راهنمای سفری شگفت انگیز به شمال غرب ایران

مجموعه : نکات سفر
راهنمای سفری شگفت انگیز به شمال غرب ایران

بی تردید یکی از زیباترین، تمیزترین و تاریخی ترین شهرهای ایران تبریز است. شهری که در شمال غرب ایران واقع شده و مردمی آذری زبان و خونگرم را در خود جای داده است. سفر به تبریز شهری با تاریخ پر فراز و نشیب، داستانهای تاریخی فراوانی برای روایتگری دارد که شواهد تاریخی آن نیز موجود است. اگر مشتاق سفر به این شهر شگفت انگیز هستید با لیدوماتریپ همراه شوید.

 

شاید تابحال به طور جدی برای سفر به شهرهای شمال غرب ایران فکر نکرده باشید اما حالا که قصد برنامه ریزی برای سفر دارید باید مقدماتی را تدارک ببینید. فرض کنید قصد سفر به اردبیل و یا اجاره سوئيت در اردبیل  را دارید چطور اقامتگاه مناسب انتخاب می کنید؟

 

می دانید که روش های سنتی و استفاده از تبلیغات خیابانی برای پیدا کردن مکان مناسب، دردسرهای زیادی دارد و در نهایت هم حداقل امکانات را با بهای سنگینی دریافت می کنید.

 

می خواهیم یک راه میانبر عالی به شما معرفی کنیم تا سفری کاملا بی دغدغه را تجربه کنید و تنها به گردش و خوشی های سفر بیندیشید. رزرواسیون آنلاین اقامتگاه از طریق وبسایت لیدوماتریپ فرصتی هوشمندانه برای بیشترین بهره وری از سفر است.

 

چگونه اقامتگاه مناسب در سفر به شمال غرب ایران انتخاب کنیم؟

هنگامی که به تبریز یا سایر مناطق شمال غربی ایران رهسپار می شوید  اجاره سوئیت در تبریز و یا اجاره سوئیت در ارومیه اولین اقدام برای سفر است. در تبریز می توانید روزها بی وقفه و بدون خستگی به گشت و گزار بپردازید و شیفته تاریخ و طبیعت شگفت انگیز این خطه از ایران باشید. بنابراین در این سفر ابتدا باید خیالتان از بابت محل اسکان آسوده باشد.

 

حتما برایتان جالب است اگر بدانید تبریز به شهر عمارت ها معروف است در گوشه و کنار شهر عمارت های مختلفی دیده می شود که هر کدام داستانی دارد. بازار سنتی تبریز هم با سبک و سیاق بازارهای قاجاریه بنا شده و زیبایی آن مجذوبتان می کند.

 

این بازار سرپوشیده، طولانی ترین بازار سرپوشیده جهان هست. در زیر تصویری از فیروزه جهان اسلام یعنی مسجد کبود را می بینید که یادگاری از گذشتگان در شهر تبریز است.

راهنمای سفری شگفت انگیز به شمال غرب ایران

اگر می خواهید چند روزی را در تبریز بمانید، با اجاره سوئیت در تبریز و یا اجاره خانه روزانه می توانید شب های سرد و خنک تبریز را در اقامتگاهی امن و دنج بگذرانید.

 

لیدوماتریپ، پیشنهادهای متعددی برای اجاره اقامتگاه در تبریز دارد و شما می توانید پیش از سفر و در کوتاه ترین زمان، ابتدا محل اقامت را به صورت آنلاین اجاره کنید و سپس چمدان خود را بسته و راهی این شهر پرماجرا با داستان های تاریخی عجیب و غریب شوید!

 

اقامت در سرعین و یک فیزیوتراپی تمام عیار!

در سفر به شمال غرب ایران، می توانید سرعین را به عنوان مقصد دوم سفرتان در نظر بگیرید که معدن چشمه های  آب گرم هست. گفته می شود این آبگرم ها می توانند از بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری کنند و مانند یک فیزیوتراپی برای باز شدن عضلات و رگ های شما مفید باشند.

 

اما نکته ای که باید قبل از سفر به سرعین به خاطر داشته باشید این است که این شهر حتی در فصول سرد نیز ، پرمسافر است و بهتر است پیش از سفر محل اقامت اتان در سرعین را تعیین کنید.

 

لیدوماتریپ پیشنهادهای متنوعی برای اجاره سوئیت در سرعین  دارد. مقایسه قیمتی میان واحدهای مختلف، مشاهده تصاویر و اطلاعات کامل اقامتگاه و اطلاع از اینکه واحد انتخابی در چه فاصله ای از آبگرم های سرعین واقع شده از جمله مزایایی است که رزرواسیون آنلاین اقامتگاه در لیدوما تریپ، به شما می دهد.

 

چه نوع اقامتگاهی را می پسندید؟ سوئیت، آپارتمان یا اقامتگاه بومگردی؟

هر فردی با توجه به روحیه اش سبکی از سفر را می پسندد. بعضی ها ترجیح می دهند در سفر آپارتمان و سوئیت با امکانات کامل زندگی در مرکز شهر را انتخاب کنند و بعضی دیگر سفرهای ماجراجویانه در اکوکمپ یا اقامتگاههای بومگردی را ترجیح می دهند. به هر حال در وبسایت لیدوماتریپ برای هر سلیقه ای اقامتگاهی در نظر گرفته شده تا در سفر هیچ دغدغه ای به جز خوشگذرانی نداشته باشید.

 

این اقامتگاه ها ممکن است کلبه ای در میان جنگل های انبوه باشد و یا ویلایی بسیار لوکس در کنار ساحل! حتی اقامتگاه های بوم گردی که از دوران قاجار به یادگار مانده اند و هم اکنون تبدیل به کاروانسرایی برای مسافرین شده اند که با تلفیق مدرن و سنت، احساسات لطیف و نوستالژیک انسانی را بیدار می کند.

راهنمای سفری شگفت انگیز به شمال غرب ایران

 مسافران چگونه می توانند از خدمات رزرو آنلاین لیدوماتریپ استفاده کنند

برای شروع فرآیند رزرو باید ثبت نام کنید اما نگران نباشید این مرحله با ورود شماره همراه، تنها 20 ثانیه طول می کشد

پس از آن باید شهر مورد نظر را انتخاب کنید و اقامتگاهها و واحدهای مسکونی آن را مشاهده کنید

پس از اینکه تصمیم نهایی را گرفتید و قیمت اقامتگاه را مطابق بودجه خود تعیین کردید حالا می توانید رزرو آنلاین را ثبت کنید

در تمام این مراحل در صورت تمایل می توانید با پشتیبانی آنلاین یا تلفنی 24 ساعته تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید

یکی از مهم ترین مزایای لیدوماتریپ وسعت فعالیت آن در 500 شهر ایران است که سیستم ارتباطی موثری بین مسافر و میزبان (مالک اقامتگاه) ایجاد کرده است و مسافران می توانند از کیلومترها فاصله آن طرف تر اقامتگاه مورد نظر خود را حتی در مناطق روستایی انتخاب کرده و تجربه های جدیدی از سفر کسب کنند.

برای آشنایی بیشتر با این وبسایت جالب و کاربردی به آدرس اینترنتی www.lidomatrip.com  مراجعه نمایید.