راهنمای انتخاب و خرید یک رژ گونه خوب

راهنمای انتخاب و خرید یک رژ گونه خوب

خرید یک رژ گونه خوب چطور انجام می شود؟

کدام محصول آرایشی می‌تواند شادابی و جوانی را به چهره شما بیفزاید؟ البته که رژ گونه! رژ گونه قهرمان ناشناخته کیت آرایش شماست. این محصول خارق العاده می‌تواند خیلی سریع صورت شما را لیفت و گونه‌هایتان را برجسته کند. با انتخاب رژ گونه‌ای که مناسب پوستتان است می‌توانید درخشش طبیعی را به پوست خود بازگردانید. با این حال، خرید رژ گونه خوب ممکن است کمی گیج کننده باشد. رنگ‌ها، انواع و سبک‌های مختلف کاربرد همه از مواردی هستند که می‌توانند انتخاب را سخت کنند؛ اما نگران نباشید! در این مطلب نه تنها می‌خواهیم به شما کمک کنیم رنگ مناسب پوستتان را انتخاب کنید بلکه قصد داریم بهترین برندهای موجود در بازار را نیز به شما معرفی کنیم.

 

بهترین برندهای رژ گونه

از معروف‌ترین برندهای رژ گونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

رژ گونه مای

مای نام یکی از برندهای محبوب آرایشی ایرانی است که تحت لیسانس شرکت کال اند کو آلمان است. رژ گونه‌ مای به دلیل ماندگاری و دوام بالا و همچنین ثابت ماندن روی پوست صورت، طرفداران زیادی دارند.

 

رژ گونه شنل

شنل یکی از برندهای مطرح لوازم آرایش فرانسه است که رژ گونه‌هایی نرم، لطیف و کرمی تولید می‌کند. رژ گونه‌های این برند تنوع رنگی بالایی دارند و با اکثر پوست‌ها سازگار هستند.

 

رژ گونه فلورمار

فلورمار نام یکی از برندهای ترکیه‌ای معروف است که در زمینه تولید محصولات آرایشی بسیاری از جمله کرم پودر، رژلب، رژ گونه و غیره فعالیت می‌کند. همه رژ گونه‌های فلورمار گیاهی هستند و از روغن‌های مختلف از جمله زیتون، نارگیل، بادام و غیره تشکیل شده‌اند؛ به همین دلیل به پوست هیچ آسیبی نمی‌رسانند. به دلیل کیفیت بالا، قیمت محصولات این برند بسیار گران است.

راهنمای انتخاب و خرید یک رژ گونه خوب

رژ گونه ویکتوریا سیکرت

طرفداران اصلی برند ویکتوریا سیکرت افرادی هستند ه پوست‌هایی چرب، جوش‌دار یا مستعد آکنه دارند. تمامی محصولات پوستی این شرکت جوش‌های صورت را می‌پوشاند و ردی از آن‌ها باقی نمی‌گذارد. رژ گونه‌های این برند رنگ‌های ملیح و ملایمی دارند و جوش‌های روی گونه را معلوم نمی‌کنند.

 

رژ گونه میبلین

میبلین یکی از شرکت‌های آمریکایی فعال در زمینه تولید محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از پوست است. این برند زیرمجموعه شرکت لورآل است و دفتر مرکزی‌اش در شیکاگو واقع شده است. رژ گونه‌های میبلین اکثرا دو قسمتی هستند که یک قسمت دارای رنگ تیره و قسمت دیگر دارای رنگ روشن است.

 

رژ گونه کالیستا

کالیستا نام یکی از برندهای رنگی رنگی لوازم آرایش ایرانی است که محصولاتی باکیفیت، متنوع و با قیمت مناسب تولید می‌کند. رژ گونه‌های این شرکت اکثرا طیف رنگی ملایمی دارند و تمامی سلیقه را پوشش می‌دهند.

راهنمای انتخاب و خرید یک رژ گونه خوب

قبل از خرید یک رژ گونه خوب باید به چه مواردی توجه شود؟

از مهم‌ترین مواردی که قبل از خرید رژ گونه باید مورد توجه قرار دهید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1-رنگ پوست

هر رژ گونه‌ای مناسب با هر نوع پوستی نیست. رژ گونه‌های خیلی تیره یا خیلی روشن، به جای اینکه چهره شما را زیباتر و جوان‌تر کنند، ممکن است باعث شوند پیر به نظر برسید؛ بنابراین انتخاب رژ گونه‌ای که نزدیک به رنگ طبیعی پوست شما باشد بسیار حائز اهمیت است. بهترین روش برای تشخیص رنگ پوست این است که گونه‌هایتان را نیشگون بگیرید. در ادامه چند نکته متناسب با رنگ پوست افراد آورده شده است:

 

اگر پوست روشن و رنگ پریده‌ای دارید، رنگ صورتی ملایم، هلویی یا مرجانی را انتخاب کنید. فرمول‌های صورتی کم رنگ و یاسی، رنگی با تناژ طبیعی به چهره شما می‌بخشند.

 

اگر پوست روشن متوسطی دارید، رنگ صورتی هلویی را انتخاب کنید تا درخشش خاصی در پوست شما ایجاد شود.

 

اگر پوستی با تناژ زیتونی یا طلایی دارید، رنگ‌های گرم کم رنگ مانند صورتی مات یا رنگ زردآلویی، می‌توانند جذابیت چهره شما را چند برابر کنند.

 

اگر رنگ پوستتان تیره است، می‌توانید به سراغ رنگ‌های قوی بین قرمز روشن مایل به بنفش تا قرمز اجری بروید.

 

2-نوع پوست

علاوه بر رنگ پوست، توجه به نوع پوست نیز بسیار مهم است. بر همین اساس می‌توانید به سراغ رژ گونه‌های پودری، کرمی و مایع بروید.

اگر پوست چربی دارید، به هیچ عنوان به سراغ رژ گونه‌های پودری نروید، زیرا منافذ پوستتان را می‌بندند. بهترین انتخاب برای شما انواع کرمی و مایع است.

اگر پوست معمولی یا مختلطی دارید، بهترین گزینه این است که به سراغ انواع پودری بروید.

اگر پوست خشکی دارید، به هیچ عنوان به سراغ انواع پودری نروید، زیرا رطوبت پوستتان را می‌گیرند و آن را خشک‌تر می‌کنند. بهترین انتخاب برای شما استفاده از رژ گونه‌های کرمی و مایع است.

 

آموزش رژ گونه زدن

کاربرد اصلی رژ گونه برجسته کردن صورت است؛ بنابراین بهتر است قبل از استفاده از آن، ساختار استخوانی صورت خود را بشناسید.

 

صورت‌های قلبی شکل: اگر پیشانی پهن و چانه باریک و نوک تیزی دارید، فرم صورت شما قلبی شکل است. در چنین حالتی باید رژ گونه زدن را مانند حرف «C» از روی استخوان گونه شروع کنید و به سمت بالا تا کنار ابرو ادامه دهید. این کار باعث می‌شود پهنای بالای صورت کم شود.

 

صورت‌های مستطیلی شکل: اگر عرض پیشانی، گونه‌ها و خط فک شما تقریبا یکسان باشد، حالت صورت شما مستطیلی است. در چنین حالتی باید رژ گونه را به صورت وسیع و پهن در مرکز سیب گونه بزنید تا کشیده بودن صورتتان کمتر به چشم بیاید.

 

صورت‌های مربعی شکل: اگر صورت شما دارای کناره‌های راست و یک خط فک نسبتا صاف (مانند آنجلینا جولی) باشد، حالت صورت شما مربعی است. در چنین حالتی باید یک بند انگشت از بینی فاصله بگیرید و یک بند انگشت بالاتر از لب‌ها رژ گونه بزنید.

 

صورت‌های گرد: اگر گونه‌های شما کامل‌ترین قسمت صورت شما است و خط فک منحنی شکلی دارید، صورت شما گرد است. در چنین حالتی به آینه نگاه کنید، لبخند بزنید و رژ گونه را روی سیب گونه‌هایتان بکشید.

 

صورت‌های بیضی شکل: اگر صورتی با گونه‌های کمی برجسته، چانه باریک‌تر و پیشانی بلند دارید، حالت صورت شما بیضی است. در چنین حالتی نباید رژ گونه را زیر استخوان گونه بزنید، زیرا بخش بالایی صورتتان کشیده‌تر دیده می‌شود. بهترین جا برای زدن رژ گونه در صورت‌های بیضی شکل، روی استخوان گونه و کمی زیر چشم‌ها است.

 

چرا خرید آنلاین رژ گونه از موتن رو؟

هنگام خرید اینترنتی توجه به اصل بودن کالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا سهل انگاری در این مورد می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را به پوست وارد کند. موتن رو یکی از فروشگاه‌های آنلاین با بیش از 4 سال سابقه در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی است که محصولات اصل را از برندهای معتبر ارائه می‌دهد. مشاوره تخصصی، فرصت 7 روزه بازگشت کالا، ارسال سریع به سراسر ایران و تضمین اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی موتن رو، این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان با خرید لذت بخش و مطمئن سفارشات خود را دریافت کنند. تنها با حرکت انگشت اشاره‌تان به چند جهت مختلف و لمس چند حرف فارسی یا انگلیسی و نوشتن نام موتن رو در مرورگر، وارد فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شوید. فروشگاه بزرگی که کرکره مغازه‌هایش هیچ وقت پایین کشیده نمی‌شود و به صورت 24 ساعته پاسخگوی نیازهای شماست.