مجسمه های زیبای انسانی + عکس

مجسمه های زیبای انسانی + عکس

مجسمه های بسیاری زیبا و دیدنی با طرح چهره انسان

 

این مجسمه های زیبا ساخته شده از انسان های واقعی هستند.

 

تا به حال موردی پیش آمده که آنچه تصور میکردید بر خلاف ذهنیت شما به نظر برسد هنرمندانی در دنیا وجود دارند که توانایی خلق چنین آثار هنری را می توانند که ارزش بسیار زیادی دارند را  از خود بر جای بگذارند در ادامه مقاله با ما همراه باشید.باورتان نمیشود این انسانها مجسمه هستند. هیچ چیز شبه آنچه به نظر می رسد نیست. شما به تصویری خیره میشوید

 

اما اگر فردی به شما توضیح بگوید: این فرد هرگز وجود نداشته و آنچه می بینید تنها یک اثر هنری بسیار طبیعی و دقیق از تخیل یک هنرمند است. چه احساسی به شما دست میدهد. تصاویر پیش رو از آن دسته هستند. مجسمه هایی بسیار طبیعی که بین سالهای ۱۹۷۳ تا ۲۰۱۶ در موزه بالس ارت بیلبائو به نمایش در آمدند. امروز با هم چند مورد جالب از این مجسمه ها را خواهیم دید.

مجسمه های زیبای انسانی + عکس

مجسمه انسان

 

فردی که میان کارتن های مقوایی خوابیده است. شاید به نظرتان انسانی آواره برسد. اما اینطور نیست. او مجسمه ای بسیار طبیعی از چهره یک نویسنده است!

 

مجسمه های زیبای انسانی + عکس

مجسمه های جالب انسان نما

 

به رگ ها و ناخن های پای این بانو خوب نگاه کنید. و یا حالت چهره اش آن اندوه و گذر عمر را میان چروک صورتش ببینید. باورتان میشود به یک مجسمه خیره شده اید. چنین فردی وجود خارجی ندارد.

مجسمه های زیبای انسانی + عکس

عکس مجسمه خسته انسان

 

مردی مدرن بسیار خسته از کار روزانه جلوی روی همه در نمایشگاه خوابش برده است. حتی شیشه نوشابه اش در کنارش باز نشده باقی مانده است…