بهترین گوشی سامسونگ | کدام گوشی سامسونگ را بخرم؟

مجموعه : دنیای آنلاین
بهترین گوشی سامسونگ | کدام گوشی سامسونگ را بخرم؟

هر زمانی که قصد خرید یک گوشی را دارید بدون شک سامسونگ اولین برندی است که به ذهنتان می اید.سامسونگ یکی از بزرگ ترین برندها در تولید گوشی های اندروید است که برای همه سلایق یک گوشی دارد از گوشی های میان رده تا گوشی های پرچمدار سامسونگ. شما میتوانید نسبت به بودجه ای که دارید گوشی سامسونگ مورد نیاز خود را انتخاب کنید.سامسونگ ساخت بالایی در تولید گوشی های خود دارد و همه گوشی های ان حتی میان رده و پایین رده اش دارای کیفیت بالایی هستند که شما میتوانید با پرداخت مبلغی ناچیز از امکانات ان ها استفاده کنید که کمتر برندی در ساخت گوشی های هوشمند مانند سامسونگ است.

 

ملاک خرید گوشی برای هر فرد متفاوت است بعضی از از افراد برایش سخت افزار گوشی مهم است بعضی دیگر کیفیت دوربین گوشی،قیمت ارزان،…را برای خرید گوشی همراه خود ملاک قرار میدهند.انتخاب گوشی مناسب با توجه به امکاناتی که در ذهن افراد است بسیار مشکل است حال اگر شما بخواهید یک گوشی از بین گوشی های میان رده سامسونگ را انتخاب کنید کارتان دشوارتر میشود زیرا گوشی های میان رده سامسونگ اکثرا طراحی و مشخصات مشابهی با یکدیگر دارند و انتخاب بهترین در میانشان سخت است. ما در این مقاله سعی داریم بهترین گوشی های سامسونگ از پرچمدار انها تا سری میان رده را معرفی کنیم تا کمکی برای انتخاب صحیح شما در خرید بهترین گوشی سامسونگ مد نظرتان را داشته باشیم.

 

سامسونگ گلکسی S21 اولترا برترین مدل سری S

مشخصات گلکسی S21 اولترا

ظرفیت: 256 گیگابایت

نمایشگر: 6.8 اینچی (Dynamic AMOLED 2X)

دوربین: 4 ماژول 108، 10، 10 و 12 مگاپیکسلی

سلفی: 40 مگاپیکسل

باتری: 5000 میلی‌آمپر 25 وات

رم: 12 گیگابایت

اندروید: Android 11

بلوتوث: نسخه 5.2

نسخه وای فای Wi-Fi 802.11

طراحی جدید و جذاب دوربین گوشی Galaxy S21 Ultra اولین چیزی است که به چشم می اید. ماژول دوربین S21 Ultra  دارای  چهار دوربین قدرتمند بوده که دو دوربین تله فوتو هستند که یکی با زوم سه برابری و دیگری با زوم ده برابری بهترین زوم را در بین تمام گوشی های موبایل در بازار را دارند. دوربین سلفی این گوشی 40 مگاپیکسلی بوده که برای فعالان شبکه اجتماعی بهترین خبر است. موبایل S21 اولترا مانند گوشی ایفون 12 بدون هندزفرزی و شارژر و در رنگ های سیاه و سفید مات به بازار عرضه شد و تمام ضعف های گوشی گلکسی S20  اولترا را برطرف کرده است. نمایشکر این گوشی هوشمند ۶.۸ اینچی با ارائه رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده که میتواند یک تجربه عالی برای تماشای فیلم و بازی برای شما رقم بزند. باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی این گوشی میتواند تا یک روز با استفاده متوسط مناسب باشد. نکته جالب دیگر درباره سامسونگ گلکسی S21 اولترا این است که شما میتونید قلم S-Pen را خریداری کرده و بر روی این محصول فوق العاده استفاده کنید بدون انکه نیاز به گوشی سری گلکسی نوت داشته باشید. این گوشی تقریبا میتواند همه برنامه ها و بازی ها را به بهترین صورت برای شما اجرا کند و یک انتخاب بی نظیر در گوشی های سری S سامسونگ است.

بهترین گوشی سامسونگ | کدام گوشی سامسونگ را بخرم؟

گوشی سامسونگ گلکسی فولد بهترین گوشی تاشو سامسونگ

مشخصات گوشی گلکسی فولد

ظرفیت: 512 گیگابایت

نمایشگر: 4.6 اینچ در حالت تاشده، 7.3 اینچ در حالت باز

دوربین: 2 دوربین 12 مگاپیکسلی و 1 دوربین 16 مگاپیکسلی

سلفی: یک دوربین 10 مگاپیکسلی و 1 دوربین 8 مگاپیکسلی

باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4380 میلی آمپر ساعت

رم: 12 گیگابایت رم

پردازنده مرکزی: 8 هسته‌ای

سیستم عامل: اندروید 9

گوشی گلکسی فولد نخستین گوشی تاشو سامسونگ بوده که بسیار گران قیمت و خاص است. این گوشی در حالت عادی کم عرض و بلند به نظر میرسد اما زمانی که به صورت کتابی گوشی را باز میکنید مانند یک تبلت میشود. این گوشی از دو صفحه نمایش بهره میبرد که یک نمایشگر هنگام تا شدن گوشی مورد استفاده قرار میگیرد که دارای پنل کوچک 4.6 اینچی با رزولوشن 1680 در 720 پیکسل است و دیگری هنگام باز شدن بدنه گوشی که دارای پنل 7.3 اینچی با رزولوشن 2152 در 1536 پیکسل است.

گوشی گلکسی فولد سامسونگ در مجموع از شش لنز دوربین بهره می‌برد که سه دوربین به صورت عمودی در دو حالت تاشو و تبلت، دوربین های اصلی هستند. اگر نور محیط خوب باشد جزئیات تصویر و شادابی رنگ ها در عکس های ضبط شده با دوربین اصلی گلکسی فولد بسیار مطلوب خواهند بود. گوشی Galaxy Fold یک باتری لیتیوم پلیمری 4380 میلی آمپر ساعتی دارد که اگر درحالت گوشی استفاده شود این باتری تا دو روز دوام دارد اما در حالت تبلت باتری این گوشی یک روزه خالی میشود. خرید این گوشی خاص و گران قیمت برای همه افراد مناسب نیست.

گوشی سامسونگ Note20 Ultra برترین سری نوت

مشخصات گوشی نوت ۲۰ اولترا

ظرفیت: 256 گیگابایت

نمایشگر: 6.9 اینچ (3088 × 1440 پیکسل)

دوربین: 108، 12 و 12 مگاپیکسل

سلفی: 10 مگاپیکسل

باتری: 4500 میلی آمپر

رم: ۱۲ گیگابایت

اندروید: 10

گوشی سامسونگ Note20 Ultra برای نخستین ‌بار در دنیای موبایل با پنل پشتی و پوشش نمایشگر Gorilla Glass Victus طراحی شده است. نکته‌ی دیگر درباره‌ی نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ اولترا به نرخ تأخیر لمسی ۲۴۰ هرتزی آن باز می‌گردد که به‌ ویژه‌ تجربه‌ی بازی‌ها را به‌ میزان چشمگیری ارتقا می‌دهد. در گوشی نوت 20 اولترا شاهد یک دوربین با رزولوشن قوی، دوربین فوق عریض و دوربین تله هستیم. در دوربین فوق عریض سیستم فوکوس لیزری استفاده شده است که یک دوربین فوق العاده در میان اسمارت فون ها است. این گوشی هوشمند دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی که با تماشای فیلم و استفاده از برنامه ها تنها 20 درصد ان خالی میشود و تمام روز باتری این گوشی دوام دارد. شما میتوانید با تهیه این گوشی بی نظیر از قلم  S ان برای طراحی هایتان استفاده کنید.

بهترین گوشی سامسونگ | کدام گوشی سامسونگ را بخرم؟

سامسونگ گلکسی A52 برترین مدل سری A

مشخصات سامسونگ گلکسی A52

چیپست: اسنپدراگون ۷۲۰ جی

حافظه رم: ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت

نمایشگر: ۶.۵ اینچ از نوع سوپر امولد، نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز (۱۲۰ هرتز در مدل 5G)

حافظه داخلی: ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت

دوربین سلفی: سنسور ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2

دوربین اصلی: سنسور عریض ۶۴ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، ماکرو و عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی

ابعاد و وزن: ۱۸۹ گرم، ۱۵۹.۹ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی‌متر

انقلابی عظیمی در بین گوشی های میان رده سامسونگ با ارائه سامسونگ گلکسی A52 ایجاد شد. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی است. دارای طراحی بسیار خاص با رنگ های سفید، مشکی، ابی و بنفش ارائه شده است. باتری گوشی A52 ۴۵۰۰ میلی آمپر A52 از آداپتور ۲۵ وات پشتیبانی می کند اما داخل جعبه یک شارژر ۱۵ واتی قرار دارد.سیستم امنیتی این گوشی تا 4 سال بروزرسانی میشود.دارای اندروید 11 است وسیستم اندروید این گوشی تا 3 سال بروز رسانی میشود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۶۴ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال است و از کیفیت خوبی برخوردار است.حسگر اثر انگشت نیز عملکرد بهتر و قابل توجهی دارد.

ما در این مقاله سعی کردیم از هر سری گوشی سامسونگ بهترین ان را برای سلیقه های متفاوت معرفی کنیم.

منبع: مجله فناوری و تکنولوژی مقداد آی تی