طعم غذاهای سنتی در درکه و فرحزاد!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
طعم غذاهای سنتی در درکه و فرحزاد!

تهران شهری است که ظرفیت‌های بسیاری در اکثر زمینه‌ها دارد. مهم نیست درمورد زندگی عادی حرف بزنیم یا کار، در تقریبا همه موارد تهران حرفی برای گفتن دارد. این شهر شلوغ و عظیم، قلب تپنده ایران است و برای نزدیک به دو قرن پایتخت آن باقی مانده است. تهران جذابیت‌های خاص خود را دارد و برای هر گروه از سلیقه‌ها چیزی در آستینش پنهان کرده است. چه فردی اهل کار باشید، چه فردی اهل تفریح و …، در تهران گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما قرار دارند. حتما شما نیز تا به حال نام بسیاری از دیدنی‌ها و مناطق کاری یا تفریحی تهران را شنیده اید.

 

از جمله این موارد، می‌توانیم به باغ کتاب، شهر خوراکی‌ها، درکه فرحزاد، پارک ملت توچال، پارک جمشیدیه بوستان هنرمندان، کاخ نیاوران و … اشاره کنیم. همه این موارد دیدنی‌هایی برای شما دارند و می‌توانند شما را حتی تا ساعت‌ها سرگرم نگه دارند. یکی از نکات مثبتی که درمورد همه این مکان‌ها صدق می‌کند، این است که این‌ها به رستوران‌ها و فست‌فودی‌هایی بسیار با کیفیت نزدیک اند. درنتیجه، چه بخواهید یک وعده غذای سنتی بخورید، چه بخواهید یک وعده فست فود داشته باشید، همه این اماکن می‌توانند گزینه‌های خوبی پیش روی شما قرار دهند.

 

البته، توجه داشته باشید که این مسئله به این معنا نیست که تنها ویژگی خوب این اماکن چنین چیزی است؛ همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، هر کدام از دیدنی‌های تهران ظرفیت این را دارند که شما را تا ساعت‌ها سرگرم نگه دارند. درصورتی که درمورد مسائلی مانند رستوران‌های سنتی درکه یا فرحزاد سوالاتی دارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به برخی از سوالات شما پاسخ دهیم.                                  

 

بهترین رستوران‌های سنتی درکه کدام‌ها اند؟

زمانی که بخواهیم درمورد بهترین رستوران‌های سنتی درکه حرف بزنیم، قطعا یکی از این موارد مجموعه رستوران و سفره خانه البرز درکه است. این مجموعه یکی از بهترین غذاهای سنتی‌ای که تا به حال خورده‌اید را به شما ارائه خواهد کرد. همه چیز در طبخ غذای این رستوران کاملا سنتی است. از گوشت و سایر مواد اولیه تهیه شده بگیرید تا حتی نان و …، همگی به صورت سنتی تهیه یا طبخ می‌شوند.

طعم غذاهای سنتی در درکه و فرحزاد!

خلاصه که غذای رستوران البرز درکه، یک غذای 100 درصد سنتی و لذیذ است. همچنین این مجموعه فضایی بسیار خاص و آرامش بخش دارد که می‌تواند اشتهای شما را در حین سرو غذا باز کند. علاوه بر غذا و سایر خدمات رستورانی، مجموعه البرز درکه یک سفره خانه نیز به شمار می‌رود و خدمات سفره‌خانه‌ای نیز به شما ارائه می‌کنند. به همین دلیل، با مراجعه به این رستوران می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

 

از دیگر مجموعه‌های غذای سنتی در درکه، می‌توانیم به مجموعه شمرون کباب اشاره کنیم. همانطور که از نام این مجموعه پیداست، تخصص و غذای اصلی این رستوران انواع کباب‌ها اند. مراحل طبخ غذا تا حد مناسبی پیش چشم شما رخ می‌دهند و درنتیجه، شما می‌توانید از کیفیت مواد اولیه و سلامت غذای طبخ شده اطمینان حاصل کنید. یکی از معایب مجموعه کباب شمرون، هزینه نسبتا بالای آن نسبت به سایر رستوران‌های هم سطح است. همچنین طبخ غذا و سرو آن در این رستوران کمی زمان می‌برد زیرا هر سفارش به صورت شخصی و اختصاصی تهیه می‌شود.

 

بنابراین، اگر برای دریافت غذای خود عجله دارید، شاید مجموعه شمرون کباب گزینه کاملا مناسبی برای شما نباشد. همچنین توجه داشته باشید که در منوی مجموعه شمرون کباب، چلو و کباب کاملا جدا هستند و درصورتی که قصد سفارش چلوکباب داشته باشید، ناچارید هر کدام را جدا سفارش داده و بخرید. از نظر کیفیت غذا، کیفیت این مجموعه مناسب است و می‌تواند تجربه لذیذ و مفرحی برای شما به جای بگذارد.

 

بهترین رستوران‌های سنتی فرحزاد کدام اند؟

شاید بتوانیم ادعا کنیم که از نظر غذا، فرحزاد نسبت به درکه مقصد بهتری به شمار می‌رود. در این منطقه رستوران‌های سنتی بسیار زیادی وجود دارند که غالبا غذایی باکیفیت برای مشتریان خود ارائه می‌کنند. از جمله این رستوران‌ها می‌توانیم به رستوران باغ طهرون فرحزاد اشاره کنیم. این رستوران عظیم، ظرفیتی نزدیک به 300 نفر دارد و یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ناحیه فرحزاد به شمار می‌رود. رستوران باغ طهرون دو قسمت سرپوشیده و روباز دارد. به سلیقه خودتان می‌توانید غذا را در قسمت سرپوشیده یا قسمت روباز مصرف کنید.

طعم غذاهای سنتی در درکه و فرحزاد!

فضای دنج و آرام رستوران به همراه موسیقی، فضایی بسیار خاص و جذاب را ایجاد می‌کنند که برای شما به یاد ماندنی خواهد بود. منوی متنوع این رستوران نیز از جمله دیگر نقاط قوت آن است که باید به آن اشاره کنیم. با اینکه رستوران سنتی باغ طهرون بسیار عالی است، اما تنها رستوران خوب این منطقه به شمار نمی‌رود. از دیگر رستوران‌های سنتی باکیفیت فرحزاد می‌توانیم به رستوران باغچه حسین فرحزاد، رستوران باغ نور، رستوران قائم، رستوران دهکده، رستوران کوهستان، رستوران درویش، باغچه رستوران ساحل، رستوران شکوفه و … اشاره کنیم. لیست بلندبالای رستوران‌های سنتی و باکیفیت منطقه فرحزاد به این سادگی‌ها به پایان نمی‌رسد. درصورتی که شما هم یکی از طرفداران و علاقه‌مندان غذاهای سنتی و ایرانی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما روزی به منطقه فرحزاد سر بزنید.

 

رزرو بلیط و تور تهران با کمک مجموعه علی‌بابا

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، علاوه بر دیدنی‌هایی مانند درکه و فرحزاد، تهران دیدنی‌های بسیار زیاد‌تری مانند پارک ملت، پارک جمشیدیه و … دارد. یکی از راه‌های خوب برای تهران‌گردی، رزرو تور تهران است. برای خرید بلیط یا رزرو تور تهران، می‎‌توانید هر لحظه ای که اراده کنید و از هرجایی که باشید، از وب‌سایت علی‌بابا اقدام کنید. درصورتی که هنوز هم درمورد مسائلی مانند دیدنی‎های تهران، رستوران‎های سنتی فرحزاد، درکه و … سوالاتی دارید، می‌توانید به قسمت پشتیبانی مجموعه ما مراجعه کنید و سوالات خود را با متخصصین ما در میان بگذارید.