تور کیش از تهران ویژه نوروز در حال تکمیل ظرفیت است!

مجموعه : نکات سفر
تور کیش از تهران ویژه نوروز در حال تکمیل ظرفیت است!

جزیره کیش از زیباترین جزیره های ایران بشمار می رود که به دلیل واقع شدن در منطقه آزاد مدرن ترین و پیشرفته ترین امکانات را نیز دارد. این جزیره به دلیل داشتن هوای گرم و شرجی در روزهای تابستان مسافران کمی دارد اما در فصل های سرد و روزهای نزدیک نوروز تقاضا برای تور کیش بسیار بالا است. تا جایی که احتمال رزرو بلیط هواپیما کیش و یا رزرو تور آن بسیار کم است و اگر به موقع اقدام نکنید نمی توانید تعطیلات نوروز را در این جزیره دوست داشتنی سپری کنید. در ادامه به تفریحات نوروزی جزیره کیش اشاره می کنیم تا با برنامه ریزی به موقع برای رزرو تور و بلیط اقدام کنید و در این روزهای پر تقاضا بتوانید از سفر جا نمانید.

 

باغ پرندگان و دیدن دلفیناریوم جزیره کیش

یکی از قدیمی ترین تفریحات کیش که بسیاری از مردم در روزهای نوروز را به سوی خود جذب می کند دلفیناریوم جزیره کیش است. در این مکان تفریحی شما می توانید نمایش های جذاب دلفین ها را تماشا کنید و کلی سرگرم شوید. شیرین کاری های این دلفین ها انقدر با مزه است که در خاطرات نوروزی شما برای همیشه ماندگار می شود. در کنار دلفیناریوم کیش مکان تفریحی دیگری وجود دارد که شاید کمتر درباره آن شنیده باشید. این مکان تفریحی باغ پرندگان است. جایی پر از پرندگان رنگارنگ و زیبا که می تواند برایتان حس زیبایی ایجاد کند. در باغ پرندگان جزیره کیش بیش از 50 گونه پرنده وجود دارد. این باغ وسعتی حدود 3 هکتار دارد و از دو بخش تشکیل شده است. در یک بخش از آن پرندگان آزاد را می بینید که در محیطی بزرگ و فنس کشیده شده در حال پرواز هستند و در بخش دیگر پرندگانی را می بینید که قفس اختصاصی دارند.

 

سافاری در صحرا

سافاری از تفریحات جذاب مناطق صحرایی و جزیره ها است. این تفریح پر هیجان در جزیره کیش در نوروز بسیار پر طرفدار است. روزهای نوروز تقریبا آخرین روزهایی است که می توانید به دور از هوای گرم و شرجی سافاری را تجربه کنید. برای سافاری در دل صحرا شما سوار بر ماشین های آفرود غول پیکر می شوید و با سرعتی بالا از روی تپه ها می پرید. تفریحات دیگری مانند باگی، کارتینگ، پینت بال، بانجی شوتینگ، زورب بال، شتر سواری، موتور سواری و آفرود لندکروز نیز در صحرا وجود دارد که می توانید در کنار سافاری سواری تجربه کنید.

 

پرواز بر فراز خلیج فارس

یکی از مهیج ترین و خاص ترین تفریحات جزیره کیش پرواز با وسیله ایی به نام جایرو کوپتر و یا همان جایروپلن است. این وسیله برخلاف آنچه ظاهرش نشان می دهد بسیار امن است. در تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی است که بر فراز خلیج نیلگون فارس پرواز کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

بوستان آهوان جزیره کیش، جایی برای دوستی با حیوانات

در جزیره کیش منطقه حفاظت شده ایی با نام بوستان آهوان وجود دارد. در این بوستان می توانید همراه آهوها قدم بزنید. آهو ها بدون ترس به سمت شما می آیند و شما می توانید آن ها را نوازش کنید و از این حس طراوت همراه طراوت نوروز و بهار لذت ببرید. این بوستان مناظر زیبایی نیز دارد که به شما امکان ثبت عکس ها و فیلم های خاص را می دهد. این بوستان محل نگهداری پرندگان استرالیایی، گله گوزن‌ها، میمون‌ها وتعدادی سنجاب و حیوانات گوشتخواری مانند شیر، شغال و روباه نیز هست.

 

نخلستان های جزیره کیش

جزیره کیش پوشیده از نخلستان های زیبایی است. در این نخلستان ها می توانید قدم بزنید و از طبیعت بکر آن لذت ببرید. عکاسی در میان این نخل های سر به فلک کشیده هر کسی را به این مکان زیبا می کشاند تا از تور کیش در نوروز لذت ببرد.

 

نوروز بهترین فرصت است تا با خیالی راحت و بدون دغدغه کار به جزیره کیش سفر کنید و برای یک سال پر تلاش آماده شوید. در 13 روز تعطیلات نوروز تقریبا همه جا تعطیل است و هیچ کاری به سرانجام نمی رسد اما با رزرو بلیط هواپیما کیش می توانید از این روزهای بیکاری بهترین استفاده را ببرید. این روزها تقاضا برای شرکت در تورهای کیش بسیار بالا است و احتمال پر شدن ظرفیت بلیط هواپیماها نیز بسیار زیاد است بنابر این با توجه به برنامه ریزی تان با مراجعه به شرکت گردشگری سفرمی برای این سفر مهیج در نوروز هر چه زودتر اقدام کنید.

برچسب‌ها: