سواحل معروف آنتالیا در تور آنتالیا

سواحل معروف آنتالیا در تور آنتالیا

اغراق نیست اگر که بگوییم یکی از جاذبه های منحصر به فرد ترکیه در جذب توریست سواحل دیدنی و زیبای این کشور است. آنتالیا شهریست با سواحل زیبا که در لیست پر طرفدار ترین سواحل ترکیه در میان توریست ها تور ترکیه قرار گرفته است.

 

اگر قصد سفر  با تور آنتالیا را دارید، بازدید و گشت و گذار در سواحل زیبای آنتالیا جاییست که حتما می بایست برنامه سفر خود به ترکیه اظافه کنید. سواحلی که در کناراش می توان آثار به جا مانده از تاریخ را دید.

 

هر آنچه که از یک ساحل آرام، زیبا و البته ایمن انتظار دارید، در سواحل آنتالیا  در تور آنتالیا پیدا خواهید کرد. حتی اگر با تور آنتالیا سفر نکردید، با تور ترکیه در هر شهر توریستی ترکیه که اقامت داشته باشید، یک روز را می توانید برای گشت گذار در سواحل زیبای آنتالیا برگزینید و سفر خود به ترکیه را کامل کنید.

 

ساحل لارا آنتالیا ترکیه – Lara Beach

اگر در طول سفر با تور ترکیه به دنبال ساحلی ماسه ای و همچو برف هستید، اگر طرفدار شن و ماسه زیبا در ساحلی آرام هستید، لارا ساحل محل مناسب برای گذراندن یک روز کامل در آنتالیا ترکیه است. ساحل لاارا انتالیا با حدود ۴۵۰ هکتار زمین، دارای باشگاه های ساحلی، رستوران ها، کافه ها و کلاب های شبانه است، خوب محزر است که با وجود این حجم از امکانات، ساحل لارا در لیست برترین سواحل ترکیه می باشد و محلی برای تنهایی نیست. والیبال و ورزش های ساحلی،  تفریحات آرامش بخش و هیجان انگیز را در ساحل لارا در آنتالیا تجربه خواهید کرد. 

 

ساحل چیرالی آنتالیا ترکیه –Çıralı

ساحل چیرالی آنتالیا که به دلیل وجود باقی مانده های تاریخی از شهر لیسیان – Lycian به ساحل اُلیپسُن نیز معروف است. ساحل چیرالی یکی از زیباترین سواحل آنتالیا می باشد که با تاریخ گره خورده است. این ساحل آرام و قرار ندارد و در همه فصل از سال پر است از مردم محلی و توریستان زیادی که در کنار این ساحل از زیبایی  های طبیعی لذت می برند. شما حتما ساحل چیرالی را دوست خواهید داشت چرا که زیبایی های طبیعی ساحل، ساحل ماسه ای سفید، آب زلال و اتاق های ساحلی چیرالی برای هر توریستی با هر سلیقه ای کافیست.

 

ساحل کنییالتی آنتالیا ترکیه – Konyaaltı

یکی دیگر از سواحل معروف و خوش آوازه آنتالیا ترکیه، ساحل کنییالتی آنتالیاست که بین صخره ها و کوه های بیدگلرالی قرار گرفته است. ساحلی را در جوار کوه های سر سبز سر به فلک کشیده تجسم کنید، منظره بی نظیری که ساحل کنییالتی دارد از منظره های بی نظیریست که لنر دوربین هر عکاسی را به خود جلب می کند. ساحل کنییالتی آنتالیا چند مایل است، بنابر این محوطه زیادی برای تفریح و آفتاب گرفتن در سواحل ماسه ای کنییالتی در اختیار دارید. علاوه بر این، رستوران ها و کافه های مناسبی نیز در محوطه ساحلی کنییالتی برای ارائه خدمات به توریستان تور ترکیه قرار دارند.

 

ساحل المپوس

برای رفتن به ساحل المپوس نیاز به هیچ راهنمایی ندارید اما با این حال اگر کمی درباره خرابه های تاریخی آن بدانید دیدن آنجا برایتان جذاب تر می شود، در دوره لیکیا این ساحل مدتی شهری بندری و متعلق به اتحادیه لیکیا بود، آنقدر شهر ثروتمندی بود که سه نماینده در اتحادیه داشت، در آن هنگام مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفت و توسط یک فرمانده رومی نجات پیدا کرد، تا اینکه در قرن ۱۷ به محلی امن برای گردشگران تبدیل شد، فقط آثار تاریخی این ساحل نیست که گردشگران را جذب کرده بلکه آب شفاف و زلال آن هم دلیل دیگری برای محبوبیت آن است، آب آنقدر زلال است که در هنگام موج سواری سنگریزه هایی که نزدیک سطح آب می شوند را می بینید.

 

ساحل پرتقال آنالیا

ساحل آنالیا ۱ کیلومتر طول دارد و در شرق مرکز شهر قرار گرفته است، این ساحل از سواحل پاک و تمیزی است که پرچم آبی دارد، طول این ساحل از جایی که رود اوبا به دریا می ریزد شروع شده و آنجایی که رود دیم به دریا می رسد تمام می شود،  عرض این ساحل در بعضی از نقاط ۱۰۰ متر است، از سواحل ماسه ای است و ورود به آن رایگان می باشد، باشگاه ها و هتل های ساحلی زیادی دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

ساحل آنالیا داملاتاس

ساحل داملاتاس در سمت غرب شبه جزیره، درست در روبروی غار داملاتاس قرار دارد، از سواحلی است که پرچم آبی دارد، در این ساحل خلیج کوچکی به سمت خشکی پیشروی کرده که کلئوپاترا نام دارد و دلیل نامگذاری آن به این نام این است که در افسانه ها آمده که کلئوپاترا، آخرین فرعون مصر به این خلیج کوچک آمده است و از آن پس نام آن را کلئوپاترا گذاشتند، این خلیج آب بسیار شفافی دارد که می توانید در آن شنا کنید و زیبایی ها و ماهی های کف آب را در آن به راحتی ببینید، ورود به این ساحل رایگان است.

 

ساحل کنیالتی

کنیالتی یک پارک ساحلی است و برای کسانی مناسب است که دوست دارند تنها یا با خانواده در مرکز شهر باشند در این ساحل تفریحات زیادی وجود دارد که می توانید با آن ها لحظات خوشی داشته باشید. می توانید در دریا شنا کنید یا تفریحات آبی مختلف را تجربه کنید، در پارک ساحلی هم می توانید گلف و اسب سواری کنید، این پارک برای کودکان هم جذاب است. در این ساحل در رستوران و کافه های متنوع غذا و نوشیدنی میل کنید و اگر تفریحات آبی را دوست داشته باشید به  پارک آبی خوب این ساحل بروید که سرسره های آبی زیادی دارد. سرزمین دلفین ها و نهنگ های سفید هم جایی است که می توانید این موجودات زیبا را در آنجا از نزدیک ببینید. در طول روز و شب در آنجا کنسرت، موزیک های زنده و نمایش های خیابانی برگزار می شود.

 

ساحل کنی آلتی

این یکی دیگر از سواحل معروف و خوش آوازه آنتالیا  است که بین صخره ها و کوه های بیدگلرالی واقع شده است ، کم تر منظره ای می بینید که ساحلی در کنار کوه های سر سبز و بلند باشد و این منظره خوراک هر عکاسی است و در ادامه این ساحل بسیار بزرگ ، فضای زیادی برای تفریح و آفتاب گرفتن دارد و رستوران ها و کافه های مناسبی هم در محوطه ساحلی کنییالتی وجود دارد که شما عزیزان می توانید به آن ها مراجعه کنید و همچنین کنی آلتی دومین ساحل عمومی آنتالیا می باشد ، به شکلی طراحی شده که در آن از همه قشر و همه سن می توانند بیایند و به تفریح و گشت و گذار بپردازند ، دراین ساحل یک پارک آبی هیجان‌انگیز هست که مملو از اسباب‌ بازی‌های آبی است و یک استخر دلفین هم دارد که دلفین‌ ها در آن مشغول هنرنمایی هستند .

 

به گزارش سفر باتو ، این ساحل دارای یک شهر کوچک است که در حقیقت ماکت مینیاتوری  کشور ترکیه می باشد و می شود همه دیدنی‌های ترکیه را که 25 برابر کوچک ‌تر شده اند ، در آن دید ، در  پارک جنگلی و محوطه‌ بازی  کنار ساحل صخره‌ای و شنی‌ و رستوران‌ها و کافه‌های رو باز این ساحل نیز می توان اوقات خوشی را سپری کرد.

 

ساحل چیرالی آنتالیا

در ساحل چیرالی آنتالیا که به ساحل ” اُلیپسُن ” نیز معروف است ، باقی مانده های تاریخی از شهر” لیسیان”به چشم می خورد،این ساحل از زیباترین و تاریخی ترین سواحل آنتالیا است و یکی از شلوغ ترین سواحل در آنتالیا به حساب می آید ، از جذابیت های این ساحل  زیبایی های طبیعی ساحل ، ساحل ماسه ای سفید ، آب زلال و اتاق های ساحلی می باشد.

 

ساحل فازلیس آنتالیا

ساحل فازلیس یا ساحل فیروزه ای از سواحل جذاب آنتالیا در تور آنتالیا  است و برای گشت و گذار و دیدن تمام زیبایی های این ساحل باید اتومبیل کرایه کنید ، این ساحل در شمال اُلیپسُن واقع شده و آثار تاریخی باقی مانده از شهر تاریخی یونان و روم را می توان در آن دید ، لازم به ذکر است که شهر فازلیس در سه خلیج آنتالیا تقسیم شده اند که اتفاقا بسیار برای شنا کردن مناسی است.