با این عادات صبحگاهی زندگی بهتری خواهید داشت

با این عادات صبحگاهی زندگی بهتری خواهید داشت

بهترین عادات صبحگاهی که باعث شیرین شدن زندگی شما می شود

 

با عادات صبحگاهی مناسب روز خود را آغاز کنید و از زندگی خود لذت ببرید. بهترین عادات صبحگاهی که باعث طراوت زندگی شما می شود.

 

تا کی میخواهید صبح بی حوصله از خواب بیدار شوید، به ساعت نگاهی بیاندازید و با صورت نشسته و موهای ژولیده، ایمیل و اینستاگرام خود را چک کنید؛ و بعد از آن یک صبحانه ی عجله ای بخورید و با سرعت خانه را به سمت محل کار ترک کنید؟! تا به حال به این فکر کرده اید که چقدر صبح را بد شروع میکنید؟! اگر از این وضعیت خسته شدید، باید بگویم تغییر رویه دادن در صبح ها کار زیاد سختی نیست؛ در این مطلب ما ۶ عادت صبگاهی را بررسی میکنیم که با انجام آن ها میتوانید زندگی خود را شاد و شیرین کنید. با ما همراه باشید.

 

1.از رفت و آمد روزانه به نحو احسن استفاده کنید

در شرایطی که هر کس دیگری در مترو چرت زده یا به کاری مشغول است، عده‌ای هم هستند که سرشان در لپ‌تاپ‌شان بوده و می‌خواهند دنیا را تغییر دهند، تنها با نوشتن یک ایمیل. مثلا از دوستتان بپرسید «چطور می‌توانم این کار را انجام دهم؟» یا «باید بروم سر کار، نمی‌توانم حین رانندگی برای خود چیزی درست کنم. به نظرت چه کنم؟» بله، این‌جور مواقع می‌توانید از کتاب‌های صوتی استفاده کنید.

 

2.حدود ۶ یا ۷ صبح از خواب بیدار شده و روز خود را با شور و اشتیاق آغاز کنید

افرادی که این عادت را دارند می‌دانند زمان با سرعت در گذر بوده و خیلی کم است.

 

3.گزینه‌های پوشاکی خود را ساده‌تر کنید و زیاد سخت نگیرید

این افراد زمان زیادی را در رنج و مشقت این‌که چه باید بپوشند صرف نمی‌کنند. مارک زوکربرگ هم همین کار را می‌کرد.

با این عادات صبحگاهی زندگی بهتری خواهید داشت

عادت صبحگاهی

 

4. همیشه «چرایی» داستان را به خود یادآوری کرده و در خود انگیزه ایجاد کنید

از خودتان سؤال سختی مانند این بپرسید: «چرا دارم این کار را انجام می‌دهم؟» و یا این‌که «اگر امروز آخرین روز زندگی‌ام بود، آیا آن کاری را که دوست داشتم امروز انجام می‌دادم؟» و هروقت جوابتان برای چند روز متوالی منفی بود، پس باید چیزی را تغییر دهید.

 

5.قهوه نخورید

این افراد برای تأمین انرژی بدن خود روش‌های دیگری را می‌یابند، مانند تمرینات دایره‌ای مثل یوگا، یا دوچرخه‌سواری. و زمان زیادی را با دوستان خود به این کار می‌پردازند. در واقع این کار باعث افزایش حوزه روابط اجتماعی و تأثیر آن خواهد شد.

 

6.اسموتی‌های سبز (متشکل از سبزیجات و گیاهان) بخورید

افرادی که این اسموتی‌ها را می‌خورند بر این باورند که عقل سالم در بدن سالم است.

 

منبع : دکتر سلام