جدید ترین خدمات زیبایی دندان با خواب مصنوعی (بدون درد)

مجموعه : پزشکی و سلامت
جدید ترین خدمات زیبایی دندان با خواب مصنوعی (بدون درد)

اگر شما هم از دندانپزشکی می ترسید زا ورود اجسام به داخل دهان خود بیزارید و به این دلیل تا به حال به زیبایی و خدمات درمانی دندان هایتان اهمیت ندادید و دندان های خراب و شکسته دارید، شما می توانید بدون احساس درد و اضطراب از ورود اجسام دندانپزشکی به دهان خود با انجام سدیشن (خواب مصنوعی) تمامی دندان های خراب و پوسیده خود را درمان کنید و هیچ دردی و احساس ناخوشایندی را تجربه نکنید. این روش مخصوص به انجام کار خاصی در خدمات دندانپزشکی نیست و این روش را برای تمامی خدمات دندانپزشکی می توان به کار برد.

 

چون یکی از دغدغه های همه ما داشتن لبخند و چهره ای زیبا با دندان هایی سالم و طبیعی می باشد. اما بدلیل ترس از دندانپزشکی یا حالت تهوع از انجام این کار پرهیز می کنیم و از مراجعه به دندانپزشکی خودداری می کنیم و یا هنگامی که دندان هایتان دچار درد و پوسیدگی می شود به دلیل داشتن ترس از دندانپزشک، یا ترس از ورود وسایل دندانپزشکی به داخل دهان خود و عدم مراجعه به دندانپزشکی تعداد دندان های خرابتان بیشتر شده است و به دلیل درد زیاد دندان ها از خوردن غذا های گرم و یا موارد خوراکی شیرین محروم شده باشید.

 

امروزه یکی از پر مخاطب ترین خدمات دندانپزشکی، خدمات زیبایی دندان ها میباشد.

۲ تا از پرکاربرد ترین روش های زیبایی دندان عبارت است از :

کامپوزیت دندان (مناسب برای دندان های آسیب دیده و پوسیده)

ایمپلنت دندان (برای کاشت دندان از دست رفته )

اما با روش سدیشن یا خواب مصنوعی میتونید بدون هیچ ترسی دندان های خودرا درمان کنید. که در ادامه با این روش بیشتر آشنا میشویم.

 

دندانپزشکی با بیهوشی یا خواب عمیق چیست؟

از نظر برخی افراد انجام کارهای دندانپزشکی مثل کشیدن دندان، درمان ریشه (عصب کشی و کاشت دندان (ایمپلنت) و … دردناک می باشد. اما بسیاری از درمان های دهان و دندان را می توانید با بیهوشی کامل و حتی موضعی (خواب عمیق) انجام دهید.

 

دندانپزشکی سدیشن چیست؟

دندانپزشکی سدیشن به روشی اطلاق می‌شود که در آن از داروهای ضد اضطراب و آرام بخش استفاده می‌شود تا بیمار در حین درمان دندان ، از درد و اضطراب مربوط به آن خلاص شود. در این روش، داروها به صورت دهانی، تزریقی و یا با تنفس از طریق ماسک تجویز می‌شوند و بیمار به گونه‌ای آرام و بدون استرس بر روی یونیت دندانپزشکی دراز می کشد، اما هنوز به سوالات دندانپزشک خود پاسخ می‌دهد. با این روش، بیماران با ترس شدید از دندانپزشکی و درد، می‌توانند به راحتی از درمان‌های دندانپزشکی خود استفاده کنند و یک درمان راحت و بدون استرس را تجربه می کنند.

 

دندانپزشکی با بیهوشی موضعی

براساس تشخیص متخصص بیهوشی و دندانپزشک معالج برای افرادی که بیهوشی موضعی امکان‌پذیر باشد، این روش قادر به انجام است. برای کلیه درمان‌ها می‌توان از این روش استفاده کرد. در بیهوشی موضعی فرد هوشیار می باشد و قادر به برقراری ارتباط است اما روند درمان دندانپزشکی و حتی تزریق اولیه جهت بی حس کردن دندان را متوجه نخواهد شد.

 

دندانپزشکی با بیهوشی کامل

بیهوشی کامل زمانی انجام می شود که به تشخیص متخصص بیهوشی و دندانپزشک، بیهوشی موضعی امکانپذیر نمی‌باشد؛ به دلیل شرایط سیستمیک و استفاده از داروهای خاص ، تجویز به بیهوشی کامل صورت می‌گیرد. سطح این بیهوشی متناسب با روش کار و شرایط سیستمیک هر بیمار متفاوت می‌باشد.

 

 

دندانپزشکی با بیهوشی موضعی (خواب عمیق) برای چه کسانی مناسب می باشد؟

  • کودکانی که مظطرب و پریشان هستند و به دلیل ابتلا به یکسری بیماری هایی سیستمیک همچون اوتیسم، قادر به همکاری با دندانپزشک نمی باشند.
  • کودکانی که سن کمی دارند و همکاری لازم را با دندانپزشک را ندارند.
  • افرادی که دارای معلولیت های خاص همچون عقب افتادگی ذهنی و فیزیکی هستند و قادر به دریافت درمان های روتین دندانپزشکی نیستند.
  • آن دسته از افرادی که به دلیل مشکلات مفصلی، توانایی لازم برای باز کردن دهان خود را به مدت طولانی ندارند.
  • افرادی که ترس و یا فوبیا دندانپزشکی دارند.

 

زیبایی دندان ها با کامپوزیت و ایمپلنت (بدون ترس و اضطراب)

ایمپلنت دندان بدون درد

ایمپلنت یکی از بهترین راه های جایگزین برای نواحی بی دندانی می‌باشد. اما برخی از افراد از جراحی ایمپلنت می ترسند و این ترس مانع از درمان آنها می شود. جراحی ایمپلنت بدون درد یکی دیگر از راه‌های کاشت دندان می‌باشد.

 

مزایای کاشت دندان به روش ایمپلنت بدون درد

  • کاهش استرس و اظطراب بیمار در هنگام کاشت دندان
  • افزایش سرعث بهبودی بعد از ایمپلنت به دلیل عدم برش بافت لثه
  • کاهش مراحل کاشت دندان
  • کاهش زمان کاشت دندان ( حدودا 15 دقیقه)
  • کاشت ایمپلنت و نصب روکش به صورت همزمان در بعضی از موارد

 

ایمپلنت دیجیتالی با خواب عمیق

یکی از اولویت های اصلی دندانپزشکان، فراهم کردن شرایطی ایمن و راحت برای بیمار می باشد. به همین دلیل به بیمارانی که از کاشت ایمپلنت دندان می ترسند، پیشنهاد می کنند که برای کاشت دندان از ایمپلنت با خواب عمیق استفاده کنند.

 

در ایمپلنت با خواب عمیق یا همان کاشت دندان با بیهوشی ، بیمار به صورت عمیق به خواب می رود و دندانپزشک تمامی مراحل ایمپلنت را در زمان کوتاهی انجام می دهد. کاشت دندان با خواب عمیق در واقع روشی موثر برای درمان نواحی بی دندان می باشد که برای افرادی که آستانه و تحمل درد پایینی دارند، ریفلاکس حنجره حاد دارند و حساسیت بالایی در دندان های خود دارند، مناسب می باشد.

 

همان‌‌طور که می‌دانید، ایمپلنت یکی از درمان‌های پرطرفدار برای کاشت دندان محسوب می‌شود که باید برای رسیدن ‌به بهترین نتیجه به سراغ دندانپزشک‌های مجرب، متخصص و ماهر در زمینه کاشت ایمپلنت بروید. بررسی‌های نشان می‌دهد که بیش از98 درصد از جراحی‌های کاشت دندان با موفقیت همراه بوده و مشکلی برای بیمار ایجاد نشده است. اما اگر در هر کدام از مراحل ایمپلنت دندان شرایطی صورت گیرد، بدون شک باید در انتظار عوارض ناشی از آن باشید. در روش ایمپلنت دیجیتالی از به‌ روزترین فناوری‌ها استفاده می‌شود و همین امر در کاهش میزان اشتباه و خطای این نوع جراحی موثر است.

 

در روش ایمپلنت دیجیتالی دندان از عکس‌های سه ‌بعدی برای بررسی دقیق موقعیت و شرایط عصب و استخوان فک استفاده می‌شود. شبیه‌سازی موقعیت کامل فک شما با فناوری‌های سه‌بعدی به پزشک این امکان را می‌دهد که مراحل حساس مانند برش و کاشت را با دقت بسیار بالایی انجام داده و ریسک جراحی ایمپلنت و خونریزی ناشی از آن را کاهش دهد.

 

علاوه‌بر موارد ذکر شده، در روش کاشت دندان دیجیتالی با استفاده از سرجیکال گاید که به آن راهنما نیز می‌گویند، ایمپلنت را در بهترین و مناسب‌ترین موقعیت قرار می‌دهند، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به عصب و بافت لثه‌ها وارد شود. امکان کاشت دندان با حداقل میزان برش با روش ایمپلنت دیجیتالی، در کاهش عوارضی مانند درد، التهاب و خونریزی نقش داشته و دوران بهبود شما نیز کوتاه‌تر خواهد بود.

 

زیبایی دندان ها با کامپوزیت دندان

زیبایی دندان‌ ها و داشتن لبخندی جذاب، هر چهره‌ای را متفاوت خواهد کرد. خوشبختانه امروزه نیز روش‌‌های بسیار متنوعی به این منظور وجود دارند. شما می ‌توانید از علم دندان پزشکی زیبایی بهره برده و صاحب دندان‌ هایی سالم و زیبا شوید. یکی از روش‌‌های ترمیم و زیبایی دندان که طرفدار زیادی دارد، کامپوزیت دندان است.

 

در واقع کامپوزیت یکی از روش‌‌های زیبایی برای ترمیم و پر کردن دندان ها می باشد. با کمک این روش می توانید ایراد دندان های خود را رفع کرده و لبخندی زیباتر داشته باشید.

 

اگر از دندانپزشکی می ترسید و دندان هایتان به کامپوزیت احتیاج داره و هنوز به دندانپزشک مراجعه نکردید، دیگر نگران نباشید چون با روش سدیشن یا خواب عمیق میتوانید بدون درد کامپوزیت دندان های خود را انجام دهید.

 

در پایان

از این رو توصیه‌ می‌کنیم که حتما به کلینیک‌های دندانپزشکی معتبر و دندانپزشکان متخصص و حاذق مراجعه کنید تا بتوانید این پروسه را با درصد موفقیت بالا و بدون هیچگونه ترس و دردی سپری کنید. یکی از معتبرترین مجموعه‌هایی که برای درمان بیماری‌های دهان و دندان خود و کاشت ایمپلنت و کامپوزیت به روش بیهوشی‌ می‌توانید به آن مراجعه کنید کلینیک لبخند سپید (سپیدنت) است. این کلینیک با بهره گیری از جدیدترین فناوری‌ها و تجهیزات روز دنیا و در محیطی کاملا آرام و استریل انواع خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن به بیماران ارائه‌ می‌دهد. جهت آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه کافیست به وب‌سایت آن‌ها (sepident.com) مراجعه کنید و یا برای مشاوره و رزرو وقت با شماره های ۰۲۱۷۷۹۳۸۲۸۱ و ۰۹۱۲۰۵۴۹۵۶۸ تماس بگیرید.