تور ارزان به باکو با بیسان گشت

مجموعه : نکات سفر
تور ارزان به باکو با بیسان گشت

سفر کردن که جز بخش مهم و جدایی ناپذیر زندگی انسان بوده و است باعث شده که هر کسی در زندگی خود حد اقل یک بار سفر را تجربه کرده باشد . از جمله سفر های پر طرفداری که ایرانیان را به سمت خود می کشاند سفر به شهر زیبای استانبول و باکو می باشد که سالانه جمعیت زیادی از ایرانی ها را به سمت خود جذب می کند . شرکت بیسان گشت مهر یکی از شرکت های معتبر در زمینه تور های خارجی می باشد که برای مسیر هایی چون  تور باکو و تور استانبول کارگزار مستقیم بوده و بهترین و کامل ترین خدمات را در عین حال با ارزان ترین قیمت ها ارایه می دهد .

 

تور هوایی باکو با بیسان گشت :

شرکت بیسان گشت مهر با توجه به این که کارگزار مستقیم تور باکو می باشد بهترین قیمت ها را برای مسافران خود ارایه می دهد . در واقع اگر قصد سفر به باکو را دارید باید بدانید که تور باکو به صورت هوایی و زمینی برگزار می گردد .  که شرکت بیسان گشت با توجه به نوع سلیقه شما صفر تا صد سفرتان را برنامه ریزی و با شما به اجرا در می آورد .

 

در واقع بسیاری از افراد که می خواهند سریعا به باکو برسند بی شک سفر های هوایی به باکو را انتخاب می کنند و خیلی راحت به باکو سفر می کنند . در واقع سفر به باکو به صورت هوایی کمی پر هز ینه می باشد اما راحت و بدون خستگی  خواهد بود.

 

در واقع اگر شما از مسافران تور هوایی باکو باشید شرکت بیسان گشت خدمات تور را که شامل پرواز ، هتل ، بیمه مسافرتی ، ویزا و ترنسفر فرودگاهی می باشد را ارایه می دهد .

 

البته پیشنهاد می شود که برای مسافران تور هوایی باکو ویزا را به صورت فرودگاهی و در فرودگاه باکو تهیه کنند . بی شک اگر شما قیمت آژانس های دیگر را با قیمت های بیسان گشت مقایسه کنید خواهید دید که بیسان گشت با بهترین و کامل ترین خدمات ارزان ترین تور را به شما ارایه می دهد.

تور ارزان به باکو با بیسان گشت

تور زمینی باکو با بیسان گشت :

اگر شما هم از مسافران تور زمینی باکو می باشید و تصمیم به سفر به باکو ان هم به صورت زمینی دارید، باید بگوییم که تور زمینی باکو به دو صورت تور زمینی باکو با اتوبوس از تهران و همچنین تور زمینی باکو از مرز آستارا و یا بیله سوار می باشد .

 

اگر به صورت زمینی و با اتوبوس از تهران قصد سفر به باکو را دارید باید گفت : شروع تور شما از تهران و ترمینال غرب می باشد که در واقع بنا به تایم سفرتان تور شما ارایه می شود .

 

در واقع خدمات تور زمینی باکو از تهران و با اتوبوش شامل : بلیط اتوبوس ، اقامت در هتل همراه با صبحانه ، بیمه مسافرتی ، ویزا و ترنسفر شدن شما از ترمینال باکو تا هتل و بلعکس برای زمان برگشتتان می باشد . اتوبوس هایی که در مسیر تهران باکو کار می کنند اتوبوس های vip  25  نفره می باشند که حدودا 18 ساعت در راه هستند .

 

اما اگر شما قصد سفر به باکو را به صورت زمینی و از مرز دارید در واقع ، تایم سفرتان و همچنین ساعتی که قرار است به مرز باکو و یا بیله سوار برسید را یکی دو روز قبل از سفرتان به باکو با بیسان گشت هماهنگ می کنید تا ترنسفر شما لب مرز آماده باشد .

 

در واقع بعد از رسیدن شما به مرز ، ترنسفر شما تا هتل آغاز شده که حدود 3 ساعت می باشد. گفتنیست که خدمات تور زمینی باکو از مرز نیز شامل رزرو هتل با صبحانه ، بیمه مسافرتی ، ویزا و ترنسفر از مرز تا هتل و بلعکس می باشد .

 

نکته ای که وجود دارد این است که در تور هوایی باکو شما می توانید ویزا را بعد از رسیدن به فرودگاه دریافت کنید اما در تور زمینی باید حتما ویزا را به همراه پاسپرت خود داشته باشید چرا که لب مرز ویزا و پاسپورت ها چک می شود که در صورت بروز مشکل اجازه خروج از مرز داده نمی شود .