توزیع کتاب های درسی از پس فردا

مجموعه : دنیای آنلاین
مدیر کل چاپ و توزیع کتاب های درسی گفت: توزیع کتاب های دوره راهنمایی و دبیرستان از اول شهریور در شهرستان ها و20شهریور در تهران آغاز می شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر ،احمد حسینی در جمع خبرنگاران در این باره افزود: کتاب های دوره ابتدایی در شهرستان ها از 8 شهریور و در تهران از15شهریور و کتاب های دوره فنی حرفه ای و کاردانش از25شهریور از طریق مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و کتاب های دوره راهنمایی و دبیرستان از طریق5 هزار و400 کتابفروشی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به شمارگان135میلیون جلدی کتاب های درسی؛ اضافه کرد: قیمت کتاب ها تک نرخی و بر اساس قیمت پشت جلد است که این قیمت ها باید در کتاب فروشی ها در معرض دید خریداران قرار گیرد.
حسینی خاطر نشان کرد: جلد و صفحه آرایی کتاب های بخوانیم و بنویسیم دوره ابتدایی و همچنین فارسی اول راهنمایی، تاریخ سوم راهنمایی، قرآن چهارم ابتدایی، حسابان سوم ریاضی فیزیک و تاریخ اول راهنمایی تغییرات گرافیکی کرده است.
وی تأکید کرد: دانش آموزان دوره راهنمایی علاوه بر کتاب های درسی،3ده جزیی از قرآن به همراه لوح فشرده از طریق کتاب فروشی ها تحویل خواهند گرفت که جزو کتاب های درسی آنها محسوب می شود.
حسینی یادآور شد: قیمت کتاب ها امسال نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی نکرده و فروش نوشت افزار به همراه کتاب درسی نیز ممنوع است.
مدیرکل چاپ و توزیع کتاب های درسی گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید و توزیع کتاب های درسی می توانند با شماره تلفن 88827778 تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.
منبع: تابناک