جدیدترین سبک آرایشی برای پر کردن ابروها

مجموعه : آرایش صورت
جدیدترین سبک آرایشی برای پر کردن ابروها

صنعت پررونق محصولات آرایشی هر روز ترفند جدیدی برای افزایش فروش محصولات خود به کار می­بندد. یکی از جدیدترین ترفندهای برندهای آرایشی مطرح دنیا استفاده از اینفلوئنسرهای پرطرفدار در فضای اینستاگرام است. اینفلوئنسرهای زیبا و محبوب برای تبلیغ محصولات آرایشی خلاقیت به خرج می­دهند و هر بار برای جذب فالور بیشتر آرایشی جدید و متفاوت را امتحان می­کنند. این تبلیغات منجر به ایجاد سبک­های جدید آرایشی می­شود و خانم­ها را راغب می­کند هرچه بیشتر از محصولات آرایشی جدید را استفاده کنند. ما در ادامه بعضی از این سبک­های آرایشی که برای صورت و ابرو ترند شده را به شما معرفی می­کنیم.

 

ریمل­های رنگی

یکی از جدیدترین و جذاب­ترین مدل­های آرایش ابرو استفاده از ریمل­های رنگی است. ریمل ابروی رنگی برای فصل تابستان و انتهای فصل بهار قابل استفاده است. نوجوانان به استفاده از این ریمل­ها علاقه زیادی دارند و از آنها به عنوان یه سبک جدید آرایشی استفاده می­کنند. اکثر نوجوانان رنگ ریمل­های ابروی خود را با ریمل چشم هماهنگ می­کنند اما بعضی افراد ترجیح می­دهند از دو رنگ متفاوت استفاده کنند. این سبک بیشتر مناسب نوجوانان است و جوانان کمتر به سمت این محصولات جذب می­شوند. 

 

جدیدترین سبک آرایشی برای پر کردن ابروها

تاج ابروی کمرنگ

یکی از سبک­های آرایش ابرو که طی چند سال اخیر پرطرفدار شده استفاده از شابلون ابرو است؛ البته بسیاری از خانم­ها در کشیدن کادر ابرو مهارت بالایی دارند و نیازی به استفاده از شابلون ندارند. سبکی که از آن صحبت می­کنیم تاج ابروی محوی دارد. در این سبک از خرید انواع سایه ابرو پودری استفاده می­شود.

 بعضی افراد از پماد ابرو که حالتی ژله­ای دارد استفاده می­کنند. برای این کار به یک قلموی سر گرد یا زبان گربه­ای نیاز دارید. این قلموها به خوبی می­توانند سایه یه پماد را محو کنند و آسیبی به ابرو نمی­زنند. در انتخاب سایه ابرو دقت کنید. یعضی از سایه­های تقلبی باعث ریزش ابروهایتان خواهد شد. برندهای معتبر را امتحان کنید تا سلامت ابروهای شما تضمین شود. از طرفی بسیاری از سایه ابروهای تقلبی به سرعت می­ریزد و آرایش­تان را خراب می­کند.

 

هاشور ابرو

هاشور زدن یکی دیگر از سبک­های محبوب آرایشی است. هاشور ابروهایی طبیعی و متفاوت ایجاد می­کند. مهارت شما در انجام این کار بسیار مهم است. می­توانید چند بار این کار را پشت دست خود امتحان کنید تا مهارت لازم را بدست آورید. از قسمت زیر ابروهاو دقیقا محل رویش شروع کنید و هرچه به سمت بالا و تاج ابرو می­روید فشار دست خود را کمتر کنید. اینکار به طبیعی شدن هاشورها کمک می­کند. به حالت رویش ابروها دقت کنید و دقیقا در هر قسمت متناسب با حالت رویش ابرو هاشور بزنید. هاشور ابروی مایپیشنهاد ما به شماست. قلم این هاشور نازک و ظریف است و کنترل دست شما را بیشتر می­کند.برند آرایشی مای با داشتن محصولات باکیفیت و متنوع نیاز شما برای یک خرید کامل را برطرف می­کند. تمامی محصولات این برند در آزمایشگاه­های کنترل کیفیت و تضمین کیفیت بررسی می­شود و در صورت تایید کارشناسان به تولید انبوه می­رسد.

 

سایه ابرو یکدست

استفاده از سایه ابرو و شابلون یک روش بسیار آسان و زیبا برای افراد مبتدی است. اگر تجربه زیادی در آرایش ندارید پیشنهاد می­کنیم روش­های راحت و سریع را امتحان کنید. شما به یک شابلون متناسب با فرم ابروی خود احتیاج دارید. سایه ابرو، هم رنگ ابروهای خود را انتخاب کنید و به وسیله یک قلموی سر گرد روی تمام قسمت­های شابلون بکشید و این کار را به صورتی انجام دهید که سایه روی صورتتان نریزد. ابتدا ابروها را شانه کنید و بعد از زدن قلمو درون سایه اضافه آن را به وسیله یک ضربه بگیرید.

 

ژل ابرو و هاشور

فرم ابروی دلخواه خود را با یک ژل ابرو خلق کنید. این بهترین و به روز ترین متد آرایش ابرو است. ژل ابرو را تنها به قسمت­ تار ابرو بزنید چون بعدا به قسمت­های خالی ابرو نیاز خواهید داشت. ژل ابرو را به صورتی بزنید که چیز اضافی روی ابروها باقی نماند. مواد باقی مانده پس از خشک شدن در بعضی مواقع سفید می­شوند. اجازه دهید تا ژل روی ابروها خشک شود و سپس به همراه یک قلموی سر کج قسمت­های خالی ابرو را با سایه پر کنید. تارهای کوتاه و ظریفی در این قسمت­ها طراحی کنید تا ابروها پرتر دیده شود. برای این کار ژل ابروی کاسه­ای یا پماد ابرو هم وسیله مناسبی است.

جدیدترین سبک آرایشی برای پر کردن ابروها

روش­های دائمی

لیفت ابرو: لیف ابرو روش کاربردی دیگری است که در آرایشگاه­ها یا مراکز تخصصی پوست و مو به صورت دائم انجام می­شود. لیفت با این روش حدود یک ماه روی ابرو باقی می­ماند و پس از آن باید دوباره تمدید کنید. این روش به دلیل این که شقیقه را کمی بالاتر نشان می­دهد کاربردی است و سن شما را پایین خواهد آورد.

 

میکروبلیدینگ یا فیبروز: این روش اخیرا در ایران بسیار پرطرفدار شده و متخصصان زیادی در این حوزه مشغول به کار شده­اند. افرادی که توسط آکادمی­های معتبر آموزش دیده­اند توانایی انجام فیبروز، که در اینجا بیشتر درباره این روش می‌خوانید، ابرو به بهترین شکل را دارند. این روش حدود 6 تا 8 ماه ماندگار است و فرم عالی و طبیعی برای ابروها خواهد بود. شما می­توانید به سلیقه خود سایه یا هاشور را در این سبک امتحان کنید. هاشور ابرو کمی طبیعی­تر به نظر خواهد رسید.

 

کاشت ابرو: کاشت ابرو به صورت حرفه­ای توسط افراد زیادی انجام نمی­شود و پزشکان و متخصصان کمی هستند که رضایت بالایی در کاشت ابرو دریافت می­کنند. کاشت ابرو در بیشتر مواقع حالت طبیعی ندارد و کسانی که اینکار را انجام داده­اند رضایت چندانی نشان نمی­دهند. روش­های دیگر را امتحان کنید تا زیبایی طبیعی صورتتان حفظ شود.

 

در انتخاب روشی برای زیباتر کردن ابروها ابتدا باید فرم صورت و پس از آن فرم ابروی خود را به درستی بشناسید و روشی متناسب با چهره خود را انتخاب کنید. برای انجام کارهای زیبایی دائمی سعی کنید تا بهترین مراکز را انتخاب کنید تا کمترین میزان ریسک را در انجام کارهای زیبایی متحمل شوید.

نویسنده: سارااقبالی