4+1 نکته هنگام خرید کفش رانینگ مردانه و زنانه در مایندز

مجموعه : مدل کفش
4+1 نکته هنگام خرید کفش رانینگ مردانه و زنانه در مایندز

 با انتخاب یک کفش مناسب رانینگ مردانه و زنانه از سایت مایندز، از فعالیت های اجتماعی و ورزشی خود لذت ببرید.

 

یکی از بهترین و کم هزینه‌ترین ورزش‌های دنیا، پیاده روی است؛ شما با پیاده روی می‌توانید از مناظر و یا از هم صحبتی با یک همراه لذت ببرید. کم هزینه بودن این ورزش به دلیل نداشتن مقدمات است و شما تنها با تهیه یک جفت کفش پیاده روی و روزمره (کفش رانینگ مردانه یا کفش رانینگ زنانه)مناسب و لباس راحت می‌توانید ساعت‌ها به پیاده روی بپردازید.

 

با انتخاب کفش مناسب، از پیاده روی لذت ببرید

داشتن یک پیاده روی لذت بخش به چند عامل بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین آن‌ها کفش مناسب است. اگر شما یک کفش مناسب داشته باشید، از هوا، منظره، نور خورشید، باد لطیف و … لذت خواهید برد؛ اما در صورتی که کفشتان نامناسب باشد، تمام تمرکزتان بر روی کفش و درد پا خواهد بود و از پیاده روی و این ورزش لذت بخش سودی نخواهید برد. به همین دلیل توصیه می‌شود که اگر قصد پیاده روی برای هر کاری را دارید، کفش مناسب انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های یک کفش مناسب پیاده روی

4+1 نکته هنگام خرید کفش رانینگ مردانه و زنانه در مایندز

کفش‌های رانینگ یا پیاده روی باید دارای مقاومت بالایی در برابر پیاده روی‌های طولانی مدت داشته باشد؛ ساختار و جنس آن به گونه‌ای طراحی شود که ماهیچه پشت ساق پا را تحت فشار قرار ندهد و بتوانید به راحتی با آن قدم بردارید. دقت نمایید که هنگام پوشیدن کفش‌های پیاده روی از جوراب‌های نخی استفاده کنید.

 

نکات مهم در خصوص انتخاب یک کفش پیاده روی مناسب

پاشنه کفش: توجه نمایید که پاشنه کفش پیاده روی باید به گونه‌ای باشد که در آن احساس راحتی کنید؛ پاشنه کفش نباید شما را در هنگام راه رفتن اذیت کند و یا پای شما را بلغزاند. همچنین از کفش‌هایی که پاشنه‌های خیلی ضخیم و یا خیلی نرم دارند به شدت اجتناب کنید.

 

پهنای کفش: کفشی را برای پیاده روی انتخاب کنید که با فرم پاهایتان یکسان باشد؛ به طور مثال اگر سینه پای شما پهن است، کفش‌های باریک باعث جم شدن انگشتان و فشار به میانه پا شده و عواقب زیادی را در طولانی مدت به جای خواهد گذاشت.

 

طول کفش: اگر کفش شما مطابق با سایزتان نباشد، هنگام راه رفتن انگشتان دچار انقباض شده و تاول می‌زند. به همین دلیل هنگام انتخاب و یا خرید یک کفش پیاده روی، دقت نمایید که کفش منتخب برای پای شما کوچک نیست.

 

توجه به وزن کفش: زمانی که قصد خرید کفش مخصوص پیاده روی را داشتید، حتما توجه کنید که وزن آن کم است. اغلب کفش‌های مناسب و استاندارد بین 200 تا 400 گرم وزن دارند.

 

جنس رویه کفش: کفش‌هایی که از جنس کتان هستند، به دلیل عبور جریان هوا برای پیاده روی مناسب می‌باشند و از بیماری‌هایی نظیر قارچ جلوگیری می‌کند.

 

انعطاف پذیری کفش: کفش‌های مخصوص پیاده روی باید دارای قابلیت انعطاف‌پذیری مناسبی باشد؛ در واقع حرکاتی مانند خم شدن پنجه پا باعث فشار آمدن به کفش می‌شود و اگر کفش شما منعطف نباشد، پنجه پا به سرعت خسته شده و شما احساس خستگی و درد در ناحیه پا خواهید کرد.

 

5 نکته مهم برای خرید کفش پیاده روی مردانه و زنانه

4+1 نکته هنگام خرید کفش رانینگ مردانه و زنانه در مایندز

رویه کفش نباید به پا فشار وارد کند

دقت کنید زمانی که کفش را می‌پوشید، رویه کفش نباید به پا فشار وارد کند. زمانی که تمامی بندها را از سوراخ کفش رد کردید، باید بتوانید پا را به راحتی وارد و یا خارج کنید؛ در غیر این صورت کفش مناسب سایز شما نیست.

 

پهنای مناسب کفش باید اجازه تکان خوردن به پاها را بدهد

هنگامی که کفش را می‌پوشید باید بتوانید پا را به هر طرف حرکت دهید، بدون اینکه پای شما از زیره کفش بیرون بیاید. در اصل باید پا از هر سمت حدود 6 میلی‌متر فضای خالی داشته باشد.

 

قد کفش باید اندازه باشد

پاها هنگام پیاده روی کمی ورم می‌کند و کشیده می‌شود، به همین دلیل لازم است که به اندازه یک شست بین بلندترین انگشت شما و جلوی کفش، جا باشد.

 

چک کردن نقطه انعطاف پذیری

برای این کار تنها لازم است که کفش را از پشت در دست بگیرید و پنجه آن را به زمین فشار دهید؛ در این صورت متوجه انعطاف و یا خشک بودن کفش خواهید شد.

 

کفش مناسب با گودی پای شما

بهترین ویژگی برای کفش رانینگ مردانه، داشتن یک قوس مناسب در داخل آن است. باید بدانید که اگر کف پای شما صاف است، کفش مناسب برای کف پای صاف را باید انتخاب کنید تا هنگام پیاده روی خسته نشوید.

 

جمع بندی خرید کفش رانینگ مردانه و زنانه

پیاده روی یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌های ورزشی است و شما می‌توانید با خرید یک کفش رانینگ مناسب از آن لذت ببرید. مایندز یک مرجع مناسب برای خرید کفش اورجینال رانینگ مردانه و زنانه است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس https://mindz.ir مراجعه کنیدو یا با شماره تلفن های 09100918385 – 09109246472 تماس حاصل فرمایید.