قبولی در رشته پزشکی با آموزش‌های حرف آخر

مجموعه : گوناگون
قبولی در رشته پزشکی با آموزش‌های حرف آخر

برای قبولی در رشته پر طرفدار و سختی مانند پزشکی شما نیازمند راهنمایی و مشاوره‌هایی در جهت تنظیم برنامه و روال درس خواندن خود برای رسیدن به رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی می‌باشید. با ما همراه باشید تا شما را با راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم در موسسه حرف آخر، آشنا کرده و در آخر یکی از بهترین منابع و بسته آموزش کنکور را به شما معرفی کنیم.

اصول و ارکان اصلی برای رسیدن به رشته پزشکی به صورت کلی عبارت‌اند از:

1- داشتن برنامه دقیق و با ثبات با حرف آخر

همان‌ طور که در بالا اشاره شد رشته پزشکی در بین دروس پر طرفدار قرار دارد، پس اگر رشته مورد علاقه شما پزشکی باشد برای رسیدن به رشته مورد علاقه خود باید با افراد زیادی رقابت کنید. برای رقابت با دیگر داوطلبان کنکور شما باید برنامه ریزی دقیق و حساب شده‌ای از موسسه حرف آخر داشته باشید.

مانند هر کار دیگری، در کنکور نیز اگر شما بخواهید به موفقیت برسید باید با برنامه جلو بروید. در اینجا نکته‌ا‌ی که بسیار حائز اهمیت است زمان برنامه ریزی شما است زیرا هر چه به روز کنکور نزدیک‌تر می‌شویم استرس و هیجانات دانش آموزان بالاتر می‌رود و نمی‌توانند برنامه درستی رابرای مطالعه خود در نظر بگیرند. استرس خود را با بسته آموزش کنکور حرف آخر به حداقل برسانید.

برای داشتن برنامه‌ای مناسب و پیشی گرفتن از سایر رقبا شما به تنهایی نمی‌توانید درباره‌ی برنامه خود تصمیم بگیرید و برای موفقیت هر چه تمام‌تر شما نیازمند راهنمایی‌ها و مشاوره‌های افرادی همچون مشاوران موسسه حرف آخر هستید که در این زمینه فعالیت می‌کنند و دارای تجربه و مهارت لازم برای راهنمایی شما هستند.

موسسه حرف آخر در کنار بهترین بسته آموزش کنکور خود پکیج‌های مشاوره‌ای را نیز برای شما داوطلبان گرامی ارائه می‌دهد، استفاده از مشاوران برجسته و با تجربه برای تعیین برنامه‌ی تحصیلی شما از جمله مواردی است که حرف آخر را نسبت به سایر موسسات برتر می‌سازد.

موسسه آموزش حرف آخر قادر به ارائه برنامه ریزی به صورت شخصی برای هر فرد و ارائه بهترن بسته آموزش کنکور عمومی برنامه ریزی، برای داوطلبان می‌باشد.

قبولی در رشته پزشکی با آموزش‌های حرف آخر

2- خلاصه نویسی با موسسه حرف آخر

یکی از ارکان موفقیت شما خلاصه نویسی است با بسته آموزش کنکور حرف آخر است، در روش خلاصه نویسی شما باید تمام نکات مهم را یادداشت برداری کنید. برای انجام صحیح خلاصه نویسی شما باید در آخر هر فصل درسی که مطالعه می‌کنید، نکات مهم را یادداشت کنید.

اما در خلاصه نویسی شما با مشکلاتی نیز مواجه می‌شوید، از جمله نکاتی که شما در خلاصه نویسی ممکن است با آن مواجه شوید می‌توان به جا افتادن برخی نکات مهم، وقت گیر بودن خلاصه نویسی و … اشاره کرد.

اما برای جلوگیری از این اشتباهات باید چه کرد؟

موسسه حرف آخر برای هر درس و به صورت جداگانه ویدئوهای آموزشی و بسته آموزش کنکور را در نظر گرفته است که در این ویدئوها به تمامی نکات مهم هر فصل درسی اشاره می‌شود و برای صرفه جویی در زمان بسیار ایده‌آل هستند.

این که شما بتوانید در مدت زمان کوتاهی مروری بر تمام مطالب مطالعه شده خود داشته باشید از جمله ارکانی است که شما را نسبت به سایر رقبا جلو می‌اندازد. ویدئوهای آموزشی حرف اخر به ویژه برای ماه‌های آخر و نزدیک به کنکور مناسب و ایده‌آل می‌باشند زیرا در این ویدئوها تمامی مطالب مهم و ضروری به صورت کلی و کوتاه جمع آوری شده و برای شما عزیزان ارائه می‌شود که همین امر سرعت مرور کردن شما را تسریع م‌ بخشد و علاوه بر آن دیگر نیازی به صرف زمان برای خلاصه نویسی نیست.

3 – مطالعه درست مفاهیم کتب درسی با حرف آخر

متاسفانه بسیاری از دانش آموزان برای مطالعه دروس خود روش درستی را به کار نمی‌گیرند و در آخر به نتیجه مطلوبی دست نمی‌یابند. به طور مثال برای برخی از قسمت‌های کتاب که بسیار مهم هستند زیاد وقت نمی‌گذارند یا بر عکس برای بخش‌های دیگری از کتاب که اهمیت کمتری نسبت به بقیه مطالب دارند وقت زیادی را صرف می‌کنند.

اما شیوه صحیح مطالعه برای قبول در کنکور پزشکی چیست؟

برای هر درس روش مطالعه متفاوت می‌باشد؛ برای مثال دانش آموزان در دروسی مثل دینی در برخی از قسمت‌ها باید به مطالعه مفهومی درس و در بعضی قسمت‌ها به حفظ کردن مطالب بپردازند.

و در دروسی مانند فیزیک که دارای فرمول می‌باشد باید برخی از فرمول‌ها را حفظ و برخی دیگر را به صورت مفهومی مطالعه کنند. اما در اینجا سوال دیگری که پیش می‌آید این است که از کجا بفهمیم کدام قسمت‌ها را حفظ یا کدام قسمت‌ها را به صورت مفهومی مطالعه کنیم؟

حرف آخر در بسته آموزش کنکور خود با بهره گیری از تجربه اساتید با تجربه این مشکل را برای داوطبان بر طرف کرده است. اساتیدی همچون استاد عبدارضا منتظری، که سابقه تدریس داوطبان کنکورهای قبلی را دارند و در نتیجه با استفاده از تجربه خود فعالیت بیشتری روی قسمت‌های اصلی و مهم کتاب می‌دهند و وقت بیشتری را برای تدریس این مطالب می‌گذارند.

– قرار دارن بهترین منبع به عنوان منبع مطالعه خود در حرف آخر

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مراحل برای موفقیت در کنکور مرحله انتخاب منبع می‌باشد، شما باید قبل از هر چیز راجع به منبح مورد نظر خود تحقیقات لازم را به عمل آورید

منبع خوب چه منبعی است؟ منبع خوب منبعی است که دارای ارکان زیر باشد:

جامع و کامل بودن مطالب

برای گرفتن بهترین نتیجه شما باید مطالعه جامع و کاملی برای روی تمامی مطالب کتب درسی داشته باشید پس یک منبع حالا چه کتاب آموزشی باشد چه ویدئو آموزشی و … باید تمامی مطالب کتب درسی را در بر گیرد.

بیان مطالب به زبان ساده

نباید در ارائه مطالب درسی از واژه‌ها یا جمله‌های سنگین و غیر قابل درک برای داوطلب استفاده شود.

کوتاه و در عین حال کامل بودن مطالب

یک بسته آموزش کنکور خوب نباید از جملات طولانی و غیر قابل فهم برای تدریس استفاده کند بلکه باید بتواند سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مطالب را به کوتاه‌ترین و ساده ترین شکل ممکن برای متقاضیان خود ارائه دهد.

بهره مندی از اساتید با تجربه با حرف آخر:
یک منبع خوب باید در تالیف و گردآوری یک کتاب یا تهیه یک ویدئو آموزشی با با تجربه ترین و بهترین اساتید کنکور حرف آخر مانند استاد عبدالرضا منتظری، علیرضا یوسفیان پور، غلامحسین شیروانی، محمد واعظی، پیمان کامیار، مجتبی محمودی و … همکاری داشته باشد تا بتوانید ایده‌آل ترین خدمات را ارائه دهد.

تنوع بسته آموزش کنکور و قیمت مناسب حرف آخر

از دیگر خصوصیات بسته آموزش کنکور ارائه بسته آموزش کنکور حرف آخر، البته با قیمت مناسب است.

 

وجود بسته آموزش کنکور حرف آخر، مختلف به متقاضی این امکان را می‌دهد تا متناسب با بودجه خود بسته آموزش کنکور حرف آخر را برای خود در نظر بگیرد یا از لحاظ زمانی برای مرور کلی خود می‌تواند از بسته آموزش کنکور کوتاه مدت حرف آخر که به صورت خلاصه بوده و نکات مهم را در بر می‌گیرد استفاده کند. با استفاده از این محصولات میتوانید به قبولی در کنکور 1400 برسید.

قبولی در رشته پزشکی با آموزش‌های حرف آخر

در دسترس بودن منابع حرف آخر
مسلما هنگامی که یک متقاضی تصمیم به خرید بهتری بسته آموزش کنکور حرف آخر، یک ویدئو یا یک کتاب می‎گیرد در دسترس بودن آن را نیز مد نظر قرار می‌دهد پس بنابراین منابع خوب منابعی هستند که درتمامی استان‌ها قابل دسترس باشند و در کمترین زمان ممکن به دست متقاضی رسانده شوند؛ کاری که موسسه حرف آخر انجام می‌دهد.

برای اطمینان از کیفیت بسته های آموزش کنکور حرف آخر می توانید بسته های هدیه حرف آخر را از طریق وبسایت مرکزی حرف آخر درخواست کنید و یا با شماره تماس 02166028126 تماس حاصل فرمایید.