مجوز گوشی های جدید سامسونگ از TENAA

مجوز گوشی های جدید سامسونگ از TENAA

تصاویر گوشی های زیبا و فوق العاده که از TENAA مجوز گرفته اند

 

سامسونگ از گوشی موبایل های جدید و فوق العاده اش رونمایی کرده است.

 

گوشی‌های گلکسی On5 2016 و گلکسی On7 2016 تاییدیه‌ی آژانس TENAA را گرفتند.

 

گلکسی On5 2016 نمایشگری ۵ اینچی دارد که از دقت تصویر ۱۲۸۰ × ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد و تراشه‌اش اسنپ‌دراگون ۶۱۷ است؛ این تراشه‌ پردازنده‌ی مرکزی هشت‌‌هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405 را در خود جای داده است. رم این گوشی ۳ گیگابایتی و حافظه‌داخلی‌اش ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. همچنین مجهز به حسگر اثر انگشتی است که در دکمه‌ی Home تعبیه شده است.

 

درمورد دوربین‌های On5 2016 گفته شده دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی با باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری‌اش شارژ می‌شود و نسخه‌ی ۶.۰۱ اندروید را به‌صورت پیش‌نصب روی خود دارد و در چهار رنگ طلایی، طلایی مایل به صورتی، مشکی و طلایی متالیک عرضه می‌شود. ضخامت On5 2016 معادل ۸.۱ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۴۲ گرم است.

 

On7 2016 اما نمایشگر بزرگ‌تر و ۵.۵ اینچی دارد که این نمایشگر دقت تصویر ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل دارد. تراشه‌ی این گوشی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ است با یک پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و یک پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506. این گوشی با رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این، On7 2016 از کارت حافظه‌‌های دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند و مثل On5 2016 دارای حسگر اثر انگشت در دکمه‌ی Home است.

 

دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است. On5 2016 با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود و اندروید ۶.۰.۱ را به‌صورت پیش‌نصب روی خود دارد. این گوشی تنها در رنگ طلایی عرضه می‌شود و ضخامت بدنه‌ی آن ۸ میلی‌متر و وزنش ۱۶۶.۷ گرم است.

مجوز گوشی های جدید سامسونگ از TENAA

موبایل سامسونگ

مجوز گوشی های جدید سامسونگ از TENAA

گوشی موبایل سامسونگ