سایت دانلود وی اس تی ایرانی

مجموعه : دنیای آنلاین
سایت دانلود وی اس تی ایرانی

در این مقاله می خواهیم درباره ساند دیزاین سایت دانلود وی اس تی و وی اس اتی ها و نکاتی درباره خرید این شبیه سازهای مجازی با شما عزیزان صحبت کنیم. در ادامه این مقاله حتما با ما همراه باشید.

 

آن چه در این مقاله خواهید خواند :

وی اس تی چیست ؟

ویژگی یک وی اس‌ تی مناسب چیست ؟

سایت دانلود وی اس تی ایرانی چیست و چگونه می توانیم وی اس تی را تهیه کنیم ؟

جمع بندی مطلب

 

این روزها استفاده از وی اس تی ها بسیار شایع است و برای ساخت آهنگ و تنظیمات صدا از وی اس تی های مختلفی استفاده می شود. در واقع وی اس تی یک برنامه شبیه سازی شده از سازهای کلاسیک و افکت‌ های صدا می ‌باشد. استفاده از نرم‌ افزارهای آهنگ سازی بسیاری این روزها مورد استقبال کسانی است که می ‌خواهند وارد حوزه موسیقی و آهنگ سازی شوند. در این نرم‌ افزارها یک پلاگین وجود دارد که می‌ تواند اجرای زنده را در اختیار کاربران قرار داده و برای تولید صداهای مختلف و منحصر به‌ فرد از منابعی مانند کامپیوترها استفاده می شود.

 

سایت دانلود وی اس تی ایرانی

ویژگی یک وی اس‌ تی مناسب چیست ؟

وی اس تی ها دارای کاربردهای بسیاری هستند و مشابه کیبوردهای مجازی عمل می ‌کنند. البته در بسیاری از موارد تفاوت‌ های بسیاری دارد. از بهترین ویژگی‌ های این برنامه‌ ها می‌توان به این اشاره کرد که دیگر شما نیازی به آمپلی فایرها ندارید و برای کوک کردن مولد صداها نیازی نیست که به زحمت بیفتید. در زمانی نه‌ چندان دور، برای ساخت دوباره صدای آنالوگ باید روزها زمان می داشتید. اما با وجود این اینسترومنت ها، فقط کافی‌ است تا چند ثانیه از زمان خود را در اختیار این برنامه‌ ها قرار دهید تا بتوانید صداهای مورد علاقه تان را ساخته و ذخیره کنید. نکته جالبی که باید در اینجا به آن اشاره کنیم، این است که بسیاری از آهنگسازان دیگر برای ساخت آهنگ از کیبوردها استفاده نمی‌ کنند و آن‌ها را کاملاً رها کردند و کاربرد اینسترومنت ها در این زمینه حتی می ‌تواند بیشتر از کیبوردها باشد.

 

سایت دانلود وی اس تی ایرانی

سایت دانلود وی اس تی ایرانی چیست و چگونه می توانیم وی اس تی را تهیه کنیم ؟

باید بدانید که وی اس تی ها دارای امکانات و ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی هستند و برای تهیه آن‌ها لازم است که آن‌ها را خریداری کنید. یکی از سایت های معتبر در این زمینه، سایت ساوند می باشد. اما قبل از خرید آن لازم است که به چندین نکته دقت کنید. ما در این قسمت می خواهیم به نکاتی که در هنگام خرید وی اس تی باید به آن توجه داشته باشید، اشاره کنیم.

 

نکته اول : مشخص کنید که در خرید اینسترومنت به دنبال چه هستید. آیا می‌ خواهید کارهای خود را در حد عالی و بسیار خوب انجام دهید یا به دنبال یک بانک صدای وسیع می ‌گردید؟ شما قصد دارید که صدای اورجینال خود را تولید کنید یا می‌ خواهید از صداهای پیش‌ ساخته در برنامه استفاده کنید. با پرسش این سوالات می ‌توانید خود را راهنمایی کنید و بدانید که به دنبال چه نوع اینسترومنتی می‌گردید.

 

نکته دوم : به صدای وی اس تی دقت کنید. شما باید در هنگام خرید به صدای وی اس تی و نوع اینسترومنت مجازی خود دقت داشته باشید. ممکن است تا اینسترومنتی که شما انتخاب می‌کنید، دارای ویژگی‌ ها و امکانات بسیاری باشد که شما به دنبال آن هستید.

 

اما هرگز نتوانید صدایی از خروجی آن بگیرید. در واقع با این نوع از خرید، شما به دلخواه خود نخواهید رسید. لازم است که در هنگام خرید حتماً به نسخه های دمو و ویدیوهای مربوط به اینسترومنتی که انتخاب کردید، دقت داشته باشید و آن‌ها را بررسی کنید. شما می‌ توانید در سایت ساوند نیز این موارد را بررسی کرده و برای تهیه یک وی اس تی مناسب ما شما را همراهی خواهیم کرد.

 

نکته سوم : ممکن است تا بسیاری از افرادی که از اینسترومنت ها استفاده می ‌کنند، به این نکته دقت نداشته باشند. اما داشتن یک ظاهر گرافیکی مناسب و کاربر پسند می ‌تواند عملکرد افراد را تحت تاثیر قرار داده، در بسیاری از اینسترومنت ها خروجی بسیار عالی و صدای فوق‌ العاده‌ ای خواهند داشت.

 

اما متأسفانه ممکن است، ظاهر برنامه برای افراد جالب نباشد. شما باید به‌ دنبال این اینسترومنتی باشید که از هر لحاظ مناسب و مورد پسندتان باشد. اگر از اینسترومنتی استفاده می ‌کنید که دارای ظاهر و گرافیک مناسبی نیست، حتماً آن را رها کرده و به‌ دنبال خرید و دانلود اینسترومنتی جدید باشید.

 

نکته چهارم : قبل از تهیه و خرید اینسترومنت باید بررسی کنید که سیستمی که روی آن برنامه نصب می شود، توانایی پردازش به وی اس تی را دارد یا خیر ؟ شما باید سیستم خود را مورد بررسی قرار دهید و میزان فضای ذخیره‌ سازی که بر روی هارد و سی پی یو در اختیار دارید را با وی اس وی مورد نظرتان تطابق دهید.

 

ممکن است که سیستم شما نتواند وی اس تی را پردازش کند. در نتیجه خرید شما ممکن است که با مشکل رو به رو شود. قبل از تهیه هر گونه اینسترومنتی حتماً سیستمی که می‌ خواهید با آن کار کنید را بررسی کرده و مشخصات سی پی یو و ذخیره‌ سازی فضای آن را در نظر داشته باشید.

 

نکته پایانی: در این قسمت از مقاله باید به نکته‌ ای اشاره کنیم که بسیار حائز اهمیت است. شما باید قبل از خرید و دانلود اینسترومنت، تطابق آن را با دیگر تجهیزاتتان بررسی کنید. ممکن است اینسترومنت مجازی با دیگر دستگاه هایی که مایل هستید با آنان کار کنید تطابقی نداشته باشد.

 

شاید شما تا به امروز از سخت‌ افزارهای قدیمی استفاده می‌ کردید و حالا تصمیم به استفاده از اینسترومنت مجازی دارید. لازم است که این مورد را نیز بررسی کرده و قبل از هرگونه اقدامی ابتدا از سازگاری دیگر تجهیزات با وی اس تی خود اطمینان یابید.

 

جمع بندی مطلب

در این مطلب سعی کردیم درباره وی اس تی ها معرفی کوتاهی داشته باشیم و نکاتی که در هنگام خرید و دانلود این شبیه سازهای مجازی، وی اس تی ها و خرید و دانلود اینسترومنت ها لازم است را برای شما گردآوری و در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.