خدمات برش لیزر آهن را به کدام شرکت بسپاریم؟

مجموعه : مجله خبری
خدمات برش لیزر آهن را به کدام شرکت بسپاریم؟

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی رفته رفته شیوه‌های قدیمی کنار گذاشته می‌شوند. فرقی نمی‌کند این پیشرفت‌ها در کدام بخش از زندگی هستند؛ هر روزه شیوه‌ها و روش‌های جدیدی وارد بازار می‌شوند که اکثرا کیفیت و کارکرد بهتری نسبت به شیوه‌های سنتی و قدیمی دارند.

 

برش لیزر آهن یکی از متدهای نسبتا جدیدا در زمینه برش فلز و آهن محسوب می‌شود. سایر روش‌های قدیمی برش آهن مثل برش به وسیله دیسک‌های سایشی برنده، برش آهن به وسیله اره‌های مدور(دایره‌ای)، برش با تیغه‌ی آهنی، برش نبشی و شبکه‌ی آهنی به کمک آسیاب و … در کنار شیوه جدید یعنی برش لیزر آهن، از هر نظر، سپر می‌اندازند.

 

انواع مختلفی از فرایندهای برش در بازار وجود دارد. درک طیف وسیعی از اطلاعات مختلف در این زمینه که غالباً پیش روی شما قرار می‌گیرد و تصمیم گیری در مورد اینکه بهترین روش برای شما کدام است، می‌تواند دشوار باشد. برای کمک به کمی آسان‌تر شدن این امر، ما این راهنما را در مورد مزایای برش لیزری آهن و دیگر فلزها و غیر فلزها حتی، برای شما آماده کرده‌ایم.

 

چرا از ابتدای کار، نیازی به برش لیزری بود؟

فرآیندهای ساخت و تولید در سرتاسر جهان با سرعت فزاینده‌ای در حال توسعه و نوآوری هستند و همزمان با پیشرفت نوآوری، کلیه فرآیندها و افرادی که به راه اندازی آن‌ها کمک می‌کنند نیاز به رشد دارند. در حالی که روش‌های مرسوم برش تقریبا به خوبی کار می‌کردند، اما نیاز به فرایندی ایمن‌تر، کارآمدتر و قابل اطمینان‌تری وجود داشت که بتواند متناسب با تقاضای فزاینده ساخت و تولید، رشد و عمل کند.

برش لیزر آهن و فلزات، راه حلی برای این مسئله بوده است، اینکه این روش  می‌تواند سریع‌تر، دقیق‌تر و طولانی‌تر عمل کند، باعث تولید محصولات بیشتر بدون از دست دادن اندازه دقیق، و کیفیت کار بالاترمی‌شود. این بدان معنی است که در بسیاری از صنایع از جمله خودرو سازی، هوا فضا، الکترونیک و پزشکی به عنوان یک فرآیند اساسی و کارآمد پذیرفته شده است. در ادامه مزایای برش لیزر آهن و سایر فلزها را برای این صنایع و سایر صنایع در سراسر جهان بررسی کرده‌ایم.

 

 انجام فرآیند بدون تماس فیزیکی

این بدین معنی است که  باریکه پرتوهای لیزر مورد استفاده از نظر فیزیکی به ماده‌ای که با آن کار می‌کند برخورد فیزیکی نمی‌کند و در واقع باعث به راه اندازی فرآیند ذوب و برش از طریق گرما می‌شود. این بدان معنی است که آسیب به مواد و فلز شما به حداقل رسیده و اینگونه می‌توان از برنامه‌های پرهزینه برای تعمیر و نگهداری قطعاتی که با سطح کار تماس می‌گیرند و آسیب می‌بینند جلوگیری کرد.

 

مصرف کم برق

این یک مزیت بسیار مهم در جهان امروزی است که همه در آن به دنبال افزایش محصول،  کار و خدمات بهتر همراه با هزینه کمتر هستند. دستگاه برش لیزر آهن و فلزات فقط در حدود 10 کیلووات نیرو مصرف می‌کند، در حالی که سایر فرآیندهای برش بیشتر از 50 کیلووات استفاده می‌کنند.

مصرف کمتر برق بدین معناست که هم برای صاحب بیزینس و خدمات رسانی هزینه‌ها کمتر خواهد بود؛ هم برای مشتریان. و این مسئله  برش به لیزر را به روشی بهتر از دیگر روش‌ها از لحاظ صرفه اقتصادی تبدیل می‌کند.

 

روشی ایمن‌تر

با افزایش نیاز به تولید، نیاز به افزایش ایمنی نیز افزایش می‌یابد. برش لیزری نسبت به سایر فرآیندهای برش بسیار ایمن‌تر است زیرا پرتوهای مورد استفاده در یک جعبه نور محکم بسته و مهر و موم می‌شوند.

 

توانایی کار کردن با مواد مختلف

اعم از فلز، الماس، پلاستیک، چوب، شیشه یا بسیاری از مواد دیگر، لیزر مشکلی در کم کردن اندازه یا کمک به ایجاد اشکال و طرح‌های پیچیده نخواهد داشت. بنابرین نه تنها برش لیزر آهن، بلکه می‎‌توانید برای استفاده‌های گوناگون از خدماتی‌های لیزر بهره ببرید.

 

پارسیان لیزر مجری خدمات برش لیزر

خدمات برش لیزر آهن را به کدام شرکت بسپاریم؟

 

 خدمات برش لیزر آهن را به پارسیان لیزر بسپارید! پارسیان لیزر بیش از 10 سال سابقه در این حوزه بهترین گزینه برای این امر محسوب می‌شود. علاوه بر آن، پارسیان لیزر خدمات دیگری مثل برش لیزر، ساخت ماشین آلات صنعتی، خمکاری و رول، جوشکاری و مونتاژ، مجموعه سازی، ساخت المان دکوراتیو، تراشکاری، طراحی و … را نیز داراست. برای استفاده از خدمات پارسیان لیزر تنها کافیست به سایت آن مراجعه کرده و ثبت سفارش انجام دهید تا پس از ثبت نهایی سفارش، خدمات شما با بهترین کیفیت آماده شده و تحویل شما داده شود.

برچسب‌ها: