دوره های آموزش تعمیرات آموزشگاه زانکو

مجموعه : مجله خبری
دوره های آموزش تعمیرات آموزشگاه زانکو

تعمیرات، یکی از شغل های پردرآمد و پرطرفداری است که بسیاری از متقضایان مشاغل پردرآمد که سرمایه چندانی برای شروع کسب و کار خود ندارند، به آن روی می آورند. شرایط کنونی بازار ایران عزیزمان نیز به رونق و گسترش این شغل افزوده است و تعمیرات انواع محصولات الکترونیکی و به ویژه تعمیرات موبایل، این روز ها به یکی از پرطرفدار ترین و پردرآمد ترین مشاغل تبدیل شده است.

اگر شما هم میخواهید با این حرفه و بازارکار آن بیشتر آشنا شوید تا پایان این مطلب با ما همراهی کنید.

 

اهداف آموزشگاه زانکو

آموزشگاه آنلاین زانکو در راستای تحقق عدالت آموزشی و ارتقاء سطح کیفیت خدمات آموزشی آنلاین، از فروردین 1399 به صورت رسمی با تیمی جوان و با تجربه با بهره گیری از برترین اساتید فعالیت خود را آغاز کرده است ما در زانکو روی آموزش های حضوری و مجازی (در غالب ویدئو) رشته های متنوع میپردازیم که از جمله آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دوره های آموزش تعمیرات

دوره های آموزش طراحی گرافیک

دوره های آموزش طراحی سایت

دوره آموزش سئو سایت

و آموزش دیگر نرم افزارها، خدمات کاربردی و رشته های پردرآمد و پولساز از جمله تعمیرات پرینتر، تعمیر موبایل و تعمیرات لپ تاپ و … .

زانکو در راستای اهدافی که برای خود معین ساخته در مسیر ارائه برترین و با کیفیت ترین آموزش ها به هنرجویان گرامی، به گسترش حوزه فعالیت خود و جذب برترین اساتید ایران ادامه میدهد.

 

معرفی اصلی ترین دوره های آموزشی آموزشگاه زانکو

تعمیرات موبایل از جمله پرطرفدار ترین رشته های آموزشی تعمیرات در ایران و در سراسر جهان است و هر روزه صدها نفر در آموزشگاه ها و مراکز تعمیراتی مختلف مشغول به یادگیری و کار میشوند. اما متاسفانه مشکل بزرگی که در حوزه آموزش تعمیرات موبایل وجود دارد این است که خروجی یادگیری هنرجویان به حد مطلوب نمیرسد و این عزیزان در ورود به بازارکار این رشته به مشکل بر میخورند. ما در آموزشگاه زانکو با تحقیقات گسترده تیم استراتژی خود، محتوای دوره های آموزشی زانکو را طوری طراحی نموده ایم که درصد بسیار بالایی از هنرجویانمان به راحتی وارد بازار کار تعمیرات موبایل شده و به کسب درآمدی بالا بپردازند.

 

آموزش تعمیرات موبایل تخصصی و حرفه ای

آموزشگاه زانکو به منظور به حداکثر رساندن بازدهی عزیزانی که قصد ورود به بازارکار تعمیرات موبایل را دارند، به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و باکیفیت تضمینی در این حوزه، اقدام کرده است. آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه زانکو به چند رشته تقسیم میشود و همین امر زانکو را از سایر دوره های موجود در آموزشگاه ها و مراکز تعمیراتی که صرفا از هنرجو شهریه دریافت کرده و تنها مباحث اولیه و پایه تعمیرات موبایل را آموزش میدهند، متمایز میسازد. ما در زانکو مباحث و مبانی تعمیرات موبایل را به صورت دقیق و اصولی، با تمرکز بر به حداکثر رساندن بازدهی و یادگیری، آموزش میدهیم. دوره های آموزش تعمیرات موبایل زانکو به دسته های زیر تقسیم میشوند:

آموزش تعمیرات موبایل (ویژه ورود به بازار کار)

آموزش تعمیرات فوق تخصصی نرم افزار موبایل

آموزش تعمیرات فوق تخصصی آیفون

آموزش پروگرام کردن هارد گوشی

آموزش پروگرام کردن هارد آیفون

 

شما با یادگیری گام به گام و پله کانی این مباحث و گذراندن این دوره ها در بازه های معینی که آموزشگاه برای شما مشخص میکند، میتوانید به صورت کاملا حرفه ای به بازار کار تعمیرات وارد شده و به تعمیر موبایل بپردازید. هدف ما در طراحی دوره های آموزشی زانکو این است که هنرجویان آموزشگاه ما به برترین تعمیرکاران موبایل در شهر و یا حتی استان خود تبدیل شوند.

دوره های آموزش تعمیرات آموزشگاه زانکو

آموزش تعمیرات به سبک زانکو

با توجه به این که بازدهی دوره های انلاین تعمیرات موبایل زانکو به نسبت دوره های حضوری مرسوم بسیار بالاتر بوده است، ما با همکاری برترین و مجرب ترین اساتید تعمیرات موبایل، جلسات آموزشی آنلاینی را برای شما عزیزان طراحی کرده ایم. لذا اگر قصد دارید به صورت تخصصی وارد بازار کار تعمیرات نرم افزار موبایل شوید، میتوانید در این دوره های آنلاین شرکت کنید و پس از گذراندن این دوره ها به تعمیرکار حرفه ای موبایل تبدیل شوید.

 

آموزش تعمیرات موبایل در محیط علاءالدین

از جمله دیگر فعالیت های منحصر به فرد و متمایز زانکو که بازدهی چشمگیری نشان داده است، آموزش تعمیرات فوق تخصصی آیفون در محیط علاءالدین است چرا که در این دوره مدرسین حرفه ای و متخصص، آموزش ها را به صورت حضوری و در محل کار تعمیرات به هنرجویان ارائه میدهند و هنرجو این فرصت را پیدا میکند که مطالب را به طور عملی یاد گرفته و روی بردهای مشتری مستقیما کار کند. این امکان در حال حاضر در هیچ آموزشگاهی فراهم نیست و ما مفتخریم که میتوانیم چنین فرصت استثنائی را برای هنرجویان عزیز زانکو فراهم آوریم.

 

مزایای شرکت در دوره های آموزشی زانکو

احترام به حقوق هنرجو و خدمات گیرندگان همواره اولویت اول ما در زانکو بوده است و به این منظور مسیری بسیار مناسب را برای هدایت و آموزش صحیح و اصولی هنرجویان خود مشخص کرده ایم. از جمله ویژگی های استثنایی دوره های آموزشی زانکو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی فنی واقعی از سوی استاد

رفع اشکال حضوری دوره ها

امکان معرفی کسب و کار هنرجو در وبسایت رسمی زانکو

امکان صدور مدرک معتبر داخلی

برگزاری وبینار قبل از برگزاری دوره آموزشی

و ….

 

آموزش رایگان زانکو

یکی از بزرگترین اهداف زانکو از روز اول آغاز فعالیت، فراهم نمودن آموزش های رایگان و هدایت و راهنمایی درست و دلسوزانه مخاطبین خود بوده و کماکان خواهد بود. تیم حرفه ای، با تجربه و جوان زانکو با ترجمه و صداگذاری برترین و جدیدترین ویدئوهای آموزشی جهان در رشته های مختلف، اقدام به ارائه تعداد زیادی آموزش های رایگان نموده اند تا افرادی که میخواهند به صورت خودآموز اقدام به یادگیری این رشته ها کنند و به هر دلیلی امکان شرکت در دوره های آموزشی را ندارند، بتوانند بیشترین استفاده را از این مطالب که به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار میگیرد، ببرند. شما عزیزان میتوانید برای دسترسی بدون محدودیت به آموزش های رایگان زانکو، به بخش آموزش رایگان وبسایت آموزشگاه زانکو مراجعه کنید و همچنین صفحه های این شرکت را در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام (@Zancko_ir ) و تلگرام (zanckoir @) دنبال کنید تا جزو اولین نفراتی باشید که به این فیلم های آموزشی رایگان دست پیدا میکنند