دکتر در منزل

مجموعه : پزشکی و سلامت
دکتر در منزل

آیا یکی از اعضای خانواده تان ناخوش احوال است و باید سریعا توسط متخصص ویزیت شود؟ آیا از ماندن در ترافیک، صف های طولانی انتظار یا همه گیری ویروس کرونا هراس دارید و نمیخواهید حتما به مراکز درمانی بروید؟ سرویس دکتر در منزل پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم برای درمان شما عزیزان در محل زندگی تان، در سریع ترین زمان ممکن و به دور از هر گونه ویروس یا بیماری دیگری طراحی و در دسترس قرار گرفته است. پلفترم آسانیسم با بهره گیری از تخصص پزشکان متعدد، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در هر زمینه و با هر بیماری است.

 

مزایای استفاده از سرویس دکتر در منزل چیست؟

خبری از ماندن در صف های انتظار نیست

احتمالا اگر با مطب پزشک معالج بیمارتان تماس بگیرید، متوجه خواهید شد نزدیک ترین زمان خالی برای ویزیت بیمار شما حداقل برای چندین روز بعد از تماس است. این یعنی بیمار در هر شرایطی که باشد، مجبور به تحمل درد و انتظار کشیدن است. در حالیکه با این سرویس، پس از ثبت درخواست سریعا به پزشک دسترسی خواهید داشت.

 

نیازی به مراجعه به مراکز درمانی آلوده و خطرناک نیست

بیمارستان ها یا درمانگاه ها هر چقدر هم تمیز باشند، باز هم یکی از مکان های آلوده به شما می روند؛ زیرا روزانه صدها یا هزاران فرد با بیماری مختلف مانند ویروس کرونا به آنجا مراجعه می کند. زمانی که بیمار بوده و نیاز به دکتر داشته باشید، بدون شک سیستم ایمنی تان تضعیف شده است و توانایی مقابله با ویروس جدید را ندارد. به همین منظور، محدود کردن مراجعات حضوری و تماس با دیگر بیماران، دیگر مزیت استفاده از سرویس دکتر در منزل آسانیسم است.

 

سلامتی دیگران نیز به خطر نمی افتد

بسیاری از بیماری ها در دسته مریضی های واگیردار طبقه بندی می شوند. این امر بدین معنا است که با مراجعه به مراکز درمانی میتوانید افراد دیگری را نیز بیمار کنید. این مسئله راجع به ویروس کرونا نیز صدق می کند. اگر به این ویروس یا هر بیماری واگیردار دیگری مبتلا شده اید، بهتر است رفت و آمدهای خود را کنترل کرده تا جان دیگر افراد را نیز به خطر نیاندازید. برای این کار نیز می توانید از سرویس پزشک کرونا در منزل استفاده کنید.

 

صرفه جویی در زمان

با مراجعات حضوری علاوه بر اینکه باید در صف های طولانی منتظر باشید تا نوبت شما فرا برسد و ویزیت شوید، باید زمانی را نیز به رفت و آمد و رسیدن به محل اختصاص دهید؛ یعنی باید برنامه های خود را چه به عنوان بیمار و چه به عنوان همراه تغییر داده تا بتوانید به مرکز درمانی بروید. این درحالی است که با مراجعه دکتر در منزل دیگر نیازی به این کار نیست. در واقع با استفاده از این کار پزشک زمان خود را با شما هماهنگ خواهد کرد، نه شما با او.

 

دریافت خدمات شخصی سازی شده

در مراکز درمانی یا مطب ها شما تنها بیمار آنجا نیستید؛ بنابراین تمرکز و حواس پزشک ممکن است بین چندین بیمار تقسیم شود. البته این الزاما به معنای کاهش کیفیت ارائه خدمات نیست؛ اما اگر از هر جنبه ای به مسئله نگاه کنید، باز هم مراجعه پزشک به منزل شما عقلانی تر و کارآمد تر است. در این شرایط، شما تنها بیمار پزشک هستید و متخصص فرصت بیشتری دارد تا با شما ارتباط برقرار کرده و از وضعیت جسمانی شما به صورت دقیق تر باخبر شود.

 

سریع تر درمان می شوید

تحقیقات نشان داده احتمال بهبود سلامتی و درمان بیمار در منزل بسیار بیشتر از مراجعه به مراکز درمانی است. شاید تصور کنید در بیمارستان ها یا درمانگاه ها به علت وجود تجهیزات متفاوت روند بازیابی سلامتی تان سریع تر پیش خواهد رفت. درحالیکه نتایج کاملا برعکس این امر را نشان می دهد؛ زیرا در محل امن خود قرار داشته، از استرس و دیدن بیمارهای دیگر با شرایط جسمی نامناسب به دورید و کمتر در معرض ویروس های دیگر قرار خواهید گرفت.

 

صرفه جویی

با استفاده از سرویس دکتر در منزل آسانیسم علاوه بر زمان، در هزینه هایتان نیز صرفه جویی خواهد شد. احتمالا متعجب شده اید؛ زیرا آمدن پزشک به خانه شما قطعا علاوه بر هزینه ویزیت، شامل هزینه رفت و آمد پزشک نیز خواهد شد. درست هم است.

شما با مراجعه حضوری علاوه بر هزینه ویزیت، باید برای رفت و آمد خود نیز هزینه مادی و معنوی بپردازید؛ به عبارت دیگر، علاوه بر هزینه حمل و نقل، هزینه زمانی و انرژی نیز باید لحاظ شود. درحالیکه اگر متخصص به خانه شما بیاید، دیگر نگرانی از بابت زمان و انرژی تان باقی نخواهد ماند. به خصوص اگر از پلتفرم خدمات پرستاری در منزل آسانیسم درخواست کنید. چطور؟

با استفاده از آسانیسم در هزینه های درمانتان صرفه جویی کنید

دکتر در منزل

هزینه های درمان به خودی خود چالش برانگیز هستند. ولی اگر بتوان مقدر آنها را به میزان قابل توجهی کاهش داد، چرا که نه؟ پلفترم آسانیسم با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود و نیاز جامعه به ارائه خدمات پرستاری در منزل، بر آن شده است تا خدمات خود مانند دکتر در منزل را با قیمت هایی واقعی و مقرون به صرفه در دسترس شما عزیزان قرار دهد.

 

البته این امر به معنای کاهش سطح کیفی خدمات نیست. تلاش مرکز فراهم آوردن آسایش و آرامش شما تا حد امکان است. از این رو، با کمک پزشکان و پرستاران مجرب، خدمات بهداشتی- درمانی موسسه در بالاترین کیفیت و با پایین ترین قیمت ارائه می شود.

 

چرا آسانیسم؟ مزیت استفاده از خدمات آسانیسم نسبت به دیگر موسسات چیست؟

مهم ترین امتیاز آسانیسم، صرفه جویی در زمان و سرویس دهی در سریع ترین زمان ممکن است. آسانیسم به عنوان یک پلتفرم آنلاین ارائه خدمات پرستاری در منزل، پل ارتباطی میان درخواست کننده و ارائه دهنده خدمات است. در حقیقت، به دلیل همکاری آسانیسم با شرکت های خدمات پرستاری در منزل مختلف، پس از جستجوی سرویس موردنظر لیستی از خدمات ازشرکت های متفاوت به همراه قیمت برای شما فراهم آورده می شود تا راحت تر بتوانید متناسب با نیاز خود، مناسب ترین سرویس را انتخاب کنید؛ یعنی دیگر نیازی به صرف وقت و گشتن در وبسایت های متفاوت نخواهد بود.

 

تنوع بسیار و کیفیت بالای خدمات آسانیسم مانند دکتر در منزل، استخدام پرستار سالمند یا کودک در منزل، انجام تزریقات، فیزیوتراپی، سونوگرافی و … دیگر مزیت استفاده از سرویس های آسانیسم است و این امر به دلیل فراهم آوردن دانش و تجربه کارشناسان ماهر در حوزه های یاد شده است.

 

با استفاده از آسانیسم، سریعا به پزشک یا پرستار دسترسی خواهید داشت. چرا که می توانید در هر ساعتی از شبانه روز یا هر روزی از هفته درخواست خود را برای سرویس موردنظر ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، کارشناس مربوطه فورا به منزل شما اعزام خواهد شد.

 

با آسانیسم نه تنها سریع تر درمان می شوید، بلکه محدودیتی برای طول درمان خود نخواهید داشت. تنها کافی است با شماره تلفن 02189514141 تماس گرفته و درخواست خود را برای دکتر در منزل یا هر سرویس دیگری ثبت کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان و پایین ترین قیمت، بهترین پزشک و متخصص را برای شما خواهند فرستاد.

برچسب‌ها: