قتل های مشهور و جنجالی آنلاین (عکس)

قتل های مشهور و جنجالی آنلاین (عکس)

عکس قتل های مشهور و جنجالی آنلاین

 

در دنیای پیچیده آنلاین قتل هایی رخ داده است که در این مطلب به قتل های مشهور و جنجالی آنلاین می پردازیم.

 

لحظه به لحظه قتل فیلمبرداری شده است. با تمام جزییات. ناگهان پلیس سر می رسد و متهم به سرعت فرار می کند و بعد همه چیز تمام می شود. گاهی اینها توصیف لحظات فیلمبرداری از یک فیلم جنایی نیست، گاهی اینها عین واقعیت است، گاهی گلوله ها، خون و مرگ واقعی هستند… در این فیلم ها، همه چیز رنگ تلخ واقعیت دارد. جنایت هایی جلوی دوربین ها.

 

قتل همسر سابق در برنامه زنده

در ژانویه 1993 زنی به نام ماریتزا مارتین به دست همسر سابق خود در فلوریدا به قتل رسید اما موضوعی که آن را از یک قتل ساده به خبری جهانی مبدل ساخت، ویدیویی بود که در همان زمان توسط یک شبکه تلویزیونی ایتالیایی به نام «تله موندو» گرفته شده و در سراسر دنیا به نمایش گذاشته شد.

 

ماجرای این جنایت به این صورت بود که دختر 15 ساله امیلیو نونز، خودکشی کرده و در گورستانی که در مقابل خانه شان قرار داشت به خاک سپرده شده بود. امیلیو بعد از این ماجرا همیشه همسر سابق خود مارتیزا را در مرگ دختر نوجوان مقصر می دانست.

 

در روز وقوع جنایت، امیلیو در حال مصاحبه با یک شبه تلویزیونی بود و بر سر قبر دختر خود در حال تعریف دلیل خودکشی دخترش بود که ناگهان چشمش به مارتیزا افتاد که با پسر 8 ماهه خود داشت از خیابان عبور می کرد.

 

او با دیدن همسر سابقش، ناگهان کنترل خود را از دست داد و بدون توجه به دوربین تلویزیون به سمت اتومبیل خود رفت، اسلحه اش را برداشت و 12 گلوله به مارتیزا شلیک کرد که البته او در همان سه یا چهار شلیک اول جان خود را از دست داد. امیلیو به خاطر نداشتن تعادل روانی تنها به 25 سال حبس محکوم شد و حکم اعدام برای او صادر نشد. مارتیزا را در کنار دخترش در همان نزدیکی خانه سابقش به خاک سپردند.

قتل های مشهور و جنجالی آنلاین (عکس)

قتل در برابر دوربین

در ژانویه 2001 یک افسر ارتش به نام «دارل لاتزفورد» در شهری کوچک به نام کوگودوچس در اطراف تگزاس، با شلیک گلوله کشته شد. این حادثه زمانی رخ داد که دارل به سه مرد مشکوک شده و اقدام به جستجوی خودروی آنها کرد و در آن زمان بود که مشخص شد آنها قاچاقچیان ماری جوانا هستند که در حال انتقال یک محموله از تگزاس به شیکاگو هستند.

 

با مشخص شدن این موضوع ناگهان یکی از قاچاقچیان به نام بالدمار به سمت افسر پلیس حمله ور شده و بعد از برداشتن اسلحه او افسر پلیس را به گلوله بست. با شنیدن صدای شلیک گلوله، یکی از همکاران افسر پلیس به نام «دان ولش» که در حال گشت زنی در همان جاده بود به سمت او شتاف اما با جسد غرق خون او مواجه شد.

 

دان پس از گشتن اتومبیل دارل متوجه دوربینی در داشبورد شد. از آنجا که دارل در زمان درگیری تنها بود، دوربین خود را روشن گذاشته بود تا مدرکی از مظنونین داشته باشد. این فیلم کمک کرد تا سه قاچاقچی که در مرگ دارل دست داشتند به سرعت شناسایی شوند. متهمان این پرونده به جرم حمل مواد مخدر و همچنین قتل افسر پلیس به اعدام و حبس های طولانی مدت محکوم شدند.

 

قتل نوازنده در اجرای زنده

در هشتم دسامبر 2004 دیمباگ دارل نوازنده مشهور گیتار در حال اجرای یک برنامه زنده در اوهایو بود که در برابر چشم 200 نفر از تماشاگران حاضر در سالن، نوازندگان و دوربین هایی که در حال ضبط برنامه بودند با شلیک سه گلوله به سرش به قتل رسید. دیمباگ گیتاریست بسیار موفق و پرطرفداری بود که حتی برای انتخاب گروه خود هم وسواس خاصی داشت تا همه مانند خودش منحصر به فرد باشند.

 

طبق فیلمی که در دوربین ها ضبط شده بود، شخصی به نام «ناتان گال» به دیمباگ شلیک کرده بود که به سرعت توسط بادیگاردها دستگیر شد اما گال به آنها نیز شلیک کرد. او حتی ناتان بری، پرستاری که قصد داشت یکی از بادیگاردها را احیای قلبی کند به قتل رساند. یکی از نوازندگان، درام را به سمت گال پرتاب کرد تا با بر هم زدن تعادلش بتواند او را بگیرد اما توسط گال گروگان گرفته شد. در همین زمان نیروهای پلیس رسیدند و قبل از اینکه او بتواند شخص دیگری را به قتل برساند، با شلیک یک گلوله به سرش او را از پا در آوردند.

 

در تمام این مدت دوربین های سالن روشن بود و تمامی این حوادث به صورت کامل و جزء به جزء ضبط شدند. پس از تحقیقات مشخص شد که گال از بیماری شیزوفرنی رنج می برده و مدتی بوده که درمان خود را قطع کرده بود و به همین خاطر مرتکب چنین جنایتی شده بود.

قتل های مشهور و جنجالی آنلاین (عکس)

قتل در برابر دوربین بزرگراه

«کایل دینکلر» افسر پلیسی بود که توسط راننده ای به قتل رسید. در آن روز، کایل به اندرو به خاطر سرعت دستور توقف داد. اندرو از اتومبیل پیاده شد اما بسیار تند با افسر کایل صحبت کرد و همین باعث شد که کایل از او بخواهد دست هایش را روی سرش بگذارد و به اتومبیل تکیه دهد. اندرو پس از دیدن اسلحه افسر شروع به التماس کرد و دائم با خود می گفت: «من ترسیده ام.» اما در یک لحظه که کایل اسلحه خود را پایین آورد، اندرو به سمت اتومبیل خود رفت، اسلحه اش را برداشت و به سمت کایل نشانه گرفت.

 

کایل از او خواست اسلحه اش را زمین بگذارد و تسلیم شود اما اندرو خودداری کرد و کایل مجبور شد تا اولین گلوله را به سمت اندرو شلیک کند. تیر به پای اندرو اصابت کرد و او نیز شروع به تیراندازی به سمت کایل کرد. 20 گلوله از هر دو اسلحه شلیک شد تا اینکه گلوله ای به شکم کایل برخورد کرده و باعث مرگ او شد. اندرو از صحنه گریخت ولی از آنجا که تمام ماجرا توسط دوربین های بزرگراه فیلمبرداری شده بود، پلیس موفق شد او را در مدت کوتاهی شناسایی و دستگیر کند.

قتل های مشهور و جنجالی آنلاین (عکس)

 
قتل به خاطر فرزند
جف دوسنت 25 ساله یک مربی کاراته در لوئیزیانای آمریکا بود. در فوریه 1984 او به جرم ربودن کودکی به نام جودی بلانچ متهم شد. گفته می شد که جف، جودی را پس از ربودن به کالیفرنیا برده و بعد از آزار و اذیت رها کرده بود. این خبر به پدر 38 ساله جودی، گری بلانچ رسید و او با شنیدن این خبر گفت: «من مطمئنا کسی که فرزندم را آزار و اذیت کرده است می کشم.»
 
 
در روز 16 مارس همان سال، هنگامی که جف برای بازجویی درباره اتهام کودک آزاری به دادگاه خوانده شد، پدر جودی در مقابل چندین دوبین خبری که قرار بود از دادگاه جف فیلمبرداری کنند، رباینده کودکش را به گلوله بست. جف قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد و از آنجا که آزمایش های انجام شده نشان می دادند که جف، جودی را آزار داده است، پس جرم او مشخص بود. قاضی با وجود اتهام قتل، برای گری حکم زندان صادر نکرد و تنها او را به انجام 300 ساعت کار اجتماعی و عمومی محکوم کرد.

 

قتل های مشهور و جنجالی آنلاین (عکس)

مشهورترین شهادت در برابر دوربین

یکی از مشهورترین قتل هایی که برابر دوربین انجام شده و فیلم آن بارها و بارها در سراسر دنیا پخش شد، مربوط به نوجوان 12 ساله فلسطینی به نام محمد الدوره بود که در 30 سپتامبر 2000 در غزه و درست در برابر دوربین خبرنگار عرب یک شبکه خبری فرانسوی به شهادت رسید. محمد که در کنار پدرش پشت بشکه ای پناه گرفته بود هیچ راهی برای فرار از تیررس آتش دشمن نداشتند. این در حالی بود که آنها حتی سلاحی برای دفاع از خود هم نداشتند.

 

پدر محمد دائم التماس می کرد که به پسرش شلیک نکنند اما نظامیان هر دوی آنها را در برابر دوربین خبری به شهادت رساندند. البته جنایتکاران صهیونیست ادعا کردند که این ویدئو جعلی بوده که این ادعا با شهادت خبرنگاران در چندین دادگاه مختلف رد شد و واقعی بودن ویدئو اثبات شد.

قتل های مشهور و جنجالی آنلاین (عکس)
 
 
قتل به خاطر شک

در روز شانزدهم مارس 2009 لاتاشا هارلینز 15 ساله در راه بازگشت از مدرسه بود که برای نوشیدن یک بطری آب پرتقال به کافی شاپی در مرکز لس آنجلس رفت. این کافی شاپ توسط فردی کرده ای به نام سون دا جو و خانواده اش اداره می شد. لاتاشا آب پرتقال را گرفته و در کوله پشتی خود گذاشت و به سمت صندوق رفت تا بهای آن را پرداخت کند.

 

با اینکه لاتاشا پول نوشیدنی را پرداخت کرد اما باز هم سون ادعا کرد که او قصد دزدیدن نوشیدنی را داشته است و به همین خاطر به سمت او حمله کرد و سعی کرد تا وسایل کوله پشتی اش را بیرون بریزد. لاتاشا چند بار سون را به عقب هل داد اما او دست بردار نبود. در این زمان لاتاشا آب پرتقال را از کیف خود بیرون آورده و روی میز قرار داد و خواست از کافی شاپ خارج شود که ناگهان سون اسلحه ای را در آورده و درست به سر لاتاشا شلیک کرد که باعث شد او در همان لحظه جان خود را از دست بدهد.

تمام این صحنه ها توسط دوربین های امنیتی کافی شاپ فیلمبرداری شده بودند. در این فیلم پرداخت پول توسط لاتاشا نیز مشخص بود. سون به 25 سال حبس، 400 ساعت کار و پرداخت 500 دلار غرامت محکوم شد اما از آنجا که لاتاشا کاملا بی گناه به قتل رسیده بود، مردم زیادی به رأی دادگاه اعتراض کردند و در عرض مدت کوتاهی با حمله به رستوران ها و کافی شاپ های کره ای این اعتراض خود را نشان دادند. حتی سنگ یادبودی هم برای لاتاشا درست کردند اما این رأی تغییری نکرد.

قتل های مشهور و جنجالی آنلاین (عکس)