راهکار لینک اکسپرس برای جلوگیری از مرجوع شدن سفارشات اینترنتی

مجموعه : مجله خبری
راهکار لینک اکسپرس برای جلوگیری از مرجوع شدن سفارشات اینترنتی

در این مقاله به ویژگی جدید شرکت پستی لینک اکسپرس که کمک می‌کند سفارشات اینترنتی مرجوع نشوند خواهیم پرداخت.

طبق گزارش دیجیکالا در دوسال اخیر سهم خرید اینترنتی در ایران دوبرابر شده است و این روند با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت چرا که در کشور همسایه، ترکیه، سهم خرید اینترنتی 5 برابر ایران است.

با رشد هرچه بیشتر سهم خرید آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی متنوعی در حوزه‌های مختلف شکل گرفته‌اند و سرویس‌های ارسال متناسب با نیاز این کسب و کارها بوجود آمده‌اند.

اگر شما هم صاحب فروشگاه اینترنتی هستید یا به فکر راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هستید، اطمینان می‌دهیم این مقاله برای شما سودمند است.

یکی از شرکت‌های پستی ارائه‌دهنده سرویس‌های ارسالِ مختص فروشگاه‌های اینترنتی، لینک اکسپرس است.

 

لینک اکسپرس از سال 98 ایجاد شد و نوآوری‌های زیادی را وارد صنعت سنتی پست کشور کرد. در حال حاصر لینک اکسپرس روزانه هزاران مرسوله از سفارشات فروشگاه‌های اینترنتی را در تهران جمع‌آوری و در تهران و البرز بطور زمان‌بندی شده ارسال می‌کند.

 

دلایل مرجوعی و نارضایتی مشتریان

بدلیل اینکه کابران از عدم قطعیت در زمان رسیدن سفارش خود بیزارند و علاقه دارند خودشان تعیین کنند که سفارش کی بدستشان برسد ارسال زمان‌بندی شده به عنوان استاندارد جدید سرویس‌های تحویل در تجارت الکترونیک بوجود آمد.

 

کاربران فروشگاه‌های اینترنتی در هنگام سفارش قادر خواهند بود روز و بازه زمانی ارسال را تعیین کنند. لینک اکسپرس نیز با ارائه ارسال زمان‌بندی شده به فروشگاه‌ها روزانه ۲ بازه تحویل ارائه می‌دهد.

 

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سفارشات مرجوع می‌شوند عدم حضور گیرنده است، یعنی گیرنده در بازه زمانی انتخابی در مقصد حضور نداشته است. حتی زمانیکه خریدار زمان تحویل را خودش تعیین می‌کند که سفارش در چه روز و چه بازه زمانی به آدرس مدنظرش ارسال شود باز هم ممکن است تا آن زمان اتفاقاتی رخ دهد که گیرنده نتواند در زمان انتخابی در مقصد حضور داشته باشد و به ناچار مرسوله تحویل نخواهد شد.

 

راه حل لینک اکسپرس

جالب است بدانید که مشکلات ارسال کالا از علل مهم از دست رفتن مشتریان است. پس با توجه به اهمیت مرحله تحویل می‌توان با ارائه سرویسی بهتر در این مرحله نرخ بازگشت مشتریان را افزایش داد.

 

راه حل لینک اکسپرس

قابلیت جذابی که لینک اکسپرس به تازگی اضافه کرده است شخصی سازی ارسال توسط گیرنده است. بدین شکل که به محض ایجاد کد رهگیری پیامکی حاوی لینک صفحه رهگیری برای گیرنده ارسال می‌شود.

گیرنده در صفحه رهگیری مرسوله قابلیت تغییر آدرس و تغییر بازه زمانی ارسال را دارد. این ویژگی‌ها سبب خواهد شد حتی اگر بعد از خرید برای مشتری شرایطی ایجاد شد که نتوانست در زمان انتخابی در محل حضور داشته باشد قادر خواهد بود آدرس یا زمان ارسال را تغییر دهد. این موضوع مورد استقبال کاربران قرار گرفته است که نشان دهنده علاقه کاربر برای شخصی سازی و تغییر زمان و مکان تحویل سفارش خود است.

 

صفحه رهگیری لینک اکسپرس

 

همچنین فروشگاه‌های اینترپرایز می‌توانند صفحه رهگیری را بطور اختصاصی و وایت لیبل با نام و برند خود تغییر دهند. تا در ایجاد تجربه‌ای جذاب از تحویل اثر عمیق‌تری روی مشتری بگذارند.

 

همکاری با لینک اکسپرس

لینک اکسپرس در حال حاضر با مشتریان بزرگی همچون بلوبانک، بیمه بازار، عطر میثم، انتشارات جنگل، عطر سفیر و… همکاری می‌کند. اگر شما هم تصمیم دارید در کنار افزایش رضایت مشتریان خود با ارائه سرویس لجستیک سازمانی بهتر، مرسولات را با قیمت ارزان ارسال کنید. لینک اکسپرس انتخاب دقیقی برای شما است. زیرا که برای تمامی مناطق تهران با یک نرخ ثابت و ارزان می‌توانید مرسولاتتان را همان روز ارسال کنید. اگر تعداد سفارشات شما بیش از 50 مرسوله در روز باشد علاوه بر اختصاص اکانت منیجر به شما تخفیف‌های جذابی دریافت خواهید کرد.

وقتش رسیده که سرویس‌هاس پست سنتی را رها کنید و به شرکت‌های جوانی که با تکنولوژی و نوآوری برای مشتریانتان ارزش قائل هستند بله بگویید. کارشناسان فروش لینک اکسپرس بهترین مشاوره لجستیکی را برای کسب و کار شما ارائه می‌دهند پس همین حالا درخواست مشاوره همکاری خود را ثبت کنید.

برچسب‌ها: