دلایل استفاده از غرفه در نمایشگاه ها

دلایل استفاده از غرفه در نمایشگاه ها

 از عامل های مهم امروزه در  فروش و بازیابی  غرفه های نمایشگاهی  طراحی مناسب غرفه نمایشگاهی است این کار روی مقدار فروش بسیار تاثیر دارد.

غرفه های نمایشگاهی منبع مناسبی برای پیداکردن کار و یافتن فرصت شغلی مناسب، ارتباط  با دیگران و نزدیک شدن به صنعتگران حرفه ای در این عرصه می باشد.

 باعث کسب اطلاعات تخصصی از مشاغل متعدد  در حرفه های مختلف می شود.هرچقدر طراحی غرفه های نمایشگاهی مناسب تر باشد تعداد بینندگان و علاقمندان  و ارتباط با دیگران بیشتر میشود.

 

هدف ایجاد غرفه نمایشگاهی

 غرفه های نمایشگاهی یکی از مهم ترین  جاهایی است که شرکت های بزرگ و کوچک و برند های خاص در غرفه برای نمایش و فروش مستقیم بکار میگیرند.

 

غرفه ها مهمترین بخش یک نمایشگاه است که شرکت ها و افراد از آن برای فعالیت های مد نظر خود استفاده میکنند.

 

با بهره گیری از غرفه، شرکت ها می توانند جایگاه خود را در بین  مشتریان برای فروش محصولات خود تثبیت کننده و فروش خود را مطمئن سازند. یکی از اصلی ترین خدماتی که فرارنگ می تواند به مشتریان خود ارائه دهد غرفه سازی ارزان است که توانسته است در طی سالهای فعالیت خود نظر بسیاری از کاربران به خود جلب کند

 

 شرکت های مبتدی و کوچک  نیز میتوانند با بکارگیری غرفه ها از نکات مثبت و منفی این حرفه از شرکت های موفق و بزرگ  بهره ببرند و مزایا و معایب این حرفه را از شرکت های دیگر و شرکت کنندگان یاد بگیرند.

 

در بازارهایی که پر از برندهای خرد و کلان است  رقابت بر سر جایگاه خوب در بازار بسیار حائز اهمیت است.

 

طراح غرفه  با شناخت کامل  از ارزش محصول شرکت خود باید نمای خاصی را به غرفه ببخشد که ارزش غرفه های دیگر و رقبا را کاهش دهد و کمرنگ کند.

 

دلایل استفاده از غرفه در نمایشگاه ها

رابطه غرفه سازی با برندینگ

برندینگ چیست؟

برندینگ یا راهبرد برندسازی  از مجموعه کارهای مدیریت برند در یک شرکت یا برای یک شخص حقیقی خاص است که با افزایش شناخت از برند مسبب  قوی  و ثابت کردن جایگاه برند در اذهان مخاطبین میشود.

 

انتخاب یک برند برای تعریف یک محصول و یا خدمت سازمان و یا یک نقطه جغرافیایی صورت می پذیرد.

 

برندینگ  یا همان برجسته سازی نام یک شرکت  نیز میتواند یکی از دلایل ایجاد غرفه ها باشد فروش بی واسطه  یکی دیگر از اهداف غرفه سازی است.

 

مزیت های شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی  

 ساخت غرفه های نمایشگاهی افزون بر اینکه  امکان تبلیغات محصولات خود را در اختیار شما میگذارد نیز میتواند شما را نزدیک به رقبای کوچک و بزرگ دیگر خود در این حرفه  نگه دارد  بر اساس  غرفه های دیگر نقاط ضعف و قوت خود را متوجه شوید و برای  بهتر شدن محصول خود تلاش کنید

 

فرارنگ در عرصه خود توانسته از رقبای خود از نظر کیفیت محصول  پیشی بگیرد و چشم  بینندگان زیادی را به خودخیره کرده است .

 

عوامل موثر در برندینگ چیست؟

 عوامل متعددی وجود دارد که ما در این مقاله به چند عامل می پردازیم.

 

دلایل استفاده از غرفه در نمایشگاه ها

گام اول چشم انداز مناسب؛

از عوامل موثر در تاثیر مناسب برندینگ چشم انداز است

یک برند باید به خوبی این را بداند که چه مسیری را دارد در پی می گیرد باید به آینده  ای که قرار است در آینده  این برند  به آن برسد فکر کند.

 

گام دوم رصد رقبا؛

در راه برندینگ  اگر میخواهید سازمان خود را به یک  برند  قوی  و در صنعت خودتان تبدیل کنید باید رقبای خود را بشناسید  و آگاه باشید که هدف و رویکرد آن ها در  این حرفه چگونه است.

 

گام سوم شناخت مخاطب؛

یکی دیگر از عوامل موثر در برندینگ شناخت مشتری مناسب است این که ما  دنبال چه نوع مشتری هستیم  و مشتری باید چه ویژگی هایی داشته باشد باید از ویژگی های شخصیتی، جایگاه های اجتماعی، موقعیت مکانی، و هر آنچه که برای شناخت مشتری مناسب لازم است بدانیم.  یک دیگر از خدماتی که فرارنگ می تواند در اختیار شما قرار دهد خرید و فروش تجهیزات نمایشگاهی می باشد

 

گام چهارم ماموریت سازمان؛

عامل دیگر چرایی سازمان است ما باید بدانیم  که سازمان چرا وجود دارد که میتوانیم آن را در پیام های برند و سازمانمان منتقل دهیم.

و

 

غرفه نمایشگاهی و افزایش تایید اجتماعی

 در بیشتر مواقع خرید های ما بر اساس  توصیه هایی است که از طرف دوستان و آشنایان به ما می شود و یا اینکه با توجه به برندی که میان همگان شناخته شده است خرید خود را انجام میدهیم.

غرفه نمایشگاهی جایی است که برای همگان شناخته شده است و می توانیم با خیال راحت به آنجا رویم و چون  محصولات متعدد و با کیفیت در غرفه ها وجود دارد با خیال راحت میتوان خرید خود را انجام داد.

 

تایید اجتماعی یک نکته مهم و اساسی در بازیابی و فروش است  انسان موجودی اجتماعی است  و با چشم دوختن به دیگران و بر اساس تعریف و تمجید بسیار از محصولی آن را میخرد و  اگر یک بار  از جایی محصولی خرید کند و از آن راضی باشد  دوباره به همان محصول مراجعه میکند

غرفه های نمایشگاهی جایی مناسب برای تثبیت خود در ذهن عموم مردم و جامعه  است در غرفه های نمایشگاهی با به نمایش گذاشتن   لوح های تقدیر خود و نمایش آمار و اعداد دقیق از فروش خود  و رضایت مشتریان  و به کارگیری افراد متخصص در حرفه خود برای توضیح دادن مناسب برندینگ خود باعث تایید اجتماعی برند خود میشوید. همچنین ساخت تیزر و فیلم تبلیغاتی خود را به ما بسپارید

 

فرارنگ میتواند با فروش محصولات با کیفیت خود امینت خاطر بسیاری به شما ببخشد  قیمت و کیفیت برندهای فرارنگ  قابل مقایسه با دیگر رقبای خود در این عرصه نیست.