بهترین کلینیک برای تزریق فیلر خط خنده چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مجموعه : آرایش صورت
بهترین کلینیک برای تزریق فیلر خط خنده چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تزریق فیلر خط خنده، یکی از مشهور ترین و پرطرفدارترین روش های زیبایی به منظور از بین بردن چین و چروک و خطوط صورت است. این روش غیر تهاجمی است؛ یعنی این که بدون احتیاج به عمل جراحی، فیلر خط خنده به نواحی هدف تزریق خواهد شد. درست است که می گوییم تزریق فیلر خط خنده غیر تهاجمی می باشد اما با این حال مشابه سایر روش های درمانی دیگر، عوارضی هم دارد. برای کاهش دادن عوارض ناشی از تزریق فیلر خط خنده باید به نکات زیادی توجه کرد که یکی از آنها، مراجعه به کلینیک معتبر است. اما بهترین کلینیک برای تزریق فیلر خط خنده چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ نوع فیلر مناسب برای از بین بردن خطوط به خط خنده کدام است؟ اگر می خواهید پاسخ این سوالات را بیابید، حتما به متن زیر توجه کنید.

 

برای انتخاب کلینیک مناسب فیلر خط خنده باید به چه نکاتی توجه کرد

همان طور که پیشتر گفته شد، یکی از عواملی که قبل از تزریق فیلر خط خنده باید به آن توجه کنید، انتخاب کلینیک مناسب برای انجام این روش درمانی است. در صورتی که به کلینیک معتبری برای تزریق مراجعه نکنید، ممکن است دچار عوارض جدی و نادر این روش بشوید. تزریق ژل خط خنده در یک کلینیک معتبر، باعث می شود که این روش با ایمن‌ ترین و توسط بهترین پزشکان انجام شود‌. در نتیجه بیماران با مراجعه به این مراکز، از زیباسازی و جوانسازی پوست خود اطمینان حاصل می کنند و مطمئن می شوند که در کوتاه ترین زمان ممکن، چین و چروک‌ های اطراف دهان و بینی آن ها از بین می رود. پس اگر قصد دارید بهترین نتایج را از تزریق فیلر خط خنده خود بگیرید باید به دنبال کلینیکی معتبر به همراه پزشکان متخصص و حرفه ای باشید. حتما در زمان انتخاب کلینیک مناسب به مجوز رسمی آن از سمت وزارت بهداشت توجه کنید و ببینید که مرکز مد نظرتان چند سال فعالیت و سابقه کاری در حوزه پوست دارد. مسلما کلینیکی که سابقه طولانی تری در حوزه پوست و مو و تزریق فیلر خط خنده داشته باشد، بهترین نتیجه را برای بیمارش به دنبال خواهد داشت. حتما به این نکته هم توجه کنید که در کلینیک مد نظرتان از تجهیزات، دستگاه ها و مواد با کیفیت استفاده کنند، تا شما بتوانید به ظاهر ایده آل و دلخواهتان برسید.

 

دیدن نمونه کار برای انتخاب کلینیک مناسب فیلر خط خنده

یکی از نکاتی که لازم است برای انتخاب کلینیک مناسب فیلر خط خنده به آن توجه کرد، دیدن نمونه کار و قبل و بعد از انجام تزریق است. شما می توانید از اپراتور یا مسئول کلینیک بخواهید که نمونه کار های خودشان را به شما نشان دهد تا با بررسی آن ها تصمیم نهایی خود را بگیرید. حتی می توانید از بیمارانی که در کلینیک مد نظر شما تحت درمان قرار گرفته اند، درباره نتیجه، ماندگاری و این که از تزریق فیلر خط خنده خود راضی هستند یا خیر، سوال بپرسید.

 

توجه به محیط برای انتخاب کلینیک مناسب فیلر خط خنده

علاوه بر این در زمان انتخاب یک کلینیک مناسب، حتما باید به محیط آن هم توجه کرد. منظور از این حرف آن است که حتما به بهداشتی بودن محیط توجه کنید؛ به خاطر آن که مراجعه کردن به یک محیط غیر بهداشتی و کثیف احتمال ابتلا به انواع بیماری های پوستی و حساسیت ها را افزایش می دهد. علاوه بر این، احتمال بروز عوارض جانبی شدید و ناخواسته را بعد از تزریق فیلر خط خنده افزایش می دهد.

 

نوع فیلر خط خنده

انتخاب کردن برند مورد استفاده جهت تزریق به اطراف دهان و بینی به منظور از بین بردن چین و چروک و خط خنده، بر عهده متخصص و پزشک معالج می باشد. به طور کلی، انتخاب نوع فیلر مناسب برای تزریق به خط خنده به عمق چروک، سن و جنس پوست بستگی دارد. توجه داشته باشید که ژل‌ ها و فیلر های طبیعی که بر پایه هیالورونیک اسید تولید شده باشند، از جمله مناسب ترین و بهترین پرکننده های خط خنده به شمار می آیند. به خاطر آن که این فیلر ها با استفاده از مواد اولیه و ترکیبات طبیعی در پوست صورت به ترمیم شدن بافت‌ کمک می کنند، می توانند از پیری یا آسیب سلول‌ ها جلوگیری نمایند. در حال حاضر، ژل های زیر جزو بهترین برند های فیلر خط خنده به شمار می شوند.

▪︎ ژوویدرم
▪︎ رستلین
▪︎ پرفکتا
▪︎ آلیاکسین
▪︎ الانسه

توجه داشته باشید که فیلر های ساخته شده توسط این کمپانی ها، مدل‌ های متفاوتی دارند که تمامی آن‌ ها جهت تزریق به خط خنده مناسب نخواهند بود. به علاوه مدت ماندگاری و اثر این برند ها با یک دیگر متفاوت خواهد بود. توجه داشته باشید که نوع فیلر خط خنده می‌ تواند موجب ایجاد تفاوت درون قیمت یا زمان ماندگاری هر کدام شود. در ادامه مطلب به بررسی برند های مناسب فیلر خط خنده می پردازیم.

 

۱• برند رستیلن

در بین برند های مختلف تولید کننده فیلر خط خنده، Restylane Defyne، ماندگاری یک ساله ای دارد و برای از بین بردن خطوط عمیق استفاده می‌ شود. همچنین Restylane Lyft ماندگاری یک ساله خواهد داشت و برای پر کردن چروک های متوسط تا عمیق به کار می رود. از Restylane Refine هم می‌ توان جهت پر کردن چروک های عمیق استفاده کرد. Restylane silk هم با ماندگاری و دوام شش ماهه جهت برطرف نمودن خطوط سطحی استفاده می شود.

 

۲• برند اسکالپترا

اگر از فیلر های برند اسکالپترا استفاده نمایید، بروز نتایج آن بیشتر طول می کشد؛ چون که این پرکننده به مرور زمان و کم کم جذب پوست می شود و حالت طبیعی صورت را می‌ سازد. اکثر کلینیک‌ های زیبایی از ژل اسکالپترا برای از بین بردن خطوط عمیق خنده بیماران خود استفاده می‌ کنند. ماندگاری این فیلر، دو ساله است که باعث می‌ شود زمان اثرگذاری بالای آن دیده نشود. فیلر های برند هایی همچون بلوترو بالانس را هم می‌ توان به منظور برطرف کردن چروک های متوسط تا عمیق خط خنده استفاده کرد. فیلر های این برند بسیار زود اثرات خود را نشان خواهند داد. ولی اثرات آن ها فقط برای ۶ ماه باقی خواهند ماند.

از این که تا پایان این مقاله از کلینیک زیبایی دکتر عماد همراه ما بودید، از شما متشکریم. سعی کنید برای تزریق فیلر خط خنده خود به یک کلینیک معتبر و کاملا تمیز و بهداشتی مراجعه کنید.

برچسب‌ها: