فرش عید امسال را چه مدلی و از کجا بخریم؟

فرش عید امسال را چه مدلی و از کجا بخریم؟

فرش ها یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون داخلی هستند که زیبایی ظاهری کل فضای منزل را تحت تاثیر قرار می دهند. انتخاب مدل فرش جدید و تهیه سایر وسایل منزل مطابق با نوع فرش، می تواند ظاهر بسیار خوب و مدرنی به منزل شما ببخشد.

 

 تنوع بالایی که در انواع طرح ها و نقشه های فرش ها وجود دارد؛ موجب انتخاب درست تر و بهتری برای خریداران و طراحان داخلی خواهد شد.

 

نمونه فرش فانتزی طوسی 1200 شانه گل برجسته

شماره تماس:02138437

امروزه در فضای فرش ماشینی انواع مختلف فرش فانتزی ، فرش مدرن ، فرش های کلاسیک و نئوکلاسیک بافته می شوند که به راحتی با هر سبک درکوراسیونی ست می شوند.

 

در هنگام انتخاب فرش های جدید فانتزی حتما به جنس نخ و شانه و تراکم آنها دقت کنید چون این فاکتورها یکی از معیارهای اساسی در قیمت فرش است.  لازم به ذکر است که علاوه بر طرح و نقشه، انواع فرش در سایز ها و ابعاد مختلفی نیز تولید می شود.

 

همانطور که میدانید؛ رنگ زمینه فرش ها نیز اهمیت زیادی در دکوراسیون منزل دارند به طور مثال، می‌توان با رعایت تناسب بین رنگ فرش و سایر دکوراسیون منزل، مانند پرده یا مبلمان جلوه خوبی به اتاق نشیمن خانه ها بخشید.

لازم به ذکر است که رنگ فرش ها علاوه بر تاثیری که در دکوراسیون دارند در کوچک یا بزرگ نشان دادن اتاق ها نیز نقش مهمی ایفا میکنند به همین دلیل باید با دقت بیشتری انتخاب شود.

 

چگونه مدل فرش جدید برای عید انتخاب کنیم؟

اغلب افراد ترجیح می دهند که برای سال جدید تغییرات بزرگی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنند. یکی از این تغییرات، انتخاب مدل فرش جدید برای دکوراسیون منزل می باشد. مسئله ای که در این مورد پیش میاید، نکاتی است که هنگام انتخاب فرش ماشینی باید به آن دقت کرد.

 

فرش خوب چه فرشی است؟

یک فرش با کیفیت را از کجا بخریم ؟

فرش عید امسال را چه مدلی و از کجا بخریم؟

فرش جدید برای عید 1402

خرید با شرایط اقساط
mahoormarket.com

 

جهت انتخاب مدل فرش جدید برای عید باید به موارد مهمی مانند نحوه چیدن مبلمان، همخوانی فرش و دکوراسیون منزل، ابعاد، شکل و طرح فرش هم توجه کرد. 

 

همانطور که گفته شد؛ یکی از مهمترین عوامل در انتخاب فرش ، توجه به ابعاد آن می باشد. ضمن انتخاب بهترین ابعاد فرش، میتوان نحوه چیدمان اصولی و درست تری نیز برای مبلمان منزل داشت. ابعاد فرش خریداری شده و نحوه چیدمان مبل ها، باید به گونه ای باشد که هنگام نشستن پا به زمین برخورد نکرده و روی فرش قرار گیرد. علاوه بر ابعاد، هنگام خریداری فرش جدید باید به طرح و رنگ های آن نیز دقت بیشتری داشته باشید تا با لوازم منزل تناسب خوبی داشته باشد. هنگام انتخاب فرش باید به این مسئله دقت داشته باشید که شکل فرش با فضای منزل، متناسب بوده و همخوانی داشته باشد.

 

کدام فرش برای کدام اتاق مناسب است؟

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب مدل فرش جدید برای هر اتاقی در نظر گرفتن اصول و قواعد مختلفی می باشد. کاربری اتاق، مساحت فضا، فرم و شکل اتاق از جمله مواردی هستند که در انتخاب نوع و ابعاد فرش تاثیر گذار هستند.

 

انتخاب ابعاد و شکل فرش می تواند به ساخت یک فضای خوب و دلنشین برای اتاق های مختلف کمک کند. جهت انتخاب فرش برای راهرو های خانه بهتر است که از فرش های کناره استفاده شود. فرش های کناره به فرش هایی گفته می شود که دارای عرض کمتر و طول بیشتری هستند. اتاق نشیمن و یا پذیرایی نیز نیازمند دقت بیشتری برای خرید فرش هستند.

 

انتخاب فرش های کوچک برای نشیمن و پذیرایی ظاهر خوبی به خانه ها نداده و موجب ایجاد مشکل در چیدمان مبلمان ها می شود.

 

فرش مناسب برای نشیمن و یا پذیرایی در ابعاد 12 ، 9 متری و یا 6 متری خریداری  می شود. یکی از پرفروش‌ترین ابعاد فرش ماشینی فرش های 9 متری هستند.

 

ابعاد یک فرش 9 متری، 2.5 در 3.5 متر می باشد که معمولا برای فضای جلوی مبل اتاق نشیمن مناسب است. همچنین قیمت فرش 9 متری از فرش 12 متری مناسب تر است، حمل و نقل و شست و شوی آن راحت تر است و  به همین دلیل هم مشتریان بیشتری دارد. 

جهت انتخاب فرش برای اتاق خواب ها نیز باید به این نکته توجه کنید که حداقل 50 تا 60 سانت فرش از زیر تخت بیرون آمده باشد.

 

خرید مدل فرش جدید از ماهور مارکت

علاوه بر تمام نکات مهمی که باید در انتخاب مدل فرش جدید برای عید در نظر گرفت؛ خرید از فروشگاه های معتبر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه ماهور مارکت یکی از بهترین فروشگاه هایی است که مدل های متنوع فرش ها را در سبک ها و ابعاد مختلف به فروش می رساند. مزیت خرید فرش از فروشگاه ماهور مارکت؛ خرید بهترین فرش ها با قیمت مناسب می باشد. قیمت اجناس فروشگاه ماهور مارکت به دلیل فروش مستقیم از کارخانه و عدم افزایش سود بیشتر برای خریداران مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

به طور مثال قیمت فرش 9 متری که یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین ابعاد فرش ها نیز می باشد در فروشگاه ماهور مارکت، نسبت به سایر فروشگاه های حضوری و یا آنلاین بسیار کمتر خواهد بود. لازم به ذکر است که علاوه بر قیمت مناسب، فرش های این فروشگاه، دارای کیفیت برتری نیز می باشند.

 

فرش آمیتیس یکی از نمونه مدل های فرش نئوکلاسیک و پرفروش برند ماهور است که در فروشگاه ماهور مارکت به قیمت تولیدکننده به فروش می رسد. علاوه بر سایز های متعارف فرش انواع سایزها قالیچه ، فرش گرد و یا فرش های کناره در انواع طرح های مدرن ، کلاسیک و نئوکلاسیک را می توانید در ماهورمارکت ببینید.

 

فرش عید امسال را چه مدلی و از کجا بخریم؟

فرش آمیتس یکی از نمونه فرش ها نئوکلاسیک برند ماهور

خرید از فروشگاه ماهورمارکت با ارسال رایگان
02138437

 

شما میتوانید از طریق سایت ماهورمارکت mahoormarket.com و یا پیج اینستاگرام این فروشگاه  @mahoor.market، فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ارسال رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید.

 فروش اقساطی نیز یکی دیگر از مزایایی است که این فروشگاه در اختیار خریداران عزیز خود قرار می دهد. پیشنهاد میکنیم؛ همین حالا به وب سایت یا پیج اینستاگرام ماهور مارکت مراجعه کرده و با دیدن مدل های متنوع، فرشی متناسب با دکوراسیون و سلیقه خود انتخاب نمایید.