سفر به مسکو در تابستان

سفر به مسکو در تابستان

مسکو علاوه بر اینکه پر جمعیت‌ترین شهر روسیه است و یکی از سرزنده‌ترین پایتخت‌های اروپایی نیز به حساب می‌آید. این شهر به عنوان نمادی از قدرت در تاریخ شناخته می‌شود که بیش از هشتصد سال قدمت دارد و همواره مقصدی جذاب برای گردشگران به شمار می‌آید. تور مسکو در تابستان قطعا یکی از سفر های خاطره انگیز برای شما خواهد بود. زیرا، جاذبه‌های گردشگری زیادی برای بازدید از مسکو وجود دارد که مجموعه‌ای از هیجانات و تجربه‌ها را ارائه می‌دهد، از قدیمی‌ترین قلعه و کلیساهای بزرگ اروپا گرفته تا آسمان‌خراش‌ها و فضاهای سبز پر جنب و جوش. مسکو به معنای واقعی یک شهر جهانی و نمادین است.

 

ماهیت واقعی شهر در معماری باشکوه آن نهفته‌است که تا به امروز همچنان گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است.

 

تابستان، فصل طلایی سفر به مسکو

اما فصل تابستان، فصل طلایی سفر به مسکو است. زمانی که شهر گرم و پررونق می‌شود و جشنواره‌ها و فستیوال‌های زیادی برگزار می‌شوند.

 

اگر در ماه های ژوئن و آگوست به مسکو سفر کنید، شهر و جاذبه‌های فرهنگی آن را در بهترین حالت خواهید دید. خورشید در آسمان به شما لبخند می‌زند و گرما و نور مطلوبی دارد، اما هزینه‌ها و قیمت‌ها به طرز عجیبی گزاف و بالا هستند .

 

از مناسبت‌های مهمی که در این ماه ها می‌توانید شاهد آن باشید جشنواره جاز اسبا و جشنواره بین المللی فیلم مسکو است که در آن بیش از 200 فیلم از 50 کشور مختلف دنیا به نمایش در می‌آید و برگزیدگان آن جایزه جورج طلایی را دریافت می‌کنند.

 

اگر از علاقمندان به هنر سینما باشید می‌توانید تاریخ تور خود را با زمان برگزاری این جشنواره هماهنگ کنید.  

سفر به مسکو در تابستان

برای سفر به مسکو در تابستان چه لباس هایی با خود ببریم؟ 

در تابستان مسکو، روزهایی دمای هوا سرد و گاهی اوقات گرم است. ممکن است چندین هفته باران ببارد و یا با بارش برف همراه و تابستان سردی داشته باشد،در مقابل حتی گاهی ممکن است از گرمای شدید ذوب شوید! بنابراین ، در هنگام بستن چمدان هایتان، در سفر به مسکو به شرایط آب و هوایی توجه داشته باشید.

 

اگر در تابستان به سفر می‌روید، باید لباس‌های سبک زیادی مانند شلوارک، دامن، صندل و تیشرت به همراه داشته باشید.یکی از موارد ضروری دیگر برای سفر تابستانی به مسکو، آوردن چتر برای باران های شدید احتمالی است.

 

بهتر است عینک آفتابی و کوله پشتی هم با خود ببرید و اگر تصمیم دارید در شب به گشت و گذار بپردازید، یک کت بارانی یا ژاکت به همراه داشته باشید.

 

سفر به مسکو در تابستان

شنا در رودخانه ها و دریاچه ها

تابستان تنها فصلی است که می‌توان از تفریحات آبی و دلپذیر در روسیه لذت برد.

 

در ماه ژوئن آب هنوز سرد است، ولی ماه‌های جولای و آگوست بهترین زمان برای شنا کردن است.دریاچه‌ها و رودخانه‌های روسیه (به خصوص دریاچه های شمالی)  آب خوب و تمیزی دارند، که حتی می‌توانید از آن بنوشید و هیچ تمساح و حیوانات عجیب دیگری در اعماق آن وجود ندارد. می‌توانید در شبکه‌ای از غارهای آهکی زیرزمینی با راهنمای غارنورد مجرب ماجراجویی لذت بخشی را تجربه کنید و اگر در شنا و غواصی متبحر باشید، می‌توانید در برخی از بستر غارها پرسه بزنید.

 

و در نهایت، پس از یک روز طولانی کاوش هیجان انگیز، یک وعده غذایی دوست داشتنی از غذاهای سنتی شهر میل کنید و از یک آتش گرم در کمپ لذت ببرید.

سفر به مسکو در تابستان

نکته های مهم برای سفر تابستانی به روسیه

از آنجایی که فصل تابستان، فصل گردشگری روسیه هست، سعی کنید از قبل هتل ها و پرواز خود را رزرو کنید. اگر تا به حال تجربه سفر به روسیه را نداشته اید، بهتر است برای رفتن به این کشور ، تورهای روسیه خریداری نمائید.

 

همچنین اطلاعات مربوط به هتل و مسیرهای دسترسی تا جاذبه های گردشگری را بررسی کنید تا در طول اقامت خود در روسیه دچار مشکل نشوید.

 

اگر زمان شما در روسیه اجازه می دهد، حتماً حداقل یک روز سفر به شهرهای خارج از شهرهای بزرگ روسیه را در برنامه سفر خود قرار دهید زیرا اطلاعات جالبی در مورد زندگی روزمره مردم روسیه کسب خواهید کرد .

 

 به طور کلی سفر به روسیه و مسکو در هر فصلی جذابیت های مختص به خودش را دارد و شما با توجه به شرایط و برنامه ریزی زمانی خود می‌توانید فصل مورد نظرتان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید.تور روسیه در هر فصلی برگزار می‌شود که با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده بهترین شرایط آب و هوایی و مناسب برای سفر توریستی به روسیه در فصول اواخر بهار و تابستان است.سفر به این کشور ملزم به دریافت ویزای توریستی روسیه است که اخذ آن نیاز به برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسبی نسبت به تاریخ سفر مورد نظرتان دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه ،تورهای ترکیبی روسیه از طریق تماس با شماره 02145128 با کارشناسان فروش آژانس آرزوی سفر پارسیان در ارتباط باشید و جهت اخذ ویزا روسیه و رزرو تور اقدام نمایید.