خرید و قیمت از وارد کننده لوازم یدکی جک S3

خرید و قیمت از وارد کننده لوازم یدکی جک S3

لوازم یدکی جک S3 از جمله لوازم‌های یدکی کمیاب در بازار است که دارندگان اینخودرو همواره دغدغه تهیه آن‌ها را دارند.خودرو جک S3 از دیگر محصولات برند جک است که بیشتر قطعات آن نظیر قطعات برقی، قطعات موتوری، قطعات گیربکسی، لوازم اسپرت، لوازم جانبی و… در بازار داخلی قابل دسترسی هستند. امانکته اینجاست که در زمان بروز مشکل و نیاز به تعویض قطعات مواردی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه نشان دهید. از اقدامات و اطلاعات لازم برای خرید لوازم و قطعات یدکی جکS3 می توان کسب اطلاعات لازم برای تعویض، نصب و تعمیر، ویژگی‌ها و مشخصات، اصل بودن قطعات و اطمینان از کیفیت و… را ذکر کرد. عدم داشتن اطلاعات لازم در هر یک از موارد ذکر شده می تواند به ضرر شما تمام شود.

 

معرفی خودرو جک S3

جکS3 یکی دیگر از کراس‌اوورهای تولید شده از برند چینی جک است که توسط کرمان‌موتور وارد بازار داخلی شده که امروزه به دلیل کیفیت فوق‌العاده‌اش محبوبیت زیادی پیدا کرده است. دلیل انتخاب این خودروی محبوب، وجود طراحی داخلی مناسب، آپشن‌های کافی، شتاب ثانویه قابل قبول، کیفیت سواری خوب پنج ستاره ایمنی و همچنین سیستم کنترل پایداری الکترونیکی است. در کنار این نقاط قوت، نقاط ضعفی هم در ساخت این خود وجوددارند. طراحی بدنه ضعیف، عرض کم صندلی عقب، عایق‌بندی ضعیف، حذف ایربگ‌های جانبی و هندلینگ متوسط از نکات منفی جک S3هستند. این خودرو دارای ۱۵۹۰سی‌سی حجم موتور، ۱۶ سوپاپ، جعبه‌دنده اتوماتیک با مکانیزم CVT، ظرفیت باک ۴۵لیتر، تنفس  طبیعی موتور است. حداکثر گشتاور نیرو این خودرو ۱۵۷نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه است. سیستم ترمز دیسکی حداکثر قدرت آن ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بعلاوهمزایای زیاددیگری در جک S3وجود دارد که موجب شدهاین خودرو مورد استقبال بیشتری قرار گیرد.

 

خرید و قیمت از وارد کننده لوازم یدکی جک S3

قیمت لوازم یدکی جک S3

لوازم یدکی جکS3  جزکمیاب‌ترین قطعات مورد نیاز این خودرو درایران هستند، زیرا به طور کلی این خودرو نیز ماشینی کمیاب است.همین امر مشکل بزرگ دارندگان جک S3 بهحساب می‌آید. خصوصاً برای افرادی که با برندهای موجود در بازار داخلی آشنایی چندانی ندارند پیداکردن لوازم یدکی جکs3 کاری مشکل و طاقت‌فرسا خواهد بود و قطعا نیاز به وجود یک راهنما در این زمینه خواهندداشت بر مبنای موارد ذکر شده نتیجه میگیریم که تهیه لوازم یدکی ایران خودرو تمکن مالی بالایی را نیازدارد که یکی از نقاط ضعف آن به شمار می‌رود‌. البته با توجه به نوسانات ارزی و ناپایدار بودن آن امکان ذکر قیمت وجود ندارداما به طور کلی فروشندگان قيمت‌های بالا و گاها غیر معقولی برای قطعات این خودرو می‌گذارند. علت اصلی این قيمت‌های نجومی آگاهی فروشندگان به کمیاب بودن این قطعات است، اما با فراهم شدن امکان خرید اینترنتی شما می‌توانید لوازم یدکی جکs3 را به آسانی و با بهترین قیمت بازار خریداری کنید.

 

معرفی لوازم یدکی سهند یدک و انواع آن

فروشگاه اینترنتی و حضوری سهند یدک با هدف ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان، کار خود را در حیطه واردات لوازم یدکی خودروهای چینی نظیر: MG،Changan، H30 cross، برلیانس، بسترن و آریو، و خودروی کره‌ای سانگ‌یانگ، آغاز کرده و در این راه خوش درخشیده است. سابرینا و لوازم یدکی هایاS5 و هایاS7از دیگر لوازم‌های یدکی موجود در سهند یدک هستند.ازجملهلوازم یدکیجکS3می‌توان چراغ جلو را ذکر کرد که خریدآن از سهند یدکمزایای زیادی برای شما دارد.چراغ جلو جکS3 از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با هدف ساطع کردن نور به سمت جلو، عمل می کند‌. چراغ‌های LED این خودرو امکان دید بهتر تا چند متر دورتر را برای راننده فراهم می کند. علاوه بر چراغ جلو، دینام سنسور، فشار سنج تایر، سنسور اکسیژن و جلوپنجره در سهند یدک موجود هستند.

 

انواع لوازم یدکی خودرو جک s3

 

چراغ جلو

دینام جک

سنسور فشار سنج تایر جک

سنسور اکسیژن جک

جلو پنجره خوردو جک

خرید و قیمت از وارد کننده لوازم یدکی جک S3

قیمت لوازم یدکی جکS3

با توجه به موارد ذکر شده از جمله کمیاب بودن این خودرو و قطعاتش، وجود یک راهنمای متخصص در این زمینه با وجود  برندهای متنوع و مختلف در بازار، می تواند شما را در انتخاب لوازم یدکی خودروتان راهنمایی کند. خرید اینترنتی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. شما از این طریق می‌توانید در کمترین زمان قطعه مورد نظر خود را تهیه کرده و از معضل جستجوی زمانبر خرید قطعات کمیاب این خودرو، خلاص شوید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت سهند یدک است.

 

این سایت در زمینه خرید لوازم یدکی مورد نظر به شما مشاوره می‌دهد تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و با خیال راحت انتخاب کنید. قیمت محصولات در این سایت بهنسبت بازار بسیار مناسب بوده و کاملا بصرفه است. خدمات پس از فروش و کیفیت بالای محصولات با توجه به اصل بودن آن‌ها از دیگر مزایای خرید از سایت سهند یدک هستند.