حل برترین بازی های موبایل بهمن 1397

حل برترین بازی های موبایل بهمن 1397

در چند سال اخیر با رشد قابل توجهی که از بازی های تلفن همراه شاهد بوده ایم، سایت هایی نیز پا ب پای این بازی ها به وجود آمده اند که جواب های این بازی ها را به صورت کامل و البته جدید در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

 

یکی از پر طرفدارترین مطلب هایی که در این سایت ها دیده می شد، جواب بازی آمیرزا می باشد که البته چون خود بازی به شدت محبوب است؛ انتظار چنین بازدید و بازخوردی هم از جواب های این بازی امری کاملا طبیعی است.

 

بازی آمیرزا برای تمام افراد و رده بندی سنی بالای 12 سال مناسب بوده و اطلاعات زیادی برای انجام آن مورد نیاز نخواهد بود. فقط در این بازی باید با تمرکز بالا حروف را به هم ربط دهید.

 

اگر چه بازی آمیرزا در سال های گذشته طرفداران زیادی داشته است که پس از رسیدن به جواب بازی آمیرزا، آن را رها کرده و یا به سراغ بازی دیگری رفته اند، اما بازی سازان این مجموعه هم چنان با علاقه فراوان در حال طراحی و تولید مرحله های جدیدتر برای بازی محبوبشان می باشند. البته این که این بازی پتانسیل اضافه شدن مرحله های جدید را همیشه دارد نیز، در این مسئله بی تاثیر نیست. در اصل بازی آمیرزا حالتی دارد که هر کسی می تواند با خلاقیت خودش مرحله های جدیدی برای آن طراحی نماید. حال آن که تیم بازی سازی آمیرزا بسیار حرفه ای بوده و مسلما خلاقیت بیشتری نسبت دیگر افراد در تولید مرحله های بازی خودش به کار خواهد گرفت.

قدم به قدم با موفقیت های بزرگی که بازی آمیرزا به دست آورده است، بازی های دیگری نیز وجود دارد که همگی دارد جذابیت های خاصی می باشند و طرفداران آن به این بازی ها علاقه وافری پیدا کرده اند.

 

به طور مثال بازی جدولانه در بین رقبای اصلی آمیرزا قرار خواهد گرفت. جواب بازی جدولانه نیز در بسیاری از سایت هایی که به آن ها اشاره شد وجود داشته و کمک خوبی به کاربران بازی کرده است تا آن ها نیز بتوانند در مدتی مشخص بازی را به پایان برسانند.

 

جدولانه از بازی های کاملا ایرانی است که ایده آن نیز از بازی خارجی دیگری مستقیما کپی برداری نشده است و ایده بسیار ساده جدول های شرح در متن در آن پیاده سازی شده است.

 

اما چه چیزی باعث می شود که یک بازی جدولی مانند بازی محبوب جدولانه تا این حد به چشم کاربران بیاید و طبق نظرات کاربران بازی، تا این میزان اعتیادآور باشد؟ پاسخ را به طور خلاصه می توان در سیاست های برنامه نویسی و بازی ساز این مجموعه دانست. بازی های جدولانه تنوع بسیار زیادی داشته و به همین خاطر هرکسی با سلیقه خاص خودش می تواند عاشق یکی از این بازی های شود. از آن مهم تر اگر یک بازی را تا انتها ادامه دادید، هنوز هم بازی های دیگری از این خانواده وجود دارد که شاید اگر امتحان کنید، از آن ها لذت بیشتری ببرید. به طور کلی بسیاری از کاربران این بازی با رسیدن به جواب بازی جدولانه، سریعا به دنبال ورژن ها و نسخه های دیگری بازی بوده اند تا از آن بازی ها نیز لذت ببرند.

حل برترین بازی های موبایل بهمن 1397

استفاده از راهنمایی های موجود در بازی ها همیشه نیاز به راهنمایی دارد و بدون خرج کردن و سکه خرید این کار هرگز امکان پذیر نخواهد بود، به جز سایت هایی که در ابتدای مطلب به کاربرد آن ها اشاره کوچکی داشتیم.

 

شاید جواب بازی موبایل در ابتدا ایده خوبی برای ساخت یک سایت جدید و بدون کاربر به نظر نمی رسید ولی وقتی زمان بیشتری گذشت و تعداد بیشتری از افراد به اهمیت این موضوع پی بردند، استقبال بیشتری از چنین سایت هایی به عمل آمد. این سایت ها به شما کمک خواهند کرد به سادگی از پس مراحلی برآیید که شاید روزها روی آن فکر کرده و به نتیجه ای نرسیده اید.

 

این سایت های روز به روز بیشتر و بیشتر شده و البته خدمات بیشتری نیز به کاربران خود ارائه می کنند. به طور مثال معرفی بازی یکی از کارهای خوبی است که در چنین سایت هایی دیده می شود.

 

در این سایت ها بازی ها با دید حرفه ای و تخصصی بررسی شده و حتی در برخی موارد به خوبی و با دلایل منطقی نقد می شوند. شاید اگر قرار بود این سایت ها برای همیشه فعالیت خود را فقط به جواب بازی موبایل محدود می کردند، در آینده نه چندان دور شاهد از بین رفتن محبوبیت آن ها در بین کاربران بودیم. اما با زیرکی و خلاقیت صاحبان این سایت ها، همچنان جذابیت آن ها حفظ شده است.

 

یکی دیگر از بازی هایی که شاید دوست داشته باشید به طور گروهی با دوستان خودتان انجام داده و رکورد های خوبی در آن به ثبت برسانید بازی محبوب آفتابه می باشد.

 

بازی آفتابه و به خصوص نسخه اولیه این بازی، به حدی در بین کاربران سر و صدا به پا کرد که حتی کسانی که گوشی و یا دستگاه های هوشمند هم نداشتند، علاقه مند بودند این بازی را روی تلفن های همراه آشنایان خودشان انجام دهند.

 

بدون هیچ تردید آفتابه یکی از بهترین و خاطره انگیزترین بازی های موبایلی ایرانی است که بازی سازان جوان ایرانی آن را ساخته اند. نسخه دوم بازی هم زمانی که به بازار آمد به خوبی توانست موفقیت های نسخه قبلی را ادامه دهد.

 

در نسخه دوم بازی آفتابه هم سوالات نسخه اول گنجانده شده است و هم مراحل بسیار زیاد دیگری به صورت کاملا جدید برای نسخه جدید طراحی شده است و مهم تر از آن این که در این نسخه امکانی برای رقابت آنلاین شما و با دوستانتان نیز در نظر گرفته شده است.

 

این قابلیت اضافه شده حس رقابتی بیشتری بین شما و دوستانتان ایجاد خواهد کرد و به علاوه با حضور در جدول رده بندی بازی می توانید انگیزه های بسیار بیشتری برای موفقیت های درون بازی داشته باشید.

 

با این که سرعت به روزرسانی های این بازی بسیار کمتر از قبل شده است اما هنوز بازی سازان این مجموعه برای بازی آفتابه مرحله های جذابی طراحی می کنند که بتوانند کاربران خود را به خوبی از این نظر مورد حمایت خود قرار دهند.