محمودآباد، نزدیک ترین شهر شمالی به پایتخت نشینان

محمودآباد، نزدیک ترین شهر شمالی به پایتخت نشینان

پیشنهاد ما به شما، برای سفری کوتاه، محمودآباد است

آنچه از خرید ویلا در محمودآباد خواهیم خواند

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد شهر محمودآباد شمال بپردازیم. اگه به دنبال اطلاعاتی درباره‌ی خرید ویلا در محمودآباد شمال، هستین و یا قصد سفر به محمودآباد شمال رو دارین در این مقاله ما رو همراهی کنین.

 

با توجه به این که سایت 2نبش، پربازدیدترین سایت خرید و فروش ویلای شماله و ویلاهای زیادی در اون سایت وجود داره، پیشنهاد میکنیم برای دیدن جدیدترین قیمت ویلاهای شمال سری به اون بزنید.

 

محمودآباد در استان مازندران واقع شده و یکی از شهرهای شمالیه که در طول سال، گردشگران زیادی در اونجا حضور پیدا می کنن و از جاذبه‌های گردشگری اون لذت می برن.

 

پیشنهاد ما به شما، برای سفری کوتاه، محمودآباد است

اگر به دنبال «خرید ویلا در شمال» هستین یا سفری کوتاه‌مدت دارین و میخواین مقصد رو از بین شهرهای شمالی انتخاب کنین؛ بهترین گزینه برای شمایی که از شهر تهران هستین، شهر محمودآباد شماله.

 

فاصله‌ی محمودآباد مازندران از تهران، در حدود 200 کیلومتره که با استفاده از وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی در حدود سه ساعت و نیم، مسیر مسافرت شما طول خواهد کشید. برای همین منظور، در ابتدا وارد شهرستان آمل بشین و سپس به سمت جاده‌ی محمودآباد مسیرتون رو تغییر بدین.

 

مسیر حرکت از پایتخت به طرف رودهن و آبعلی و پس از آن از هراز به سمت آمله که در طول مسیر این سفر کوتاه به محمودآباد می تونین از جاذبه‌‌های زیبای گردشگری لذت ببرین.

 

محمودآباد در مجاورت شهرستان نور، بابل و در نزدیکی شهرستان آمل قرار داره. اگر تصمیم دارین به محمودآباد سفر کنین، باید از شهرستان آمل وارد استان مازندران بشین و در جاده‌ی محمودآباد حرکت کنین.

محمودآباد، نزدیک ترین شهر شمالی به پایتخت نشینان

محمودآباد، گزینه اول مسافرین، کجاست؟

محمودآباد کجاست؟ محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی ایرانه که در نزدیکی دریای مازندران قرار گرفته. شهر محمود آباد در نزدیکی شهرستان نور، بابل و آمل واقع شده. یکی از مناسب‌ترین گزینه‌‌های سفر برای پایتخت‌نشینان محمودآباده، چرا که در فاصله‌ی نزدیکی به تهران قرار گرفته. در نتیجه گزینه‌ی «خرید ویلا در محمودآباد» مطرح میشه.

 

اقتصاد این شهرستان، بیشتر بر پایه گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی استواره و از شهرهای جدید ایرانه که در دوران ناصرالدین شاه به تدریج بنای اون آغاز شده. شالیزارهای محمودآباد، بسیار حاصلخیزه و به همین دلیل، از قطب‌‌های تولید برنج در کشور هم به حساب میاد.

 

محبوبیت‌‌های محمودآباد شمال

محمودآباد شمال، به دلیل این که از جاذبه‌‌های مختلف از جمله جاذبه‌‌های تاریخی، گردشگری، تفریحی، طبیعی و مذهبی برخورداره، از محبوبیت و جذابیت بسیار بالایی در بین علاقمندان به سفر و گردشگری برخورداره.

 

مهمترین جاذبه‌‌های تاریخی اون راه ساحلی شاه عباسی، سقانفارهای عبدالله آباد و گلیرد و تپه‌‌های باستانی سر‌خ‌روده. از مکان‌‌های مذهبی این شهر هم، میتونیم به امامزاده قاسم (ع) اشاره کنیم. از جاذبه‌‌های طبیعی اون هم ساحل سرخ‌رود، تالاب سرخ‌رود، آب بندان سرخ‌رود، جنگل روستای اهلم، پارک جنگلی تشبندان و… اشاره میشه.

محمودآباد، نزدیک ترین شهر شمالی به پایتخت نشینان

از زیبایی ساحل محمودآباد، غافل نشید

یکی از زیبایی‌‌های چشم‌نواز در محمودآباد مازندران، مربوط به ساحل این شهره. شاید به جرات بشه گفت که ساحل این شهر در بین شهرهای شمالی زیباترین ساحل محسوب میشه.

 

در ساحل محمودآباد، دریا به باریک‌ترین وسعت خودش میرسه که از لحاظ صنعت توریسم، ارزش بسیاری زیادی داره. ساحل این شهر، از لحاظ تمیز بودن هم در شرایط ایده‌آلی قرار داره و همچنین از امکانات رفاهی و تفریحی زیادی هم برخورداره.

 

خرید ویلا در محمودآباد شمال

ویلاهای محمودآباد شمال از ویلاهای چشم‌نواز و زیبا در استان مازندران محسوب میشه. با خرید ویلا در محمودآباد شمال، برای همیشه از بابت اقامت در یک شهر زیبای شمالی خیال شما آسوده خواهد شد. در کمترین زمان ممکن در یک سفر کوتاه، می تونین در ویلای خودتون حاضر شین و از طبیعت زیبای این شهر و جاذبه‌‌های اون لذت ببرین. خرید ویلا در محمودآباد شمال این مزیت‌ رو برای شما خواهد داشت که هم به جنگل و هم به دریا دسترسی داشته باشین. ویلا شهرکی در محمودآباد هم با توجه به دسترسی راحت‌تر میتونه یک گزینه‌ی مناسب باشه.

 

یک انتخاب لوکس با خرید ویلا در محمودآباد شمال

با خرید ویلا در محمودآباد شمال، در واقع شما یک انتخاب لوکس‌ رو انجام دادین، چونکه ویلاهای محمودآباد از امکانات رفاهی بسیار مناسبی برخوردارن.

 

همچنین در ساخت اونها از سازه‌‌های بسیار شیک، عالی و مستحکم استفاده شده که آرامش و امنیت‌ رو برای ساکنان اون به ارمغان آورده. ویلاهای متعددی در شهر محمودآباد وجود داره که شما با توجه به علاقه و نیازتون می تونین برای خرید این ویلاهای لوکس اقدام کنین.

 

خرید ویلای ارزان در محمودآباد، با توجه به تنوع ویلاها و طیف قیمتی در این شهر قابل دست‌یابیه. به طور کلی خرید ویلا در محمودآباد شمال با هر قیمتی امکانپذیره.

محمودآباد، نزدیک ترین شهر شمالی به پایتخت نشینان

میانگین قیمت ویلا در محمودآباد چطور است؟

اگه قصد خرید ویلا در محمودآباد شمال‌ رو دارین، از فرضیات اینکه پیش از خرید در مورد نوع ویلاهای موجود در این شهر هم اطلاعاتی به دست بیارین. به طور کلی ویلاهای موجود در این شهر‌ رو می تونیم به دو نوع ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی تقسیم بندی کنیم.

 

ویلاهای جنگلی همونطور که از اسمشون مشخصه در جنگل قرار دارن و مهمترین مزیتشون داشتن آرامش فراوان و به دور از هیاهوی شهریه. مهمترین مشکل اون هم سختی امکان دسترسی در شرایط بد آب و هواییه.

 

ویلاهای ساحلی هم در خط ساحلی قرار دارن و مزیتشون اینکه دسترسی راحت‌تری دارن. اما در آب و هوای شرجی ممکنه کمی شما رو دچار مشکل کنه و همچنین احتمال آسیب سریع‌تر سازه با توجه به شرایط آب و هوایی وجود داره.

 

به طور کلی قیمت خرید ویلا در محمودآباد، بستگی به سازه‌‌های به کار رفته، امکانات و محل قرارگیری داره که معمولا ویلاهای ساحلی گران‌تر هستن.

 

خوب و بد محمودآباد رو بدانیم

به طور کلی، محمودآباد شمال از مزیت‌‌های زیادی برخورداره. مردمان این شهر که بیشتر از ماهیگیری و گردشگری کسب درآمد می کنن، آدم‌‌های خونگرمی هستن. دسترسی به این شهر هم از پایتخت بسیار آسان‌تره. طبیعت جنگلی و ساحلی اون هم در نوع خودش کم نظیره. شاید تنها مشکل محمودآباد مثل شهرهای شمالی دیگه اینکه در برخی از اوقات سال، حجم مسافرت بالا سبب ترافیک در مسیر و شلوغی شهر میشه.

برچسب‌ها: