شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک اندیشان

مجموعه : مجله خبری
شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک اندیشان

با مدرن شدن و پر مشغله شدن زندگی ها کمتر میتوانیم به نظافت و تمیز کردن منزل بپردازیم ، از این رو به دنبال نظافتچی خوب و مطمعن هستیم اما پیدا کردن نظافتچی مطمعن و مناسب کار بسیار سختی است.

 

شرکت خدماتی نظافتی  یکتا پاک اندیشان این کار را برای شما عزیزان آسان کرده است.

 

شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک اندیشان

سابقه درخشان ؛ کادر مجرب ، مدیران مسئول ویژگی های هستند که میتوان با خیالی آسوده و با اطمینان با آنها همکاری کرد. سابقه 7 ساله شرکت یکتا پاک اندیشان تهران در امر نظافت منزل  , نظافت محل کار , نظافت ساختمان  این دلگرمی را به ما میدهد که با گذشت این سالها در بورس رقابت باقی مانده است.

 

شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک اندیشان با شعب متعدد در سراسر تهران به راحتی و بدون اتلاف زمان نیروی خدماتی مورد نیاز شما عزیزان را رزرو یا اعزام مینماید.

 

شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک اندیشان

یکی از ویژگی های این شرکت به روز بودن آن است و در این راستا اپلیکیشن پاکینو برای رزرو آنلاین را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. اپلیکیشن پاکینو را میتوان در تمام مایکت های ایرانی و در دو پلتفرم اندروید و ای او اس دانلود کرد.

 

شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک اندیشان با دارا بودن مدیران دلسوز و کار امد توانسته اند از بین افرادی که متقاضی کار در این شرکت میباشند بهترین و مجرب ترین افراد را انتخاب و استخدام کند.

 

شرکت خدماتی نظافتی یکتا پاک اندیشان

تمامی پرسنل و نیروهای این شرکت موظف به گذراندن دوره آموزشی میباشند.

 

ویژگی دیگر این شرکت برای اسایش خاطر مشتریان بیمه کردن نیروها برای حوادث یا اتفاقات ناگهانی در حین کار میباشد.

 

رزرو آنلاین در وب سایت یا اپلیکیشن پاکینو به همراه تماس تلفنی این امکان را به مشتریان میدهد که در هر ساعت از شبانه روز حتی در ایام تعطیل درخواست مشتریان را ثبت کند.