تمام اطلاعاتی که در مورد پرواز تهران شیراز باید بدانید

مجموعه : نکات سفر
تمام اطلاعاتی که در مورد پرواز تهران شیراز باید بدانید

شهر شیراز، در کنار تمام جاذبه‌های توریستی و تفریحی‌ای که دارد، مقصد ماموریت‌های کاری خیلی‌ها هم هست و همین موضوع باعث شده که فرودگاه این شهر، جزو پرترددترین فرودگاه‌های کشور باشد و پرواز تهران شیراز و یا مسیر برعکس، یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌ها را داشته باشد. درست است که امکان سفر به شیراز از طریق مسیر زمینی توسط خودروی شخصی یا اتوبوس و یا توسط قطار هم امکان پذیر است، اما به دلیل طولانی بودن مسیر، خیلی از افراد مسیر هوایی را برای سفر به شیراز انتخاب می‌کنند. اگر جزو افرادی هستید که قصد تهیه بلیط هواپیمای شیراز را دارید، در ادامه، نکته‌هایی را در مورد این مسیر پروازی با شما در میان می‌گذاریم که به برخی از رایج‌ترین سوالات در مورد این موضوع، پاسخ داده است.

 

چه زمانی برای خرید بلیط هواپیمای شیراز اقدام کنیم بهتر است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شهر شیراز، علاوه بر اینکه یکی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی محسوب می‌شود، به دلیل موقعیتی که دارد، میزبان مسافران زیادی‌ست که به قصد انجام سفرهای عازم این شهر هستند. این موضوع باعث می‌شود شیراز، یکی از پر مسافرترین شهرها باشد. توصیه می‌کنیم در شرایط  عادی و روزهای غیر تعطیل،‌ بلیط‌تان را از  یک هفته زودتر، تهیه کنید. اگر در روزهایی مثل تعطیلات عید نوروز یا اردیبهشت ماه،‌ که شهر شیراز، اوج پذیرش مسافر را دارد،‌ قصد سفر به این شهر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از یک ماه قبل،‌ به فکر تهیه بلیط‌تان باشید. یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای تهیه بلیط هواپیمای تهران شیراز یا برعکس با قیمت مناسب،‌ خرید بلیط چارتری هواپیما در این مسیر است.

 

چند ساعت در هواپیما خواهیم بود؟

شهر تهران تا شهر شیراز حدود 682 کیلومتر فاصله دارد. بسته به نوع ایرلاینی که برای پرواز از تهران به سمت شیراز انتخاب می‌کنید،‌ از لحظه‌ی پرواز تا لحظه‌ی فرود بین 1 ساعت تا 1 ساعت و 30 دقیقه، مدت زمانی‌ست که در هواپیما خواهید بود تا به مقصد برسید.

 

ارزان‌ترین بلیط هواپیمای شیراز را چطور پیدا کنیم؟

اگر دستتان در انتخاب زمان سفر باز است، می‌توانید با جابجایی زمان سفرتان به روزهای خلوت‌تر سال، بلیط ارزان‌تری پیدا کنید. روزهای غیر تعطیل و زمان‌هایی غیر از نوروز و اردیبهشت،‌ جزو روزهایی از سال هستند که پرواز شیراز تهران و یا مسیر برعکس را می‌توانید با قیمت مناسب،‌ پیدا کنید. یکی از بهترین وب‌ سایت‌هایی که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند،‌ وب سایت اسنپ تریپ است که به شما این امکان را می‌دهد تا با دیدن تقویم قیمتی و مشاهده قیمت بلیط در روزهای مختلف هفته، بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

 

بهترین ایرلاین برای پرواز شیراز کدام است؟

در حال حاضر، در تمام روزهای هفته پرواز به سمت شیراز انجام می‌شود و ایرلاین‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند. یکی از بهترین ایرلاین‌های فعال در مسیر تهران شیراز و برعکس، ایران ایر است که رتبه اول از نظر کیفیت خدمات را به خود اختصاص داده است. در جایگاه دوم،‌ هواپیمایی ماهان قرار دارد و بعد از آن،‌ شرکت‌های هواپیمایی شناخته شده‌ای مثل شرکت هواپیمایی آسمان، شرکت هواپیمایی آتا، شرکت هواپیمایی ایرتور، شرکت هواپیمایی زاگرس، شرکت هواپیمایی وارش، شرکت هواپیمایی سپهران و شرکت هواپیمایی ساها در لیست شرکت‌های ارائه دهنده بلیط هواپیما به مبدا یا مقصد شیراز قرار دارند.