تضمین ریجستری گوشی در فروشگاه اینترنتی دیجی دو

تضمین ریجستری گوشی در فروشگاه اینترنتی دیجی دو

با شروع طرح رجیستری در ایران عده ای با سواستفاده از اطلاعات کم مشتریان اقدام به درخواست هزینه های گزاف برای رجیستر گوشی ها کردند. این مبالغ چیزی در حدود یک دوم قیمت گوشی خریداری شده بود و کاملا بازار را به سمت و سوی کلاه برداری می برد. فروشگاه اینترنتی دیجی دو با تضمین رجیستری گوشی های عرضه شده ی خود این اطمینان را حاصل می کند که بتوانید خریدی بدون شبه و شک داشته باشید. با ورود مسئله ی رجیستری به قیمت گوشی سامسونگ این کالای پر فروش را دست خوش تغییراتی کرد. سایت دیجی دو با معرفی به روزترین گوشی های سامسونگ همراه با ضمانت رجیستری سعی دارد کیفیت متفاوتی را در فروشگاه های اینترنتی از خود نشان دهد.

 

رجیستر بودن گوشی ها از مهم ترین شاخصه هایی است که در خرید یک گوشی باید به آن توجه کنید، در سایت دیجی دو هر آنچه که می بینید با ضمانت و رجیستر شده به دستتان می رسد. قیمت گوشی هواوی با وجود مدل ها پرچم دار و میان رده بسیار متفاوت است. فناوری های اضافه شده به مدل های پرچم دار باعث می شود تا با قیمتی متفاوت رو به رو باشید.

 

دیجی دو با نهایت دقت و امانت داری بهترین های این برند را با قیمتی متعادل به بازار عرضه می دارد. گوشی هواوی از محبوب ترین های تلفن همراه در بازار ایران است که یکبار استفاده از آن شما را متحیر خواهد کرد، کیفیت بالای سیستم عامل و طراحی بیرونی آن توانسته با برترین گوشی های هوشمند بازار رقابتی دوشادوش داشته باشد.

 

سرنوشت گوشی های رجیستر نشده نامعلوم خواهد بود پس بهتر است در خرید خود به نکاتی از قبیل چک کردن اطلاعات شناسه داخل بدنه با شناسه ی روی جعبه، چک کردن رجیستر بودن گوشی و … توجه کنید. مشاوران دیجی دو قبل و بعد از خرید گوشی ها به شما این نکات را متذکر خواهند شد. فروشگاه اینترنتی دیجی دو دارای کامل ترین دسته بندی ها در گوشی های روز دنیا مانند گوشی شیائومی، گوشی ایفون و گوشی نوکیا است. خرید تضمین شده گوشی های رجیستر شده و به روز را در سایت دیجی دو انجام خواهد پذیرفت. 

 

عدم آنتن دهی تنها مشکلی است که گوشی های رجیستر نشده با آن مواجه هستند، شما از یک گوشی چه انتظاری دارید؟! همینکه نتوانید با استفاده از سیم کارت خود تماس حاصل کنید پس خریدی بی فایده داشته اید. اشتراک گذاری تصاویر و وصل شدن به اینترنت نیز با این اوصاف امکان پذیر نخواهد بود پس دوربین و دیگر امکانات یک گوشی پرچمدار اما رجیستر نشده هیچ فایده ای نخواهد داشت. هزینه های زمانی و مالی رفت و آمد و پیدا کردن یک فروشگاه که بدون مشکل خدمات ارائه دهد احتیاج به صبر دارد، قطعا در خرید گوشی یا لوازم اینچنینی به یک فروشگاه اکتفا نخواهید کرد پس داشتن یک بستر پر اطمینان می تواند شما را در خریدی لذت بخش یاری رساند.

 

اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت و رجیستر شده هستنید و می خواهید به صورت اینترنتی خرید خود را به ثبت برسانید سایت فروشگاهی دیجی دو می تواند در این راه یک گزینه ی مناسب باشد. در صورت بروز هر گونه مشکلی تیم پشتیبانی دیجی دو پاسخگوی مشکلات شما خواهد بود. شرایط بازار به نوعی است که باید خریدی مطمئن انجام داد و هزینه ها را به حداقل رساند. دیجی دو آن روی سکه ی خرید اینترنتی است، امنیت، سرعت و تمام آن چیزی که از یک فروشگاه مجازی را انتظار دارید دیجی دو برآورده می سازد. کافی ست یکبار خرید خود را از دیجی دو انجام دهید تا بدانید کیفیت تا چه میزان می تواند بر روی یک محصول تاثیرگذار باشد.

 

برای مشاهده سایت دیجی دو عبارت (دیجی دو) را در گوگل جستجو کنید