قدردانی از پدر به سبک فوتبالیست برزیلی (+عکس)

قدردانی از پدر به سبک فوتبالیست برزیلی (+عکس)

 
نیمار ستاره ۲۱ ساله و برزیلی بارسلونا در صفحه اش در اینستاگرام از نقشی که پدرش در مذاکرات برای انتقال او به بارسا داشته حمایت کرده. او با قراردادن عکسی که در کنار پدرش خوش هستند، پیغامی در حمایت از پدرش نوشته.

 این درحالی است که این روزها اخبار متعددی در مورد نقش پدر نیمار در انتقال او از سانتوس به بارسا و دریافت مبلغ ۴۰ میلیون یورویی در این معامله منتشر می شود.

 قدردانی از پدر به سبک فوتبالیست برزیلی (+عکس)

پیغام نیمار در اینستاگرام بدین ترتیب است:«تا به الان آرامشم را حفظ کرده بودم! ولی نمی توانم به شنیدن تمام این صحبت ها راجع به انتقالم ادامه بدهم. من به پدرم زنگ زدم و به او گفتم که می خواهم حرف بزنم ولی او از من خواست که ساکت باشم و فقط تمرکزم را روی بهبودی ام قرار بدهم و این موضوع را به او بسپارم. ولی من تصمیم گرفتم حرفم را بزنم و او مرا درک خواهد کرد. من از برخی افراد که با من کار می کنند برای نوشتن این مطلب کمک گرفتم! پدرم مرا ببخش که برای اولین بار از حرفت اطاعت نکردم ولی من در این باره صحبت خواهم کرد.»

 قدردانی از پدر به سبک فوتبالیست برزیلی (+عکس)

 

متن نیمار بدین ترتیب ادامه می یابد:«می خواهم از تو به خاطر نقشی که در کارنامه ورزشی ام داشتی تشکر کنم؛ به خاطر شرکت هایی که به خاطر کار من تاسیس کردی و شیوه ای که خانواده ما را پرورش دادی. اگر من در تیم مورد علاقه مان (سانتوس) بازی کردم و الان در تیم رویاهایم (بارسلونا)بازی می کنم، در این راه مدیون تو هستم. می دانم که خیلی ها عراجیف زیادی درمورد ما می گویند و به شخصیت ما تردید دارند. به علاوه دریافته ام که ما دوستان غیرواقعی زیادی داریم.پدر، وقتی “تیاگو سیلوا” گفته که حاضر است برای من بمیرد، من هم حس متقابلی نسبت به او دارم؛ ولی برای تو نه تنها که حاضرم بمیرم، بلکه حاضرم جان تنها پسرم را هم برایت بدهم!. به همین خاطر از تو درخواست می کنم که به اسپانیا برگرد. دلم برایت تنگ شده. تا چند روز دیگر من دوباره بازی خواهم کرد و به  تو اینجا، در کنارم نیاز دارم. فقط گذشت زمان نشان خواهد داد که تو هیچ کار اشتباهی انجام نداده ای. دوستت دارم و به زودی می بینمت.»