سفر کارت علی بابا یک هدیه سازمانی منحصربه‌فرد

مجموعه : نکات سفر
سفر کارت علی بابا یک هدیه سازمانی منحصربه‌فرد

سفر کارت علی بابا : تقویم، لیوان‌های خوش نقش و نگار، ظروف دکوری، کتاب‌هایی با جلد نفیس، کارت هدیه، پکیج‌های خوراکی و… از هدایای سازمانی هستند که صاحبان کسب‌وکار در سال‌های اخیر برای مخاطبانشان سفارش داده‌اند. وقتی از هدیه سازمانی صحبت می‌شوند، بیشتر افراد یکی از اقلام ذکرشده را درنظر می‌گیرند.

 

هرچند این کالاها هنوز هم حسن‌نیت یک برند را نسبت به مخاطبانش نشان می‌دهند، اما تاثیرگذاری کمتری روی افراد خواهند داشت. تکراری و کلیشه‌ای بودن این هدایا با ذات و تعریف هدیه سازمانی همخوانی ندارند. در چنین شرایطی که فضای کسب‌وکارها بوی تکرار به خود گرفته است، مجموعه علی‌بابا دست به خلاقیت زد و محصولی جدید را به‌عنوان هدیه سازمانی به بیزینس‌ها معرفی کرد. سفر کارت همان غول چراغ جادویی است که مانند یک معجزه به سراغ سازمان‌ها می‌رود و آن‌ها را از قابل پیش‌بینی بودن نجات می‌دهد! اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصول بدانید حتما تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

 

ویژگی یک هدیه سازمانی خوب

سازمان‌ها بودجه مشخصی را برای خرید هدیه سازمانی درنظر می‌گیرند. همانطور که احتمالا خودتان هم می‌دانید، خرید هدیه سازمانی بخشی از مخارج سازمان نیست. درحقیقت بودجه لازم برای فراهم‌کردن این هدیه رسمی نوعی سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید! اگر شما در جایگاه مدیر شرکت هزینه‌ای را صرف خرید هدیه سازمانی مانند سفر کارت کنید، در طولانی‌مدت سودی چند برابر آن هزینه، به سازمان‌تان باز خواهد گشت. در چنین شرایطی بسیار حائز اهمیت است که سرمایه‌گذاری درستی انجام دهید و بهترین هدیه سازمانی را بخرید.

 

انتخاب یک هدیه سازمانی خلاقانه و غیرتکراری این پیام را به مخاطبتان می‌رساند که سازمانی ریسک‌پذیر و طرفدار ایده‌های نو را مدیریت می‌کنید. از خرید اجناس قابل پیش‌بینی دست بکشید و با هدیه‌ای منحصربه‌فرد مانند سفر کارت علی بابا مشتریان خود را غافلگیر کنید.

 

سفر کارت علی بابا

محموعه علی‌بابا با توجه به نیاز بازار، محصولی جدید را در زمینه سفر و مارکتینگ طراحی کرده است. هیچ محدودیتی در مبلغ اعتبار سفر کارت وجود ندارد؛ شما می‌توانید این کارت‌های هدیه متمایز را با هر اعتباری شارژ کنید. سفر کارت علی بابا نوعی کارت هدیه است که اعتبارش را فقط می‌توان برای خرید محصولات سفر و گردشگری استفاده کرد. سفر کارت شرکت سفرهای علی بابا امکانات مختلفی دارد؛ برای همین توانسته در مدت کوتاهی به یکی از جذاب‌ترین هدایای سازمانی تبدیل شود.

 

سفر کارت علی بابا یک هدیه سازمانی منحصربه‌فرد

مخاطبان سفر کارت

احتمالا با خواندن امکانات سفر کارت دوست داشته باشید آن را به یکی از دوستانتان هدیه دهید. متاسفانه خبر بدی برایتان داریم؛ سفر کارت برای گیفت‌های شخصی طراحی نشده است. انواع سفر کارت فقط به‌عنوان هدیه‌ای رسمی و سازمانی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 

صاحبان کسب‌وکار می‌توانند سفر کارت را برای هدیه به شرکای تجاری‌شان بخرند. مناسبت‌های تقویمی مانند روز مرد، روز زن، روز جوان، روز مهندس و… دلیل خوبی برای اعطای هدیه به آن‌هاست. یادتان باشد هرچه ارتباط بهتری با شرکای تجاری‌تان داشته باشید، در کسب‌وکارتان موفق‌تر عمل خواهید کرد. اهمیت توسعه روابط اجتماعی با شرکا و رقبا به خلق فرصت‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری برمی‌گردد.

 

شرکای تجاری تنها گروهی نیستند که اعطای هدیه سازمانی مانند سفر کارت به آن‌ها اهمیت دارد. نباید هدیه‌دادن به همکاران‌تان را فراموش کنید! همکارانتان افرادی هستند که زمان زیادی را کنار آن‌ها می‌گذرانید. در شرایط سخت کاری باید بتوانید به یکدیگر تکیه کنید. روابط میان همکاران روی بازدهی سازمان هم اثرگذار خواهد بود. هرچه افراد یک سازمان نسبت به هم احساس بهتری داشته باشند، دستیابی به اهداف سازمان ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. سفر کارت را برای تقدیر و تشکر از همکارانتان سفارش دهید و موفقیت سازمان را تضمین کنید.

 

آخرین و مهم‌ترین گروهی که کارت هدیه سفر برایشان طراحی شده، مشتریان هستند. مشتریان را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد؛ مشتری‌های وفادار و افرادی که در آینده از کالا یا خدمات شرکتتان استفاده خواهند کرد. اعطای سفر کارت علی بابا به مشتریان وفادار حس ارزشمندبودن را به آن‌ها القا می‌کند. آن‌ها از انتخاب سازمانتان برای خرید خوشحال شده و باز هم از محصولات و خدماتی استفاده می‌کنند که سازمان شما ارائه می‌دهد.

 

از نگاه بعضی از کارشناسان مارکتینگ، مشتریان بالقوه مهم‌ترین افرادی هستند که می‌توان به آن‌ها هدیه داد. شاید پرسودترین سرمایه‌گذاری از طریق تهیه هدیه سازمانی، هدیه‌دادن به مشتریان آینده باشد! سفر کارت را به این دسته از مشتریان هدیه دهید تا سهم بیشتری از بازار را به‌دست آورید.

 

سفارش سفر کارت

حالا که با اهمیت سفر کارت علی بابا آشنا شدید، بهتر است نحوه سفارش این هدیه متمایز، خاص و منحصربه‌فرد را هم بدانید. وارد صفحه معرفی جدیدترین محصول علی بابا در سایت شوید و همه امکانات و ویژگی‌های سفر کارت را بخوانید. ابتدای صفحه روی گزینه ثبت درخواست ضربه بزنید تا به‌طورمستقیم به فرم سفارش سفر کارت هدایت شوید. در این قسمت باید اطلاعاتی مانند نام و نام‌خانوادگی، مبلغ درخواستی، نام برند و سازمان، شماره تلفن، آدرس ایمیل و توضیحات را بنویسید.

 

اگر از انتخابتان اطمینان کافی دارید، می‌توانید بدون مراجعه به سایت علی‌بابا اطلاعات لازم برای ثبت درخواست را به نشانی ایمیل safarcard@alibaba.ir بفرستید. آخرین راهی که برای سفارش سفر کارت وجود دارد، تماس تلفنی با تیم فروش سفرکارت است. با شماره 02100000000 تماس بگیرید و هر سوالی را بپرسید که درباره این محصول جذاب در حوزه مارکتینگ دارید. پس از راهنمایی‌های تیم فروش سفر کارت سفارشتان را به‌شکل تلفنی ثبت کنید.