروش و آنلاین شاپ ها شاهد وجود بسته های آماده هستیم. خرید پک های آماده ولنتاین به چند دلیل با مزایا همراه می باشد. اولین مزیت خرید پک های آماده داشتن بسته بندی و تزئین کلاسیک و شیک می باشد. به طول معمول این بسته ها توسط افراد باتجربه و کاربلد طراحی و عرضه می شوند. در موارد زیادی افراد می توانند به صورت سفارشی بسته بندی های دلخواه را از مراکز مربوطه خریداری کنند و در مراحل بسته بندی و تزئین آن نیز دخالت داشته باشند.

 

موارد قرار گرفته داخل این پک ها می تواند متغیر باشد. به طور معمول برای جذابیت بیشتر داخل بسته های ولنتاین اکسسوری های ظریف و خاص قرار می دهند. در برخی بسته ها وجود پوشاک و کیف و کفش نیز به چشم می خورد. ساعت های ست و دستبندی های شیک دو نفره نیز یکی دیگر از کالا های پر فروش و محبوب داخل این بسته ها می باشد.

 

جذابیت پک های ولنتاین فقط به هدایای داخل آن محدود نمی شود. وجود چند شاخه گل و شکلات نیز به جذابیت بیشتر این بسته ها منجر می شود. وجود تمامی این آیتم ها کنار یکدیگر باعث شده تا هنگام انتخاب بهترین کادو روز ولنتاین اولویت همه مشاهده و خرید بسته های آماده باشد. هدایای مخصوص روز ولنتاین روز به روز در حال تغییر است اما بهتر است با داشتن اطلاعات و آگاهی های کافی از تجملاتی شدن این روز جلوگیری کنیم و بتوانیم با تکیه به سنت های گذشته در کنار عزیزان خود لحظات لذت بخشی را تجربه کنیم.

 

مجله آرگا به معرفی 10 فروشگاه برای خرید اینترنتی کادو و گل ولنتاین پرداخته است که می تواند برای انتخاب راحت تر و مشاهده پک های ولنتاین به شما کمک کند.

بهترین کادو روز ولنتاین برای نامزدم

جشن گرفتن روز ولنتاین به صورت خانوادگی

بهترین کادو روز ولنتاین برای همسر

شاید عده ای تصور کنند که روز ولنتاین فقط مربوط به نامزد ها و یا دوستی های قبل از ازدواج می باشد. باید بدانید که تمامی این مناسبت ها پس از ازدواج از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. بنابراین افراد باید طی انتخاب بهترین کادو روز ولنتاین برای همسر خود دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند. به طور مثال زوجین می توانند این روز را همراه با تعداد کمی از دوستان یا فرزندان خود جشن بگیرند. اگر چه این روز ریشه غربی دارد اما می تواند به گرم شدن کانون خانواده نیز کمک زیادی داشته باشد.

 

زن و شوهر ها با شناخت بهتر و بیشتر از یکدیگر راحت تر می توانند بهترین کادو روز ولنتاین را انتخاب کنند. محصولات کاربردی تر اولویت زوج ها می باشد. آقایان پس از ازدواج معمولا از هر فرصتی برای خرید طلا و جواهر استفاده می کنند. علاوه بر این محصولات کاربردی مثل ست های آرایشی نیز می تواند نزد خانم ها بسیار محبوب واقع شود.

 

آقایان بیشتر با توجه به علایق خود باید مورد شناسایی قرار بگیرند. برای افرادی که اهل بازی و گیم هستند خرید کنسول های بازی می تواند تا حد زیادی در فرد ذوق و احساسات مثبت ایجاد کند. در واقع بعد از ازدواج خرید کادو های تجملاتی رایج تر است اما باز هم نباید از ارزش معنوی هدایای انتخاب شده غافل شد.