لوکس ترین هتل های ایران در کیش، تبریز و تهران!

مجموعه : نکات سفر
لوکس ترین هتل های ایران در کیش، تبریز و تهران!

یکی از اقدامات مهم در سفرها رزرو هتل داخلی و پیدا کردن اقامتگاه مناسب است که انتخاب آن برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. برخی از افراد به دنبال هتل‌های ارزان هستند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند در بهترین هتل های ایران اقامت کنند و سفری رویایی و به یادماندنی را برای خود رقم بزنند. پس اگر شما نیز قصد دارید به محبوب‌ترین مقاصد ایران یعنی تبریز، جزیره کیش و تهران سفر کنید و به دنبال مجلل‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌ها هستید؛ در این مطلب با ما همراه شوید.

 

هتل های لوکس جزیره کیش

هتل سورینت مریم هتلی ایده آل برای مسافران است از این جهت که در نزدیکی مراکز خرید و نیز دریا قرار گرفته است. سورینت 5 ستاره، با مراکز خرید مروارید، سارینا، بازار زیتون و مرکز تجاری کیش احاطه شده است. زیبایی منحصر به فرد این هتل در سبک خاص معماری اروپایی آن است. ترکیب این معماری دلنشین با امکاناتی چون اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، رستوران زیبا و لوکس، اتاق بازی و نیز کافی شاپ، تجربه ای لذت بخش را به مسافران هدیه می دهد.

 

سوییت های هتل در چهار نوع دو تخته دبل استاندارد، دو تخته توئین استاندارد، سوییت جونیور و سوییت پرزیدنتال ارائه می شود. ضمن اینکه برای معلولین نیز تسهیلاتی چون امکان حرکت ویلچر در داخل اتاق و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.

 

خشکشویی، دستگاه خودپرداز، گیم نت، مینی بار، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق جلسات و تاکسی سرویس هم مجموعه امکانات هتل سورینت را کامل می کنند.
همچنین خوب است بدانید علاوه بر هتل سورینت مریم، هتل ترنج نیز از لوکس ترین و گران ترین هتل های ایران شناخته می شود که به خاطر قرار گرفتن در جزیره زیبای کیش از امکانات بالایی برخوردار است. همچنین ترنج اولین هتل دریایی کشور بوده و با دو فاز دریایی و ساحلی، در شمال غربی جزیره قرار دارد. فاز دریایی دارای سوییت هایی با پنجره های شیشه ای است که از آن ها می توانید گیاهان دریایی و آبزیان را تماشا کنید.

 

هتل های لوکس در تهران

هتل آپارتمان تاج محل که تلفیقی از معماری ایرانی و هندی را با خود دارد، 16 سال است که در پایتخت از مهمانان پذیرایی می کند. سالن بیلیارد، باشگاه با امکانات ورزشی و استخر شنا در کنار امکانات دیگری چون سالن کنفرانس و رستوران، نوید لحظات آرامی را به شما می دهد. رستوران ماهی ماهی که یک رستوران با غذاهای گیلکی است در کنار رستوران هندی با طعم های هندی، تنوع را به ذائقه شما می آورد

.

 

لوکس ترین هتل های ایران در کیش، تبریز و تهران!
امکانات اقامتی تاج محل در اتاق ها و سوییت های یک خوابه، دو خوابه، یک خواب وی آی پی، دو خواب وی آی پی، رویال و سناتور خلاصه می شوند. در این اتاق ها، امکاناتی چون تلویزیون، وای فای رایگان، صبحانه، سرویس بهداشتی مجهز به لوازم بهداشتی در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

 

علاوه بر تاج محل، هتل آزادی پارسیان تهران نیز یکی از قدیمی ترین هتل های مجلل ایران است و امکانات آن به تازگی نوسازی شده اند. این هتل پنج ستاره، هفت نوع اتاق مختلف در 25 طبقه با انواع چشم انداز و دکوراسیون داخلی را طراحی کرده است. اتاق های یک نفره، توئین(دو تخته با تخت مجزا)، دبل(دو نفره با یک تخت)، اتاق ویژه کم توانان(معلولین) و سوییت های جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال از امکانات اقامتی این هتل به شمار می روند.

 

هتل آزادی همچنین چندین سالن مجلل برای مجالس و تشریفات، چهار رستوران و کافی شاپ، باشگاه ورزشی شامل استخر، مرکز ماساژ، باشگاه بدنسازی و حمام سنتی دارد. علاوه بر تمام این امکانات، مرکز تجاری، تاکسی سرویس و پارکینگ هم در هتل آزادی وجود دارد. این را هم باید بدانید که هتل آزادی رستوران معروف ایتالیایی”بایس”(Bice) را هم در خود جای داده است.

 

هتل اسپیناس نیز از هتل های لوکس تهران است که نزدیک به 11 سال از عمر آن می گذرد، متعلق به مجموعه هتل های اسپیناس است. این هتل در بافت تاریخی شهر قرار گرفته و دارای 224 واحد اقامتی است. اتاق های یک تخته، دو نفره دوبل، دو نفره توئین و سوییت های جونیور، لاکچری، پرزیدنت و اسپیناس، این واحدهای اقامتی را تشکیل می دهند. در هتل اسپیناس، سالن هایی نیز برای بدنسازی و ماساژ در نظرگفته شده است. برای مثال در سالن های ماساژ، انواع ماساژهای تایلندی، سوئدی، ریلکسیشن، ماساژ پا و صورت درمانی انجام می شود.

 

رستوران های مدیترانه و سنتی نیز بخشی از فضایی هستند که برای پذیرایی در نظر گرفته شده اند. آنچه در مورد رستوران سنتی جالب است طراحی آن است که از بافت قدیمی یزد الهام گرفته شده است. تالارهای پاسارگاد، خلیج فارس و لوشاتو با ظرفیت بیش از 150 نفر در کنار اتاق های جلسات خلیج فارس و مدیترانه، برای پذیرایی در جشن ها و همایش ها طراحی شده اند.

 

برای اطلاع از قیمت رزرو هتل اسپیناس و سایر هتل‌های ایران می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید. با این روش دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارید و به صورت کاملا آنلاین قادر خواهید بود هتل خود را در سرتاسر کشور انتخاب کنید. تصاویر آن را مشاهده کنید؛ از آدس و امکانات هتل دلخواه خود باخبر شوید و هزینه هر شب اقامت در آن را بررسی کنید.

 

افزون بر رزرو هتل، امکان خرید انواع بلیط سفر نیز از قاصدک 24 وجود خواهد داشت که شامل بلیط هواپیما، قطار و بلیط اتوبوس می‌شوند. البته برای تهیه تور ارزان کیش، ترکیه، مشهد، قشم، استانبول و… نیز می‌توانید از قاصدک 24 استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات سفر به سایت قاصدک 24 مراجعه کنید یا با پشتیبانی شبانه روزی آن‌ها (75269-021) تماس بگیرید.

 

هتل های مجلل تبریز

هتل کایا لاله پارک توسط مجموعه هتل های کایا که متعلق به سرمایه گذاران ترکیه است، ایجاد شده است. هتل کایا در شمال غربی شهر تبریز و در مجاورت مرکز خرید لاله پارک واقع شده است. 220 اتاق، 7 سالن کنفرانس، یک تالار مجلل به مساحت 1053 متر مربع، مرکز ورزشی-رفاهی و نیز استخر یرپوشیده از امکانات هتل کایا تبریز به شمار می روند. علاوه بر اتاق هایی که مجهز به سیستم تهویه هوا، گاو صندوق الکترونیکی، تلفن، سشوار، مینی بار و سرویس بهداشتی هستند، شما می توانید از یک رستوران مجلل و شیک نیز استفاده کنید.

لوکس ترین هتل های ایران در کیش، تبریز و تهران!

علاوه بر هتل کایا لاله پارک، هتل بین‌المللی شهریار نیز از هتل های لوکس تبریز است که در خیابان ائل گلی قرار دارد. از امکانات این هتل 5 ستاره می توانیم به اتاق های اختصاصی برای جلسات کاری، سالن اجتماعات، روم سرویس شبانه روزی، پارکینگ، وای فای رایگان در لابی، استخر و لباسشویی اشاره کنیم. همچنین خوب است بدانید این هتل در نزدیکی مکان های دیدنی تبریز واقع شده و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برای مسافران و گردشگران دارد.

 

بیشتر بخوانید:

با این روش هتل های خود را به بهترین شکل رزرو کنید!