تاثیر ورزش بر کیفیت رابطه جنسی

تاثیر ورزش بر کیفیت رابطه جنسی

تاثیرحرکات  ورزشی بر کیفیت رابطه جنسی

 

در زمان ارتباط جنسی با انجام حرکات ورزشی مشخص و   مفید در ارتباط شما را برای شما دوستاران عزیز فراهم کرده ایم برای داشتن رابطه زناشویی عالی و پرحرارت می توانید بدن خود را قبل از برقراری رابطه و رفتن به تختخواب آماده نمایید و ورزش کردن یکی از بهترین پیشنهادها می باشد.

 

 یک متخصص فیزیولوژی ورزش از تاثیر ورزش بر کیفیت رابطه جنسی سخن می گوید. طبق گفته آقای ریچ ویل زنان و مردان می توانند با انجام این ورزش ها رابطه جنسی بهتری را تجربه کنند.

 

ورزش های شکمی انجام دهید
شکم نقش موثری در رابطه جنسی دارد. با نرمش های تقویتی به شکمی خوش فرم با ماهیچه های قوی خواهید رسید . حرکت تقویتی شکم را در 3 تا 5 نوبت 15 تا 20 بار انجام دهید. برای آقایون حرکت پل زدن هم توصیه می شود تا اندام های شکمی شان را تقویت کنند.

 

شنای سوئدی انجام دهید
شنای سوئدی برای بهبود رابطه جنسی بسیار موثر است. اگر به صورت معمول نمی توانید انجام دهید به صورت نیمه ایستاده و به کمک دیوار یا صندلی انجام دهید .

 

در سه نوبت و هر بار 12 تا 15 بار این تمرین را انجام دهید.وقتی آمادگی لازم را کسب کردید ، زانوهایتان را روی زمین بگذارید و این حرکت را انجام دهید. در این حالت باید کمرتان صاف باشد و تا جاییکه نوک دماغ تان با زمین تماس پیدا کند ، پایین بیایید.

 

حرکات ورزشی مفید انجام دهید
به گزارش تکناز:گرم کردن بدن با حرکات ورزشی قبل از رابطه جنسی بسیار موثر می باشد. اگر این ورزش را به صورت مرتب انجام دهید توانایی جنسی تان به طور فوق العاده ای افزایش می یابد. ورزش های پیاده روی، شنا، دویدن، یوگا، دوچرخه سواری برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 

هل دادن یا کشیدن اجسام
می توانید این حرکت ورزشی را که شامل انواع حرکات هل دادنی و یا کشیدنی است با وسایل مخصوص انجام دهید.به طور کلی ورزش باعث پایداری و نعوظ می شود و چاقی اثر عکسی دارد.

 

اگر دوست دارید در میان سالی مانند جوانی نعوظ داشته باشید باید ورزش کنید. طبق تحقیقات یک شناگر 60 ساله مانند یک فرد 40 ساله رابطه جنسی

 

موفق دارد و در سنین بالا کسانی که رابطه جنسی مرتب دارند از سایر افراد جوان تر ،سالم تر و خوش هیکل تر خواهند بود. پس تا می توانید ورزش کنید و رابطه جنسی خوبی داشته باشید.