بیماری کرونا تحت پوشش بیمه سامان

مجموعه : پزشکی و سلامت
بیماری کرونا تحت پوشش بیمه سامان

از زمان شیوع ویروس کرونا که منجر به بیماری کووید 19 در سطح جهانی شده است، شرایط جدید که برای مقابله با این ویروس ایجاد شده، زندگی بشر را دستخوش تغییرات زیادی کرده است.

 

کسب و کارها به تعطیلی کشیده شده یا غیرحضوری شده اند، و اکثر کشورها مقررات و ممنوعیت هایی را برای ایجاد فاصله اجتماعی بین افراد به اجرا گذاشته اند. اما با تمام این تدابیری که اجرا شده، باز هم این ویروس در جوامع در حال گسترش و مشکل آفرینی است.

 

یکی از دغدغه های اصلی افراد این است که به این ویروس مبتلا نشوند، و اگر هم مبتلا شدند بتوانند از خدمات پزشکی مناسبی بهره ببرند تا بیماری را با ریسک کمتری پشت سر بگذارند. در این زمینه شرکت های بیمه می توانند با تحت پوشش قرار دادن این بیماری، کمی از نگرانی افراد جامعه را از بابت هزینه ها و کیفیت خدمات درمانی مورد نیاز برای این بیماری کاهش دهند.

 

شرکت بیمه سامان هم از ابتدای شیوع این بیماری در ایران، تمهیداتی را در این زمینه ایجاد کرده است و در قالب چند بیمه نامه، بیماری کرونا را تحت پوشش قرار داده است.

 

بیمه عمر با پوشش کرونا

افرادی که از بیمه شده های بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان هستند، در صورتی که پوشش امراض خاص را در بیمه نامه خود داشته باشند، در صورت ابتلا به کرونا و طبق شرایط بیمه نامه، می توانند تا سقف مشخصی سرمایه مربوط به امراض خاص را دریافت کنند. همچنین در صورتی که خدای نکرده بر اثر این بیماری فوت اتفاق بیافتد، سرمایه فوت هم به ذینفعان بیمه نامه پرداخت خواهد شد.

 

بیمه تکمیلی سامان

در بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده سامان، بیماری کووید 19 هم تحت پوشش است. به این معنی که اگر در روند درمانی نیاز به بستری در بیمارستان باشد، می تواند از محل بیمه تکمیلی، هزینه های درمانی را پرداخت کند. همچنین هزینه های مربوط به عکسبرداری و ویزیت و دارو هم طبق شرایط و سقف های بیمه نامه می توان از بیمه تکمیلی سامان استفاده نمود.

 

بیمه حوادث کرونا

شرکت بیمه سامان بیمه نامه جدیدی را عرضه نموده است به نام بیمه حوادث کرونا که همان بیمه حوادث انفرادی است که بیماری کرونا را تحت پوشش قرار داده است. به این معنی که سرمایه فوت و نقص عضو هم بر اثر حادثه پرداخت می شود و هم بر اثر کرونا.

 

و همچنین هزینه پزشکی بر اثر حادثه و بیماری کرونا. این بیمه نامه هم به صورت سه ماهه و هم شش ماهه و هم سالیانه قابل صدور است. بیمه حوادث کرونا دارای پوشش غرامت بستری روزانه در بیمارستان هم هست. ضمن اینکه خرید آنلاین بیمه حوادث کرونا هم امکان پذیر است و در کمتر از 5 دقیقه می توانید بیمه نامه خود را خریداری کنید و نسخه الکترونیکی آن را تحویل بگیرید.

 

توجه داشته باشید که در صورتی که بیمه نامه جدید از شرکت بیمه سامان خریداری میکنید، پوشش کرونا دو هفته دوره انتظار دارد. به این معنی که در چهارده روز اول از مدت بیمه نامه، این بیماری تحت پوشش نخواهد بود و بعد از آن پوشش بیماری کرونا برقرار می شود.

 

شما می توانید برای اطلاع از شرایط و جزئیات بیمه نامه های گفته شده، به بیمه سامان نمایندگی شیرخانی مراجعه مایید. یا با شماره های این نمایندگی تماس بگیرید و به صورت تلفنی با کارشناسان مشاوره نموده و بهترین بیمه با شرایط خود را انتخاب و خریداری کنید.