طرز تهیه کوکو مرغ مجلسی، کوکو سبزی ساده، کوکو بادمجان خام

طرز تهیه کوکو مرغ مجلسی، کوکو سبزی ساده، کوکو بادمجان خام

کوکو ها یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و ساده هستند که همیشه طرفدار دارند و می توان گفت به دلیل راحتی آن ها بسیار محبوب است. شما می توانید کوکو ها را برای شام یا نهار و یا مهمانی خود در کنار دیگر غذاها تهیه کنید همچنین گزینه مناسبی برای ماه مبارک رمضان است. کوکو ها را می توانید با سبزیجات، مرغ، صیفی جات تهی و یا گوشت تهیه کنید. در بین ایرانی ها کوکو ها بسیار محبوب هستند و انواع و اقسام مختلقی دارند.

 

در هر شهری کوکو های مخصوص به خودشان را می توان یافت، ولی بعضی از کوکو ها در کل ایران با رسپی یکسانی تهیه می شوند. کوکو ها بیشتر با نان تازه و سبزی یا ترشی سرو می شود و یا می توانید به عنوان مکمل در کنار پلو ها نیز سرو کنید. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از پر طرفدارترین کوکو ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از کوکو مرغ، کوکو سبزی، کوکو بادمجان همراه ما باشید.

 

طزر تهیه کوکو مرغ

کوکو مرغ یکی از انواع کوکو ها می باشد که بسیار پر طرفدار است و شما می توانید با سینه و ران مرغ آن را تهیه کنید. شما می توانید مرغ را بپزید و به صورت ریش ریش آن را تهیه کنید و یا می توانید مرغ را داخل غذاساز بریزید و پوره کنید و در اندازه های دلخواه آن را سرخ کنید. کوکو مرغ را می توانید با نان تازه سرو کنید و یا درکنار پلو زعفرانی و سالاد میل کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کوکو مرغ به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

طرز تهیه کوکو مرغ مجلسی، کوکو سبزی ساده، کوکو بادمجان خام

طرز تهیه کوکو سبزی

کوکو سبزی یکی از محبوب ترین کوکوهای ما ایرانی ها می باشد که بسیار ساده و کم هزینه می باشد و شما با سبزی کوکوی و کمی ادویه و تخم مرغ می توانید یک غذای درجه یک ایرانی داشته باشید. این غذا کاملا اصیل ایرانی می باشد و می توانید به تنهایی و یا در کنار پلو های دیگر همانند سبزی پلو به خصوص در ایام عید یا ماه رمضان سرو کنید. شما می توانید کوکو سبزی را به صورت قالبی سرخ کنید و یا همه مواد را داخل تابه ریخته و سرخ کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کوکو سبزی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه کوکو مرغ مجلسی، کوکو سبزی ساده، کوکو بادمجان خام

طرز تهیه کوکو بادمجان

کوکو بادمجان یکی از انواع کوکو ها می باشد که همان طور که از نام این غذا پیداست از بادمجان برای تهیه آن استفاده می شود و فوق العاده ساده است و می توانید برای تنوع غذایی این کوکو را تهیه کنید. طعم و مزه این کوکو فوق العاده می باشد و برای کسانی که طعم کوکو را دوست دارند گزینه بسیارخوبی می باشد. اما برای مشاهده دستور تهیه کوکو بادمجان به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.