راهنمای خرید چرخ گوشت

راهنمای خرید چرخ گوشت

امروزه اکثریت افراد ترجیح می دهند، که هر یک از لوازم برقی خانگی را برای خود خریداری کنند. تا در مواقع لزوم بتوانند از امکاناتی که در اختیار دارند، به بهترین شکل ممکن استفاده ببرند. دستگاه چرخ گوشت نیز در دسته لوازم ضروری و کاربردی قرار می گیرد، که هر خانه ای به وجود آن نیاز دارد و خواهد داشت. چرا که با داشتن این دستگاه دیگر نیازی نیست، که مواد گوشتی خود را با دو دلی و کیفیت پایین خریداری کنید. در واقع چرخ گوشت به شما این امکان را می دهد، که از سلامت مواد گوشتی خود مطمئن باشید و با خیالی آسوده اقدام به مصرف کردنشان نمایید. اگر خرید چرخ گوشت در برنامه شما قرار دارد و قصد دارید، تا بهترین و با کیفیت ترین چرخ گوشت را برای خود خریداری نمایید، با ما در مقاله راهنمای محصول چرخ گوشت همراه باشید.

 

چرخ گوشت و نکات مهم برای خریداری کردن آن

توان و قدرت موتور

از جمله مهم ترین و اصلی ترین نکته، برای این که خرید شما فوق العاده باشد، توجه کردن به قدرت توان دستگاه می باشد. در صورتی که توان دستگاه زیاد باشد، دستگاه با سرعت بالاتر و فشار کمتر، کار خود را انجام می دهد و در نتیجه در مصرف زمان و انرژی نیز صرفه جویی به عمل خواهد آمد.

 

ظرفیت و گنجایش

ظرفیت و گنجایش دستگاه در چرخ گوشت های مختلف، متفاوت می باشد. در راهنمای خرید چرخ گوشت این نکته مهم را به خاطر بسپارید، که به طور معمول خروجی بالای 1.5 کیلوگرم در دقیقه، یک ظرفیت خوب و قابل قبول برای داشتن چرخ گوشتی خوب و مناسب می باشد.

 

دوام و جنس

به عنوان فاکتوری بسیار مهم، شما باید در هنگام انتخاب چرخ گوشت، حتما به جنس بدنه نگاهی ویژه داشته باشید. به طور معمول چرخ گوشت های دارای جنس بدنه پلاستیکی و آلومینیومی هستند. اگر کمی با این جنس ها آشنا باشید، خواهید فهمید که جنس بدنه آلومینیومی مقاوم تر است و در نتیجه بیشتر عمر خواهد کرد. اما این بدان معنا نیست، که جنس پلاستیک بی کیفیت و بدرد نخور است، این جنس نیز مطلوب می باشد و به نسبت جنس آلومینیومی از قیمت کمتری برخوردار است.

 

جنس تیغه ها

اگر دقت کرده باشید، مواد گوشتی برای ریز و خرد شدن باید از تیغه ها عبور کنند. لذا در راهنمای خرید این دستگاه، توجه کردن به همچین فاکتوری بسیار مهم است. در واقع تیغه هایی با جنس فولاد ضد زنگ بسیار مناسب برای انتخاب کردن می باشد. چرا که ضد زنگ هستند، زود کند و فرسوده نمی شوند و شما با هر چند وقت تیز کردن تیغه، می توانید عملکرد و کارآیی دستگاه چرخ گوشت را همانند اوایل کارکردش، ارتقاء بدهید.

 

میزان صدا

در اصل هنگام استفاده کردن از وسایل برقی، باید آرامشی برقرار باشد، تا حواس کاربر پرت نشود و فقط روی کار خود متمرکز باشد. این قضیه در خصوص میزان صدای چرخ گوشت نیز صدق می کند. واقعیت این است، که دستگاهِ بدون سر و صدا نداریم. اما شما باید چرخ گوشتی را خریداری کنید،که با داشتن صدای کم، کیفیت بهتری را برایتان رقم بزند.

 

تعداد شبکه ها

این قابلیت در دستگاه برای شما این امکان را فراهم می کند، تا سایز مواد گوشتی تنوع داشته باشد و شما به راحتی بتوانید، اندازه رشته ها را انتخاب کنید. این مورد مربوط به لوازم جانبی دستگاه می باشد و اغلب شامل تیغه های مختلف، سری های مخصوص کبه ساز و سوسیس ساز می باشد.

راهنمای خرید چرخ گوشت

سیستم چرخش معکوس

از دیگر ویژگی هایی که یک چرخ گوشت ایده آل می تواند داشته باشد، قابلیت سیستم چرخش معکوس دستگاه می باشد. در راهنمای خرید چرخ گوشت به این معیار دقت کنید، چون که این ویژگی امکان استفاده بهتر و آسان تر از دستگاه را برای کاربران مهیا می سازد. لازم است بدانید، عملکرد این سیستم به گونه ای است، که باعث حذف گوشت باقی مانده در دستگاه و تمیز کردن راحت آن می شود. به علاوه در کیفیت و طول عمر چرخ گوشت نیز تاثیر چشمگیری می گذارد.

 

حجم واندازه

در کنار توجه کردن به تمامی فاکتورها در راهنمای خرید چرخ گوشت، محصول انتخابی شما باید اندازه ای داشته باشد، که باعث اشغال کردن فضا در داخل یا روی کابینت ها نشود و شکلی نامطلوب به فضا نبخشد.

 

دکمه برگردان

این دکمه برای جداسازی گوشت گیر کرده در میان دنده ها، بدون باز کردن دستگاه تعبیه شده است. در اصل کارکرد دکمه برگردان طوری است، که با زدن دکمه برگشت و شروع مجدد کار دستگاه کلید Reverse باعث می شود، که گوشت ها و مواد باقی مانده در لا به لای تیغه ها به راحتی از داخل گلویی چرخ گوشت خارج شوند.

 

شستشوی راحت

در راهنمای خرید چرخ گوشت، امکان شستشوی راحت دستگاه باید فراهم باشد و چرخ گوشت خریداری شده از این ویژگی برخوردار باشد. با توجه به این که چرخ گوشت با مواد خام و گوشتی سر و کار دارد، باید حتما به بهترین نحو ممکن شسشتو داده شود. در غیر این دستگاه شما محلی برای تجمع میکروب ها و باکتری ها خواهد بود و انواع بیماری ها را از خود بروز می دهد. برای جلوگیری کردن از این مشکل، شما باید چرخ گوشتی را انتخاب کنید، که سایر قطعات آن به راحتی جدا شوند و قابل شستشو باشند.

 

میزان قیمت

بحث پول که می شود، خرید کردن دستگاه دشوار خواهد شد و برای افراد سردرگمی به وجود می آید. از این رو لازم است، که شما قبل از هر چیزی میزان پولی را که برای خرید این محصول، می خواهید صرف کنید در نظر بگیرید و بعد به سراغ دستگاه هایی بروید، که قیمت هایی با رنج قیمت تعیین شده شما دارند. در مجموع هر چه انتظار شما از کارکرد، عملکرد و قابلیت های دستگاه بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری را برای خرید چرخ گوشت متحمل شوید.

 

برندها و فروشگاه های معتبر

این که خرید شما از کدام برند و فروشگاه باشد در راهنمای خرید چرخ گوشت جایگاه ویژه ای دارد. شما باید سعی کنید تا از فروشگاه هایی خرید کنید، که شناخته شده و مورد اعتماد مردم باشند. همچنین از میان برندهایی چون: پاناسونیک، نانیوا، پارس خزر، بوش، ویداس، مولینکس گوسونیک، گلدن لایف، ناسا الکتریک، و … چرخ گوشت خود را خریداری نمایید.

می توانید با مراجعه به وب سایت بزرگ لوازم خانگی بنان شاپ، لیست کامل محصولات در برندهای مختلف را با هم مقایسه کرده و با بهترین شرایط و قیمت اقدام به خرید کنید.

 

گارانتی و خدمات

اگر می خواهید در راهنمای خرید این محصول کارآیی، برتری و کیفیت چرخ گوشت خود را ضمانت کنید. باید حتما چرخ گوشتی را بخرید، که از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بهره ببرد. تا در صورت لزوم خدمات نمایندگی بتوانند در اسرع وقت پاسخگوی خوبی برای مشکل دستگاه تان باشند.

 

آخرین سخن

چرخ گوشت و یا هر وسیله برقی دیگری که شما برای خرید آن پول زیادی پرداخت می کنید، قرار است تا سال ها در منزل شما مورد استفاده قرار بگیرند. لذا بهتر است، که برای انتخاب آن به خوبی تحقیق کنید و با فاکتورهای مد نظر آشنایی داشته باشید. تحت چنین شرایطی است، که شما در زمینه خرید کردن موفق خواهید شد و تاثیر آن را به خوبی حس خواهید کرد. امیدواریم که تک تک کلمات بتوانند، روزی هنگام خرید شما معجزه کنند و بهترین ها را برایتان به ارمغان بیاورند.