هر آنچه که باید درباره شلوار بگ و نیم بگ زنانه بدانید!

هر آنچه که باید درباره شلوار بگ و نیم بگ زنانه بدانید!

تفاوت شلوار بگ با نیم بگ زنانه

شلوار بگ و نیم بگ زنانه دو تا از شلوار های جذاب و پرطرفدار هستند که تقریبا در هر بوتیک و آنلاین شاپی می توان آن ها را پیدا کرد.. شلوار بگ زنانه یک شلوار گشاد و آزاد است که برای استایل کژوال و خیابانی مناسب است و در فصل های مختلف سال مورد استفاده قرار می گیرد. این شلوار مقداری گشادتر و آزادتر از شلوار نیم بگ است و مشابه شلوار های گشادی است که در زمان های قدیم استفاده می شد. شلوار نیم بگ زنانه تا حدودی شباهت بیشتری به شلوار های راسته زنانه دارد و برش و نوع دوخت آن جمع وجورتر است که همین ویژگی ها این دو شلوار را تا حدی نسبت به هم متمایز کرده است. شلوار بگ و نیم بگ زنانه در جنس های مختلفی مانند جین، کتان و پارچه ای تولید می شوند اما محبوب ترین مدل آنها در بین خانم ها شلوار جین بگ زنانه و نیم بگ لی است همیشه در اولویت خانم ها برای خرید قرار دارد.

 

تفاوت شلوار بگ زنانه با مام فیت و دمپا:

فرق اصلی بین شلوار بگ و شلوار مام فیت زنانه در طرح و الگو آن‌ها است شلوار بگ زنانه از قسمت باسن تا مچ پا به یک اندازه گشاد و آزاد است و قدش نسبت به شلوار مام فیت بلند تر است و روی کفش را می پوشاند. اما شلوار مام فیت در قسمت ران به نسبت بگ بسیار تنگ تر است ولی تنگی آن با اندازه شلوار اسکینی نیست و هر چه به سمت مچ پا می اید به نسبت ران تنگ تر می شود شلوار مام فیت در قسمت مچ شلوار فقط کمی ازاد است. تفاوت شلوار بگ با شلوار دمپا زنانه هم می توان به تفاوت الگو آن ها باهم اشاره کرد شلوار دمپا در قسمت ران کاملا تنگ است ولی از قسمت زانو تا مچ پا به شکل مخروطی گشاد می شود

هر آنچه که باید درباره شلوار بگ و نیم بگ زنانه بدانید!

شلوار بگ زنانه:

شلوار بگ زنانه در واقع یک مدل از شلوار های زنانه می باشد که از قسمت کمر تا پایین گشاد است و در سال های

اخیر دربین خانم‌های جوان و شیک پوش بسیار محبوب و پرطرفدار است. مزیت این شلوار در این است که می‌توان در تمام فصول سال آن را پوشید و با آن استایلی شیک و راحت داشت. شلوار جین بگ یکی از محبوب‌ترین مدل‌های شلوار بگ زنانه است که دوام عمر بالایی دارد و می‌توان با آن استایل‌های جذابی مانند اسپرت یا حتی رسمی هم طراحی کرد و در موقعیت های مختلف آن را پوشید.

هر آنچه که باید درباره شلوار بگ و نیم بگ زنانه بدانید!

شلوار نیم بگ زنانه:

شلوار نیم بگ زنانه نیز شباهت زیادی به شلوار بگ زنانه دارد و دوخت آزاد و گشادی دارد با این تفاوت که گشادی آن

نسبت به شلوار بگ زنانه مقداری کمتری است. شلوار جین نیم بگ نیز این روزها محبوبیت زیادی در بین خانم ها دارد و می‌توان با آن برای موقعیت ها و مکان های مختلفی استایل های جذابی ایجاد کرد.

 

نحوه ست کردن با شلوار بگ و نیم بگ زنانه

 

شلوار بگ زنانه را می توان با تاپ یا نیم تنه پایین گره دار استایل کرد. این استایل به نوعی استایل راحت و جذابی به شما میدهد. در صورت استفاده از شومیز یا پیراهن بلند، بهتر است پایین بلوز یا شومیز تان را داخل شلوار بگ بزنید تا بهتر و شیک تر به نظر برسید.

 

شلوار بگ زنانه و نیم بگ زنانه را می توانید با انواع مختلفی از مانتو کوتاه مانتو بلند بپوشید که اتفاقا یکی از ویژگی های شلوار بگ این است که با انواع مانتو زنانه به راحتی ست می شود.

 

شلوار بگ و نیم بگ زنانه را می توانید برای قرار های دوستانه ، رسمی و همچنین محیط های دانشگاهی هم بپوشید و یک استایل خلاقانه و جذاب با این شلوارها داشته باشید.

 

با شلوار بگ و نیم بگ زنانه را با چه کفشی بپوشیم؟

شلوار بگ و نیم بگ زنانه را تقریبا با انواع کفش‌ها می توان ست کرد و پوشید اما برای داشتن استایلی جذاب با این شلوار ها، به نکات زیر توجه کنید

 

کفش پاشنه بلند: اگر قد کوتاه هستید می توانید از کفش‌های پاشنه بلند با شلوار بگ و نیم بگ زنانه استفاده کنید تا شما را خوش

استایل تر نشان دهد. کفش‌هایی مانند صندل‌های پاشنه بلند با شلوار بگ بسیار خوب ست می‌شوند.

 

کفش های کتونی: اگر قصد دارید استایل راحت و اسپرت تری داشته باشید می‌توانید از کفش‌های اسپرت مانند کتونی یا

کفش‌های ورزشی استفاده کنید. این نوع کفش‌ها با شلوار بگ زنانه بسیار پرکاربرد هستند.

 

کفش‌های صندل: در فصل بهار و تابستان، استفاده از کفش‌های صندل با شلوار بگ و نیم بگ زنانه بسیار جذاب است.

کفش‌های صندل با پاشنه بلند یا بدون پاشنه مانند صندل های بند دار به تازگی در میان خانم ها پرطرفدار شده اند.

 

شلوار بگ و نیم بگ برای چه اندام هایی مناسب است ؟

شلوار بگ و نیم بگ زنانه با توجه که حالت گشاد دارند تقریبا برای همه فرم های بدنی مناسب هستند و اگر چاق هستید یا لاغر اصلا نگران نباشید که نمی توان این شلوار را پوشید. اگر پاهای نسبتا تپل و چاقی دارید یا بالعکس اگر پاهای شما لاغر و ریز اندام است، شلوارهای بگ یا نیم بگ به علت گشاد و آزاد بودن برش و دوخت آن ها اندام شما را بسیار خوب و متناسب نشان می دهند و استایل جذابی به شما خواهند داد.اگر قسمت ران و باسن شما نسبت به بقیه اندام شما بزرگ تر است می توانید از شلوار های بگ یا نیم بگ تیره و مشکی مانند شلوار بک ذغالی استفاده کنید. اگر احساس می کنید لاغری شما بیش از حد شما را اذیت می کند می توانید شلوارهای بگ طرح دار و روشن تر هم استفاده کنید تا شما را پر تر نشان دهد. در صورتی که قد کوتاهی دارید، نگران نباشید شما می‌توانید از شلوار جین بگ و نیم بگ استفاده کنید، فقط باید مانتو و شلوار بگ زنانه تان هم‌رنگ باشند تا شما را کشیده تر و قد تان را بلند تر نشان دهد.

 

خرید شلوار بگ و نیم بگ زنانه

برای خرید شلوار بگ زنانه و نیم بگ حتما یکسری از نکات را رعایت کنید تا بتوانید همان شلواری را خریداری کنید تا استایل شما را چند برابرجذاب تر کند. هنگام خرید شلوار بگ حتما به جنس و کیفیت پارچه،دوام آن و فاق شلوار دقت کنید تا بتوانید خرید خوبی انجام دهید و بتوانید شلوار بگی را انتخاب کنید که تا مدت زیاد و با خیال راحت از آن استفاده کنید و استایل های جذابی برای خودتان طراحی کنید.