خرید پرده اداری و نکات انتخاب آن

خرید پرده اداری و نکات انتخاب آن

در گذشته به دلیل عدم تنوع در پرده اداری تمام ادارات دارای یک نوع پرده بودند اما این روزها دیگر شاهد این یکنواختی نیستیم و اگر برای خرید پرده به بازار بروید با تنوع بسیار زیادی روبرو می‌شوید. پس اگر قصد خرید پرده ادارای و آشنایی با انواع آن را دارید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

آشنایی با انواع پرده اداری

پرده‌های اداری مدل‌های مختلفی دارند که در زیر درباره هر یک از آن‌ها صحبت می‌کنیم:

 

پرده کرکره‌ای

اگر به دنبال خرید پرده اداری هستید قطعا یکی از گزینه‌هایی که در ذهن شما است پرده کرکره‌ای می‌باشد زیرا این مدل بسیار پر طرفدار است.

اولین دلیل محبوب بودن پرده کرکره‌ای این است که این پرده‌ها قابلیت تنظیم نور را دارند و دومین دلیل نیز این می‌باشد که تنوع طرح و رنگ بسیاری دارد و با هر دکوراسیونی قابل ست کردن است البته این پرده‌ها فقط مختص ادارات نیست و برای منزل نیز قابل استفاده هستند.

 

پرده کرکره عمودی

همانطور که مشخص است نام این پرده گویای مدل آن می‌باشد. اسلایدهای پرده کرکره عمودی به شکل عمودی نصب می‌شوند و به طور افقی باز و بسته می‌شود.

این پرده ها برای پنجره‌های بزرگ مناسب هستند و مهمترین ویژگی آن است که در هنگام خرید پرده به دلیل اینکه قابلیت چاپ لوگوی شرکت را دارد می‌توانید چاپ تصویر بر روی آن را نیز سفارش دهید.

 

پرده کرکره چوبی

پرده کرکره چوبی که قدمت زیادی در ادارات دارد در 2 نوع چوب طبیعی و طرح چوب موجود می‌باشد.

این پرده‌ها تنوع زیادی دارند. به عنوان مثال یک نوع آن از تیغه‌هایی ساخته شده است که  به سلیقه مشتری بر روی تیغه پرده یک لایه رنگ کشیده می‌شود و نوع دیگر این پرده‌های اداری بدین شکل است که از چوب بامبو ساخته شده و وزن کمی دارد.

خرید پرده اداری و نکات انتخاب آن

پرده شید

نسل جدید پرده‌ها، پرده شید است که توانسته با ورود به بازار خیلی سریع در خانه و حتی ادارات جای باز کند. پرده شید از پنبه، کتان، پلی استر و پارچه ساخته می‌شود و انواع آن عبارت است از شید رول، شید رومی، شید زبرا، شید بالونی و… اگر قصد خرید پرده اداری را دارید مدل‌های زبرا و رولی انتخاب مناسب‌تری است.

 

پرده شید رول

اگر در محل کار خود پنجره بزرگی دارید پیشنهاد ما به شما خرید پرده شید رول است. این پرده‌ها که مناسب همچین فضاهایی هستند قابلیت این را نیز دارند که بر روی آن نام و لوگوی شرکت خود را چاپ کنید.

خانه پرده مرجع معرفی انواع پرده‌ها و فروشندگان معتبر در این زمینه است که اگر قصد خرید پرده از هر نوع را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات این سایت استفاده کنید.

 

پرده شید زبرا

این پرده‌های پر طرفدار قابلیت تنظیم نور را دارند اما بهتر است که بر روی آن عکس چاپ نشود زیرا پارچه به کار رفته در این نوع پرده سبب می‌شود که تصویر چاپ شده کیفیت خوبی نداشته باشد.

 

پرده سیلوئت

در هنگام خرید پرده اداری یکی از شکیل‌ترین پرده‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود پرده سیلوئت است. نصب سیلوئت‌ها که قابلیت ایجاد سایه روشن را دارند سبب می‌شود تا جلوه زیبایی به محل کار شما بدهد.

از ویژگی‌های این پرده این است که می‌توان از هر پارچه‌ای که مقاوم است استفاده کرد و محدودیتی وجود ندارد.

ویژگی دیگر آن این است که می‌توان پرده سیلوئت را مجهز به کنترل از راه دور کرد تا از هر کجا که هستید بتوانید به راحتی آن را تنظیم کنید.

 

5 نکته کلیدی در خرید پرده اداری

تا قبل از تکمیل دکوراسیون دفتر کار خود اقدام به خرید پرده نکنید.

در خرید پرده اداری نیز مانند خرید سایر انواع پرده‌ها باید به هارمونی آن با دکوراسیون توجه نمود.

همیشه در هنگام خرید پرده میزان نور ورودی به اتاق را در نظر بگیرید. اتاق‌هایی که پر نور هستند پرده‌های تیره رنگ گزینه مناسب‌تری است اما اتاق‌های با نور کم پره‌های توری با رنگ روشن آن را زیباتر می‌کند.

نکته دیگری که در هنگام خرید پرده اداری باید در نظر داشت این است که اگر اتاق کار دارای پنجره بزرگ است بهتر است از شید رول و زبرا استفاده کرد.

همیشه در انتخاب و خرید پرده باید تناسب پرده با متراژ اتاق را در نظر داشت. اگر اتاقی که قصد خرید پرده برای آن را دارید بزرگ است پرده عمودی یا پرده‌های با طرح عمودی یک انتخاب عالی می‌باشد اما برای اتاق‌های کوچک پرده‌های با طرح افقی مثل کرکره‌ها انتخاب صحیح‌تری است.

 

معرفی مراکز خرید پرده

قطعا این روزها با مشغله‌های زیادی که در زندگی وجود دارد افراد بسیاری فرصت کافی برای گشت و گذار در بازار و خرید پرده را ندارند و حتی شاید بتوان گفت برای برخی از آن‌ها این کار تبدیل به یک معضل شده است.

اما جای نگرانی نیست!

سایت خانه پرده برای همه این افراد چاره‌ اندیشیده است!

خانه پرده تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر در زمینه پرده را گرد هم آورده است تا همه بتوانند با آن‌ها آشنا شوند و با خیالی آسوده بهترین تجربه خرید پرده را داشته باشند.

برچسب‌ها: