شش مدل از بهترین تبلت ها در سال 2021 را بشناسید

مجموعه : دنیای آنلاین
شش مدل از بهترین تبلت ها در سال 2021 را بشناسید

اگر در سال جدید میلادی به دنبال انتخاب تبلتی مناسب برای خود هستید و دوست دارید این انتخاب را از بین بهترین‌ مدل‌ها انجام دهید، خوب است نگاهی به شش مدل تبلت معرفی شده در این مقاله بیندازید که از بین بهترین‌های امسال انتخاب شده‌اند.

 

اپل آی پد 2020

نمی‌شود صحبت از بهترین‌ها کرد و سراغ اپل نرفت. آی پد 2020 اپل یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار تکنولوژی است که امکانات زیادی را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

 

پردازنده این دستگاه A12 بیونیک است که سرعت بالاتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد و لذت کاربر را بیشتر خواهد کرد. آی پد 2020 از قلم اپل و کی بورد هوشمند پشتیبانی کرده و به ویژه به کار افراد هنرمند می‌آید. صفحه نمایش آن بسیار شفاف و رنگی است و تجربه خوبی را برای کاربران رقم می‌زند.

 

در مقابل مخالفان این مدل معتفد هستند نبود جایی برای قرار گرفتن قلم هوشمند یکی از مشکلات این مدل است که می‌تواند باعث ایجاد دردسر برای کسانی شود که ممکن است هر آن چیزی را جا بگذارند.

 

آمازون فایر 7

یک CPU چهار هسته‌ای و پردازنده 1.3 GHz به همراه رزولوشن دو مگاپیکسلی دوربین جلو و دوربین اصلی اولین نکاتی هستند که در مورد تبلت آمازون فایر 7 به چشم می‌خورند. این تبلت که نسبت به بسیاری از مدل‌ها اقتصادی‌تر به شمار می‌آید، صفحه نمایش 1024 در 600 پیگسلی دارد و ظرفیتی معادل 16 تا 32 گیگابایت. حافظه آمازون فایر 7 یک گیگابایتی است و دارای سه پورت برای هدفون، میکرو یو اس بی و میکرو ای دی است.

نکاتی مثبتی که درباره این دستگاه وجود دارد سرعت بالای پردازنده نسبت به قیمت آن است و در عین حال وجود الکسا هندزفری که بسیاری از کاربران آن را ضروری می‌دانستند. با وجود این کاربران از رزولوشن صفحه نمایش این تبلت چندان راضی نیستند که خب نسبت به هزینه آن خیلی هم غیر عادی نیست.

 

شش مدل از بهترین تبلت ها در سال 2021 را بشناسید

مایکروسافت سرفیس Go 2

مایکروسافت سرفیس Go 2 یکی از ایده‌آل‌ترین تبلت‌ها برای کاربران ویندوز است که دوست دارند پلتفرم روی تبلت‌شان امکان انجام بیشتر فعالیت‌های روی ویندوز را به آن‌ها بدهد. درست است که عملکرد تبلت‌های ویندوزی به پای لپ تاپ های ایسوس سری n، k و گیمینگ نمی‌رسد؛ اما از آنجایی که جا به جایی و حمل و نقل تبلت‌ها بسیار آسان است گزینه‌های بسیار خوبی برای جلسه‌ها و سفرهای کاری به شمار می‌آیند.

 

یک تبلت مایکروسافت مدل سرفیس GO 2 با وجود تمام امکانات باز هم نسبت به سری k,n ایسوس نقاط ضعفی دارد؛ اما قطعا بهترین گزینه برای سال 2021 است که کاربران ویندوز 10 را راضی‌تر از همیشه نگه دارد.

 

پردازنده این تبلت پنتیوم گلد و نسل هشتم اینتل کور m3 است. رزولوشن دوربین اصلی مایکروسافت سرفیس هشت مگاپیکسبی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. صفحه نمایش این دستگاه 1920 در 1280 پیکسلی بوده و ظرفیت‌های متنوعی مثل 64، 128 و 256 گیگابایتی دارد. حافظه آن نیز 4 و 8 گیگابایتی است.

 

از نقاط قوت این تبلت باید حتما به دوام بالای باتری، صفحه نمایش روشن و رنگی و وب کم عالی آن اشاره کنیم. در مقابل بعضی کاربران عملکرد این دستگاه را آن طور که باید موثر نمی‌دانند.

 

آی پد ایر 2020

اگر به دنبال یک آی پد می‌گردید که قیمت نسبتا مناسبی نسبت به گزینه‌های دیگر اپل داشته باشد و قدیمی هم نباشد، خوب است آی پد ایر 2020 را در نظر داشته باشید. سی پی یوی این تبلت A14 بیونیک است و صفحه نمایش آن 2360 در 1640 پیکسل دارد. این مدل تنها در دو ظرفیت 64 و 256 گیگابایتی ارائه شده و دارای یک پورت USB-C است که خبر خوبی برای کاربران آی پد به شمار می‌آید و به مزایای آن در این لینک اشاره شده است. آی پد ایر 2020 همچنین می‌تواند علاوه بر وای وای به 4 G یا LTE هم بسته به انتخاب کاربر متصل شود.

 

کاربران این مدل از طراحی سبک و نازک آن تعریف بسیاری کرده‌اند و معتقدند این دو فاکتور بخش بزرگی از لذت استفاده از دستگاه را برایشان رقم زده‌اند. هم‌چنین سی پی یوی بیونیک A14 این تبلت سرعت بسیار بالایی را رقم زده است که از نقاط قوت مهم آن به شمار می‌آید. دوربین وب کم این دستگاه نیز در روزهای پاندمی و ارتباطات از راه دور نشان داده است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با وجود این بعضی کاربران نسبت به نبود Face ID در این مدل اپل احساس خوبی نداشته‌اند.

 

شش مدل از بهترین تبلت ها در سال 2021 را بشناسید

سامسونگ گلکسی تب A7

تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 از سری a بین محصولات این کمپانی یکی از انواع جدید تبلت‌ های سامسونگ است که توانسته با فراهم کردن امکانات مناسب رضایت کاربران زیادی را در سال 2021 تامین کند.

 

سامسونگ گلکسی تب A7 یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی با سی پی یو کوالکام SM6115 و صفحه نمایش 2000 در 1200 پیکسلی است. ظرفیت این مدل 32 گیگابایتی بوده و حافظه آن سه گیگابایت دارد. این دستگاه شامل پورت مناسب برای USB-C و میکرو اس دی است و از این جهت توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند که دوست دارند تنها با یک کابل نیازهای مختلف‌شان را برطرف کنند.

 

گلکسی تب A7 به داشتن باتری با دوام معروف است و می‌تواند بسته به برنامه‌های مختلف ساعت‌ها بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. در عین حال کاربران وجود تشخیص چهره در این دستگاه را از دیگر نقاط قوت آن می‌دانند که می‌تواند در مقابل تیرگی اندک صفحه نمایش قد علم کرده و خود را نشان دهد.

 

سامسونگ گلکسی تب S7

یکی از بهترین تبلت‌های سری S سامسونگ، مدل گلکسی تب S7 آن است که با داشتن سی پی یو اسنپ دراگون کوالکام 865+ توانسته سرعت خوبی را نسبت به قیمت آن به کاربران ارائه دهد. این تبلت در دو ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی ارائه شده و حافظه‌ای معادل شش و هشت گیگابایت دارد. پورت‌های این دستگاه برای استفاده از USB-C و میکرو اس دی مناسب هستند و عمر باتری از نظر کاربران «عالی» در نظر گرفته شده است. همچنین طراحی سبک و ظریف این تبلت باعث شده کاربران زیادی به سمت خرید آن متمایل شوند.

برچسب‌ها: