یک هدیه مناسب برای سالگرد های ازدواج

یک هدیه مناسب برای سالگرد های ازدواج

یکی از ضروری و کاربردی ترین وسایلی که ما انسان‌ها از آن استفاده می‌ کنیم لیوان و ماگ است. در طول سال های اخیر شاهد این  مسئله هستیم که بر روی برخی از لیوان‌ ها طرح‌ها و نقش‌های متنوعی چاپ می‌شود و این موضوع زیبایی آنها را چند برابر زیاد می کند.

 

یکی از ضروری و کاربردی ترین وسایلی که ما انسان‌ها از آن استفاده می‌ کنیم لیوان و ماگ است. در طول سال های اخیر شاهد این  مسئله هستیم که بر روی برخی از لیوان‌ ها طرح‌ها و نقش‌های متنوعی چاپ می‌شود و این موضوع زیبایی آنها را چند برابر زیاد می کند. چاپ لیوان دارای طرح‌های زیبایی بوده و یکی از بهترین هدایایی است که شما می‌توانید به عزیزان خود تقدیم کنید؛ چون ماگ یا لیوان از آن دسته لوازمی هستند که بسیاری از ما انسان ها در روزمرگی ها برای نوشیدن قهوه، آب، چای و… از آن استفاده می‌کنیم. پس لیوانی که بر روی آن جمله های زیبا یا تصویر عاشقانه‌ای چاپ شده است، یکی از هدایای ارزشمندی است که می‌تواند احساسات ما را به طرف مقابل به خوبی انتقال دهد. و این خیلی می تواند ارزشمند باشد.

استفاده لیوان‌های چاپ شده چیست؟

چاپ روی ماگ (لیوان سرامیکی) در طول چند سال اخیر گسترش فراوانی پیدا کرده است؛ این محصولات به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین هدایایی هستند که می‌توانید به عزیزان خود تقدیم کنید. سادگی و جذابیت این لیوان‌ها موجب شده است بسیاری از افراد و شرکت‌ها از آن به عنوان هدیه و همچنین تبلیغات استفاده نمایند.

برخی از مهم‌ترین کاربردهای لیوان‌های دارای چاپ عبارتند از:

 

نوشیدن یک لیوان چای، دمنوش، نسکافه درون لیوان‌های بزرگ یا ماگ‌ها احساس بسیار خوبی برای انسان به وجود می‌آورد و خستگی‌های ذهنی و جسمی او را از بین می‌برد؛ بنابراین شما می‌توانید از ماگ‌هایی که بر روی آن‌ها چاپ زیبایی وجود دارد برای مصارف شخصی خود یا هدیه به دوستان و عزیزان خویش استفاده کنید.

 

این روزها بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها برای تبلیغ نام برند خود از چاپ لیوان استفاده می‌نمایند. تجربه نشان دهنده آن است که ارائه لیوان به مشتریان یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی در جهان است؛ بنابراین می‌توان بر روی لیوان نام برند، لوگو و اطلاعات تماس شرکت را چاپ نمود و در دسترس مشتریان قرار داد.

 

چاپ عکس روی لیوان تبلیغاتی یکی از عالی‌ترین شیوه‌هایی است که این روزها می‌توان از طریق آن اقدام به تبلیغ هر محصول و خدماتی نمود. همچنین این شیوه بسیار کم هزینه و اقتصادی است و همین موضوع بسیاری از افراد و صاحبان مراکز تولیدی و خدماتی را ترغیب به استفاده از این لیوان‌ها نموده است.

 

می‌توان از انواع این لیوان‌ها به عنوان یک هدیه مناسبتی استفاده نمود. بنابراین اگر شما در حال تدارک برای برگزاری یک جشن و مهمانی هستید، می‌توانید از لیوان‌ها و ماگ‌های چاپ شده به عنوان یک هدیه ارزشمند برای مهمانان خود استفاده کنید. یکی از زیباترین نمونه‌های این محصولات لیوان دسته قلبی است.

 

بسیاری از ماگ‌های دارای چاپ می‌توانند به عنوان یک وسیله تزئینی و دکوری مورد استفاده قرار گیرند.

 

چاپ لیوان یا ماگ یکی از بهترین پیشنهاد ها برای هدیه سالگرد ازدواج

یکی از مناسبت‌های مهم در زندگی هر شخص سالگرد ازدواج است؛ معمولاً افراد دوست دارند در چنین روزی هدایای خاص و ماندگار به همدیگر تقدیم کنند. یکی از بهترین هدیه‌هایی که ما به شما توصیه می‌کنیم لیوان‌ و ماگ‌ چاپ شده است. شما می‌توانید متن، عکس و طرح دلخواه خود را به مراکز چاپ لیوان و ماگ ارائه دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را با کیفیت بالا تحویل بگیرید.

یکی از بهترین نمونه‌های این لیوان‌ها ماگ حرارتی است که برخی از افراد آن را به نام ماگ جادویی نیز می‌شناسند. این لیوان در سطح خارجی خود یک سنسور حرارتی دارد که معمولاً در حالت سرد به رنگ مشکی است؛ اما پس از آن که مایعات داغ مانند چای، نسکافه، قهوه یا دمنوش را درون آن قرار دهید، لیوان به رنگ سفید تبدیل شده و طرح آن نمایان می‌شود. بنابراین شما می‌توانید برای سالگرد ازدواج خود عکسی از همسر یا یکی از عکس‌های دو نفره خود را بر روی این لیوان‌ها چاپ کنید و یک هدیه ارزشمند و ماندگار به همسر خود تقدیم نمایید.

یک هدیه مناسب برای سالگرد های ازدواج

چاپ روی لیوان سرامیکی چگونه است؟

ابتدا پودر سرامیکی با رنگ های انتخاب شده و پلاستی سایزر ( Plasticizer ) مخلوط شده و سپس آن را روی یک کاغذ که با ژلاتین پوشش داده شده، چاپ می کنند.

بعد با استفاده از یک روش چاپ قدیمی روی صفحه، مخلوط را از طریق یک مش بافته شده که یک ماسک از شکل مورد نظراست و بر روی یک قاب قرار گرفته است را روی سطح ماگ انتقال می دهند.

به این ترتیب یک پوشش کاملا یکنواخت و نازک روی ماگ بوجود می آید. یکی دیگر از گزینه های پیچیده تر این است که کاغذ را با یک امولسیون ( Emulsion ) عکاسی پوشانده و سپس تصویر را با نور ماورای بنفش ( UV ) بر روی سطح ماگ چاپ می کنند.

گفتنی است امروزه با توسعه تکنولوژِی های کامپوتری و صنعت چاپ، امکان چاپ طرح ها و تصاویر منحصر به فرد نیز امکان دارد!

محبوب‌ترین لیوان های سرامیکی

در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما با انواع ماگ و لیوان، به برخی از محبوب‌ترین آن‌ها که برای چاپ طرح‌های مختلف مناسب هستند اشاره می‌کنیم:

 

چاپ بر روی لیوان سرامیکی:

یکی از نمونه‌های پرفروش محصولات زیبای چاپی، لیوان‌های سرامیکی هستند. این لیوان‌ها کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای چاپ انواع طرح‌ها به شمار می‌روند. طرح‌های چاپ شده بر روی این لیوان‌ها در اثر شستشو و استفاده مکرر از بین نمی‌روند و کاملاً ماندگار هستند.

 

لیوان حرارتی یا لیوان جادویی

چاپ لیوان حرارتی یا لیوان جادویی یکی از محصولاتی است که با توجه به ساختار خاص، ویژگی بسیار جذابی دارد. بدین صورت که بدنه آن نسبت به سرما و گرما واکنش نشان می‌دهد. بدنه لیوان جادویی در حالت عادی کاملا مشکی بوده و هیچ طرح و چاپی روی آن مشخص نیست. اما پس از ریختن مایع داغ درون لیوان، رنگ مشکی بدنه کم کم محو شده و طرح چاپی لیوان خود را نمایان می‌کند. پس از سرد شدن، بدنه لیوان مجددا مشکی رنگ خواهد شد.

یک هدیه مناسب برای سالگرد های ازدواج

لیوان‌های دسته و داخل رنگی:

این لیوان‌ها نیز تفاوت چندان زیادی با لیوان سرامیکی ندارند؛ تنها ویژگی منحصر به فرد آن‌ها این است که داخل لیوان و دسته آن به رنگ متفاوتی است. کاربرد اصلی این لیوان‌ها برای شرکت‌های تجاری است. این شرکت‌ها می‌توانند رنگ مشابه با لوگو و نام برند خود را بر روی لیوان چاپ نمایند و به این شیوه محصولات خویش را در ذهن مشتریان ماندگار کنند.

 

یک هدیه مناسب برای سالگرد های ازدواج

 مینی لیوان سرامیکی:

مینی لیوان سرامیکی (مینی ماگ) یکی از شیک ترین و جذابترین هدایای تبلیغاتی است که بسیار مورد استقبال افراد و شرکت ها قرار گرفته است. از مینی لیوان سرامیکی  می توان به عنوان هدیه ای بسیار دوست داشتنی و تبلیغاتی بسیار کارا استفاده کرد.

 

یک هدیه مناسب برای سالگرد های ازدواج

لیوان تمام رنگی:

این لیوان‌ها دارای رنگ ثابتی هستند و تنوع رنگی در میان آن‌ها بسیار بالاست. مراکز چاپ لیوان با ظرافت و سلیقه فراوان، طرح‌هایی متناسب با رنگ این لیوان‌ها بر روی آن‌ها چاپ می‌نمایند و جلوه آن را چند برابر می‌کنند.

یک هدیه مناسب برای سالگرد های ازدواج

لیوان دسته قلبی:

این لیوان نیز از جنس سرامیک است و به سبب ظاهر زیبا و جذاب خویش، در میان افراد به خصوص قشر جوان طرفداران بی‌شماری دارد. لیوان دسته قلبی دارای شفافیت و درخشندگی بالایی است و نقوش به راحتی بر روی آن‌ چاپ می‌شود.

 یک هدیه مناسب برای سالگرد های ازدواج
مقاومت چاپ روی لیوان به چه عواملی بستگی دارد ؟

لیوان های چاپ شده مقاومت زیادی دارند و شما امکان استفاده به طور دائم از این لیوان های تبلیغاتی را خواهید داشت. در این لیوان ها امکان شستشو به طور کامل وجود دارد اما لیوان های چاپی در برابر وایتکس آسیب پذیر می باشند و در صورت برخورد با مواد شست و شوی شیمیایی مانند وایتکس با بخشی از لیوان که چاپ روی آن انجام شده امکان پخش شدن و یا ایجاد لکه روی چاپ وجود دارد و همچنین استفاده از سیم ظرفشوئی در قسمت چاپی امکان ایجاد آسیب را بیشتر می کند.

 

بهتر است لیوان های سرامیکی را با آب سرد و دستمال نرم بشوئید؛ استفاده از مایع ظرفشویی برای شستن آن مانعی ندارد.

 

جنس سرامیک به کار رفته در چاپ لیوان های تبلیغاتی بسیار مهم است. به این دلیل که اگر از سرامیک نامرغوب استفاده شود در اثر ریختن مواد داغ درون لیوان، ترک خورده و می شکند. همچنین رنگ به کار رفته در لیوان ها بسیار حائز اهمیت است و استفاده از رنگ های با کیفیت بالا می تواند سبب ماندگاری و کیفیت بالای چاپ روی لیوان شود.

 

بهترین چاپ بر روی لیوان و ماگ را به تیک پرینت بسپارید

چاپ آنلاین تیک پرینت سال‌ هاست به عنوان یکی از معتبرترین مراکز چاپ در ایران به فعالیت مشغول بوده و برای بسیاری از اشخاص و شرکت‌ های مختلف این فرصت را فراهم نموده است تا بتوانند عکس‌های خود، متن‌، لوگو (نماد)، نام برند و طرح‌های مورد علاقه خود را بر روی لیوان یا ماگ دلخواه خود چاپ نمایند.

 

لازم ذکر است چاپ لیوان و چاپ ماگ در این مجموعه با دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود و چاپ مورد نظر در اثر استفاده مکرر و شستشو کمرنگ نمی ‌شود که اکثر لیوان های موجود در بازار این خصوصیت را دارا نمی باشند. سریعترین زمان آماده سازی چاپ لیوان در تیک پرینت 1 روز کاری می باشد .

 

https://tikprint.ir/mug-print

https://tikprint.ir/

 

لیوان های سرامیکی و ماگ‌هایی که بر روی آن‌ها چاپ  سابلیمیشن انجام می‌شود، یک هدیه با طولانی عمر هستند؛ چون از بهترین مواد اولیه بازار برای چاپ طرح یا نوشته مورد نظر شما بر روی این ماگ و یا لیوان‌ها استفاده می‌شود، بنابراین چاپ آن‌ها تحت هیچ شرایطی از بین نمی ‌رود. شایان به ذکر است، لیوان‌های چاپی کاملاً پر استفاده هستند و می‌توان از آن‌ها در منزل، سرکار، بیرون یا هر جای دیگری استفاده کرد و از نوشیدن یک قهوه، آب و یا دمنوش درون آن‌ها لذت برد.

 

یک هدیه مناسب برای سالگرد های ازدواج

 

سوالات متداول در رابطه با چاپ لیوان:

کدام مدل لیوان برای هدیه دادن مناسب تر است؟

همه لیوان های سرامیکی به خاطر زیبایی و شکیل بودن آنها اطرافیان شما را به وجد خواهد آورد ولی اگر پیشنهاد ما را بخواهید، چاپ لیوان حرارتی به خاطر خاص بودن آن می تواند ارتباط بیشتری با مخاطب شما برقرار کند.

 

کیفیت عکس و لوگو برای چاپ عکس باید چگونه باشد؟

بگذارید صادقانه به شما بگوییم هرچقدر که کیفیت عکس بیشتر باشد جذابیت و نتیجه نهایی لیوان چاپ شده بیشتر است برای همین است که تیک پرینت همیشه پیشنهاد می‌کند مراجعین و خریداران عکس های خود را با کیفیت حداکثر و بالا برای ما بارگذاری کنند.

 همچنین تیک پرینت در زمینه چاپ روی پیکسل و چاپ تراکت و چاپ لیوان کاغذی فعالیت دارد، در صورت نیاز می توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید!

 

منبع:

دیجی کالا (“https://www.digikala.com/search/category-cupandmug/“)
تیک پرینت (“https://tikprint.ir/mug-print”)
ویکی پدیا (“https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86_%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87%E2%80%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1”)
بای چاپ (“https://bychap.ir/mug-print/“)
 proimagephoto (“https://proimagephoto.com/photo-mugs”)