بیوگرافی سامان جلیلی و برترین آهنگ های این خواننده پاپ

بیوگرافی سامان جلیلی و برترین آهنگ های این خواننده پاپ

من قصد دارم تا در این مقاله شما را با زندگی خصوصی وآهنگ های خواننده نسل جوان و خوش صدای ایران؛ سامان جلیلی که شباهت بسیار زیادی با صدای شادمهر عقیلی دارد آشنا کنم. امیدوارم تا انتهای مقاله این مطلب را دنبال کنید و با نقاط عطف زندگی این خواننده محبوب بیشتر آشنا شوید.

 

بیوگرافی سامان جلیلی

سامان جلیلی، خواننده پاپ ایران را همه جوانان امروزی کم و بیش می شناسند. از خوانندگان معروف در چند سال اخیر است. در سومین روز از ماه مرداد سال 1370 در یک خانواده ای مازندرانی که اهل بابل هست در شهر کرج چشم به جهان گشود. موسیقی را با گیتار آغاز کرد، خانواده آقای سامان جلیلی او را بسیار تشویق می کردند و او از همان دوران نوجوانی عاشق خوانندگی بود و به همین دلیل حتی بعد از قبولی در رشته معماری در دانشگاه آزاد ایت ن الله آملی ،تحصیل را رها کرده و وارد حرفه هنر و موسیقی می شود.

خانواده سامان جلیلی اکنون در کیش زندگی می کنند و آقای جلیلی چند وقتی است که گویا عزم سفر به خارج از کشور را کرده و این موضوع از پست اینستاگرامی او برداشت شده است.

 

آغاز فعالیت هنری سامان جلیلی از چه سالی است ؟

آغازفعالیتی متفاوت از یک خواننده محبوب در پنجمین روز از ماه شهریور ماه همه علاقه مندان به موسیقی پاپ را به وجد آورد. سامان جلیلی با صدای ناب و دلنوازش با آلبوم پرتگاه در سال 1393به صورت کاملا غیر رسمی (زیر زمینی) وارد عرصه موسیقی و هنر شد.

این آغاز نقطه ای شد برای طی کردن مسیری دشوار که سبب شکوفایی یک پدیده در عرصه موسیقی پاپ شد.

 

آیا سامان جلیلی ازدواج کرده ؟

این جوان مازندرانی خوش صدا و حنجره طلایی هنوز ازدواج نکرده است و در مورد این موضوع هم فعلا چیزی را منتشر نکرده است.

 

علایق سامان جلیلی

بیوگرافی سامان جلیلی و برترین آهنگ های این خواننده پاپ

سامان جلیلی علاوه بر خوانندگی در زمینه تنظیم آهنگ  نیز دستی دارد. از علایق ویژه او فوتبال است. سامان جلیلی از طرفداران تیم استقلال است و علاقه او به ورزش از همین فوتبال شروع شده است. به گفته خود او که طی مصاحبه ای بیان کرده است که بسیار به فوتبال علاقه دارد و به همین خاطر از پدرش در کودکی می خواهد که او را به کلاس های فوتبال بفرستد ولی پدرش به دلایل زیادی او را از این کار منع می کند. و او را به رفتن به کلاس های کشتی و… راهنمایی می کند ولی دست تقدیر او را به کیش می رساند و هنگامی که همراه خانواده برای مدتی به کیش می روند او می تواند وارد یک تیم فوتبال در کیش شود و حتی لقب آقای گل هم می گیرد.

او به دلیل علاقه به فوتبال بازی پلی استیشن را دوست دارد و با آن فوتبال بازی می کند و یکی از تفریحات او در خانه است. البته علاوه بر این در خانه میز بیلیارد نیز دارد که بازی بیلیارد نیز یکی دیگر ازعلایق او در مواقعی است که در خانه است . سامان جلیلی خیلی اهل بیرون رفتن نیست وترجیح می دهد بیشتر اوقات را در خانه سپری کند.

او در حوزه موسیقی همه کارهایی که در بازار هست را گوش می کند تا در حرفه خود بهترین شود به نظر او این کار برایش لازم است اما در این میان به آهنگ های هندی و ترکیه ای علاقه بسیاری دارد و اگر بخواهد آهنگ گوش کند این دو دسته از آهنگ ها جزو موسیقی هایی است که حال و هوای او را عوض می کند.

به نظر سامان جلیلی این موضوع از بزرگترین حواشی ها در دنیای کاری او بوده که خود او نیز از این موضوع متاسف است.

 

تعداد کنسرت های سامان جلیلی

سامان جلیلی تنها ۲۳ سال داشت که برای اولین بار در دوازده بهمن سال ۱۳۹۳ یک اجرای زنده در سالن نمایش های برج میلاد را برگزار می کند. و با اینکه سن کمی دارد ولی مورد استقبال علاقه مندان قرار میگیرد.

سامان جلیلی جزو رکوردارترین خوانندگان در ایران است که اجرای زنده دارند او کنسرت های زیادی را در تهران به معرض دید و نمایش گذاشته است ولی گویا به دلیل یکسری از مشکلات با تهیه کنندگان در تهران، چند سالی دچار مشکلاتی شده است که کار حرفه ای او را با وقفه مواجه ساخته و علاقه مندان و طرفداران را کمی آذرده خاطر کرده است و در این چند سال نتوانسته است کنسرتی را در تهران داشته باشد.

بیوگرافی سامان جلیلی و برترین آهنگ های این خواننده پاپ

درضمن با دنبال کردن صفحه اینستاگرام سامان جلیلی به آدرس https://www.instagram.com/SamanJalili_Music میتوانید از اخرین کنسرت های این خواننده باخبر شوید.

 

آلبوم های سامان جلیلی

  • پرتگاه
  • چه حال خوبیه

 

تک آهنگ های سامان جلیلی

  1. قدم بزن
  2. یواشکی
  3. ترس
  4. پناه
  5. دست خط
  6. حیف
  7. اینه عادتم
  8. بازنده
  9. فصل بهار (اجرای قطعه مازندرانی)
  10. من و تو
  11. نامه
  12. ایستادم
  13. تپش
  14. هوای خونه
  15. رفیق نیمه راه
  16. بهونه
  17. کار چشمات (به همراه:مهدی احمدوند)
  18. کاری به کارم نداری
  19. عشق من (ریمیکس)
  20. کار من نیست
  21. تاوان
  22. بی قرار
  23. زمونه
  24. عشق من
  25. تلافی

 

درضمن شما میتوانید با جستجوی عبارت آهنگ جدید سامان جلیلی از موزیکدل در جستجوگر گوگل وارد این صفحه شوید و تمام اهنگ های سامان جلیلی را دانلود کنید.

 

گلچینی از بهترین آهنگ های سامان جلیلی

  1. هوای خونه
  2.  پناه
  3. طپش
  4. ایستادم
  5. نامه
  6. منو تو
  7. بازنده
  8. اینه عادتم
  9. مگه داریم
  10. قاتل
  11. قبول کن
  12. عشق
  13. معبد

 

برای دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و قدیمی میتوانید به صفحه /https://musicdel.ir/single-tracks مراجعه کنید و اهنگ های جدید روز را با کیفیت اصلی دانلود کنید. تمامی موزیک های که در این صفحه قرار میگیرد از خواننده های پرطرفدار تشکیل شده است و شما می توانید با به یاد داشتن این صفحه مستقیم وارد صفحه شده تک ترانه های جدید 1401 را رایگان دانلود کنید.