جدیدترین مدل های آرایش چشم را اینجا ببینید!

مجموعه : آرایش چشم
جدیدترین مدل های آرایش چشم را اینجا ببینید!

به طور معمول، سالانه در صنعت مد و زیبایی، لباس‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلف آرایشی مد و به اصطلاح ترند می‌شوند و نباید آریش چشم را از این قاعده جدا کرد. به طور معمول به روزترین آرایش‌های چشم را می‌توانید در افراد مدل‌ و یا بازیگران معروف مشاهده کنید، اما ما هم در ادامه لیستی از جدیدترین آرایش‌های چشم که ترکیبی از خلاقیت، ماجراجویی و زیبایی است را معرفی کرده‌ایم:

 

1.آرایش چشم با سایه‌های رنگی

یکی از مدل‌هایی که در سال گذشته بیشتر مد شده و رواج پیدا کرده، استفاده از سایه چشم با رنگ‌های مختلف است که روی پلک زده می‌شود. در این روش می‌توان سایه‌های رنگی مختلف را به صورت افقی و یا عمودی روی پلک بالا و پایین چشم کشید. این مدل آرایش چشم علاوه بر اینکه مناسب پوست‌های روشن است، برای استفاده پوست‌های تیره و برنزه هم به کار می‌رود و به پوست زیبایی و شفافیت خاصی می‌دهد. این نوع آرایش را می‌توانید برای مهمانی‌ها امتحان کنید.

 

آرایش چشم با ریمل‌های حجم دهنده

البته استفاده ار ریمل‌های حجم دهنده، رخدادی تازه نیست و برای مدت‌هاست که افراد از این نوع ریمل استفاده می‌کنند، اما تازگی این آرایش، استفاده از ریمل حجم دهنده به تنهایی است که زیبایی تاثیرگذاری به چشم‌ها می‌دهد. باید به خاطر داشته باشید که اگر به دنبال ریمل‌های حجم دهنده با قیمت و کیفیت مناسب هستید، می‌توانید آن را در برندهای محبوب ایرانی مانند مای، شون و کالیستا بیابید. به طور معمول قیمت این ریمل‌ها مناسب است، به راحتی شسته می‌شود و موجب کنده شدن مژه‌ها در حین پاک کردن نمی‌شود و از طریق این لینک قابل خریداری است.

اما اگر مایلید برندهای خارجی را امتحان کنید، می‌توانید به سراغ برند هدی بیوتی (برندی از یک زن عراقی- آمریکایی) و ریمل حجم دهنده بورژوا بروید.

همچنین یادتان باشد قبل از ریمل زدن، فرمژه را جدی بگیرید تا مژه‌ها حالت ایستاده بهتری در چشم داشته باشند.

برای اینکه فقط با ریمل چشمان زیباتری پیدا کنید، باید به سراغ تمیز کردن و مشخص کردن ابروها هم بروید. برای اینکار می‌توانید از براش ابرو برای شانه کردن و بالا زدن ابروها، مداد و صابون ابرو استفاده کنید.

 

جدیدترین مدل های آرایش چشم را اینجا ببینید!

خط چشم رنگی برای زیر چشم

مدل سوم، آرایش زیر چشم با سایه و مدادهای رنگی است. در این روش فقط کافی است خط چشمی که برای زیر چشم استفاده می‌کنید، به رنگ یا روشن‌تر از همان خط چشمی باشد که روی پلک بالا استفاده می‌کنید. برای این کار نیاز به تهیه خط چشم‌ های رنگی در انواع مویی، ماژیکی یا مدادی دارید.

 

سایه چشم با طرح حیوانات و گیاهان

مدل بعدی، استفاده از طرح پوست حیوانات و گیاهان به عنوان سایه چشم است. برای مثال می‌توانید از ترکیب خال‌های پلنگ روی پلک چشم استفاده کنید و به جای استفاده از رنگ نارنجی از رنگ صورتی و یا مایل به یاسی استفاده کنید. یا برای مناسبت شب یلدا، از طرح هندوانه برای سایه چشم استفاده کنید. بنابراین به طور معمول، این سایه چشم را برای مراسم دوستانه و یا مراسم خاص می‌توان استفاده کرد. همچنین به یاد داشته باشید در این نوع آرایش، برای کشیدن طرح‌ها خط چشم های ماژیکی عالی است.

 

سایه چشم براق

استفاده از سایه‌های براق چشم می‌تواند ترکیب زیبا و جذابی به پوست بدهد. البته باید بتوانید سایر بخش‌های پوست را هم با آن هماهنگ کنید. استفاده از این سایه‌ها علاوه بر نوع متداولی است که فقط به گوشه داخلی چشم زده می‌شود و به طور کامل روی پلک بالا پخش می‌شود.

 

استفاده از ریمل‌های رنگی روشن

فقط سایه و خط چشم نیست که در انواع رنگی تولید می‌شود، در حال حاضر و برای تنوع بیشتر می‌توانید از ریمل‌های رنگی هم برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید. به ویژه استفاده از این رنگ‌ها برای آرایش تابستانه می‌تواند جالب توجه باشد.

 

جدیدترین مدل های آرایش چشم را اینجا ببینید!

خط چشم، بالاتر از پلک‌ها

در حال حاضر دیگر نیازی نیست خط چشم فقط به ریشه مژه‌های شما کشیده شود، علاوه بر پهن کشیدن آن، می‌توان جای کشیدن آن را به طور کامل عوض کرد و به سراغ محل اتصال انتهای پلک بالا به استخوان ابرو رفت. این نوع خط چشم، زیبایی منحصر به فردی به چشم‌ها و صورت می‌دهد. برای زیباتر شدن، می‌توانید از خط چشم‌های اکلیلی هم برای این کار استفاده کنید.

 

استفاده از آرایش اسموکی با طیف سرخ

آرایش اسموکی به طور معمول با رنگ‌های تیره انجام می‌شود، اما اگر در این نوع آرایش مهارت داشته باشید، می‌توانید به سراغ سایه‌های چشم با طیف سرخ بروید و طرح زیبایی در چشم ایجاد کنید.

 

استفاده از خط چشم پاستلی

خط چشم‌های پاستلی هم تنوع جدیدی در میان انواع خط چشم‌های ماژیکی هستند و می‌توانید ترکیب رنگ‌های مختلف آن را برای آرایش چشم استفاده کنید. در اینجا با چند نمونه از آرایش با این نوع خط چشم آشنا شوید.

 

امتداد خط چشم

یکی دیگر از کارهای جالبی که در آرایش چشم می‌توانید انجام دهید، امتداد دادن خط چشم از گوشه‌های بیرونی چشم است، این نوع آرایش مشابه خط چشم گربه‌ای است و برای افرادی مناسب است که چشم‌های پف‌دار دارند. برای این کار می‌توانید از خط چشم‌های مویی مانند پاریس استفاده کنید.

 

استفاده از سایه‌های اکلیلی

اگرچه به طور معمول، استفاده از خط چشم اکلیلی برای مناسبت‌های ویژه مانند جشن‌ها استفاده می‌شود، اما می‌توانید روی سایه چشم خود را با انواع اکلیلی، روشن‌تر و براق‌تر کنید. همچنین می‌توانید از خط چشم‌های اکلیلی در محل اتصال پلک بالا به ناحیه ابرو هم استفاده کنید.

 

سایه چشم متفاوت در دو چشم

یکی دیگر از کارهای خلاقانه‌ای که انجام می‌شود، استفاده از رنگ سایه مختلف برای هر کدام از چشم‌هاست. برای مثال، یکی از چشم‌ها با سایه آبی و دیگری با سرخ روشن رنگ‌امیزی می‌شود. نتیجه این کار، جالب و زیباست و شما می‌توانید آن را برای مناسبت‌های دوستانه و جشن‌ها استفاده کنید.

موارد اشاره شده، چند مورد از به روزترین آرایش‌های چشم است که شما می‌توانید بسته به محیطی که در آن حضور خواهید داشت، یکی از آنها را انتخاب کنید و کم کم با تمرین و کسب مهارت لازم، آنها را روی چشم پیاده کنید.

برچسب‌ها: