مرکز آموزش ارز دیجیتال در تهران، اصفهان و مشهد با متد جدید سال 2022

مجموعه : مجله خبری
مرکز آموزش ارز دیجیتال در تهران، اصفهان و مشهد با متد جدید سال 2022

این روز ها احتمالا نام ارزهای دیجیتال زیاد به گوشتان می خورد. اما واقعا ارز دیجیتال چیست و کسب و اطلاعات در مورد آن چه فایده ای دارد؟ اگر هنوز درک محکمی از ارز دیجیتال ندارید، این مقاله را تا پایان دنبال کنید. برای اینکه درک بهتری از ارز دیجیتال و کارکردهای آن پیدا کنید، بیایید تاریخچه این فناوری نسبتا جدید، مروری بر عملکرد درونی آن، انواع مختلف ارزهای دیجیتال و اینکه این صنعت در آینده به کجا می‌تواند برود را مرور کنیم. هنگامی که در دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد برخی اطلاعات پس زمینه در مورد این موضوعات به دست آورید، درک بسیار محکم تری به دست خواهید آورد.

 

آیا بیت کوین اولین ارز دیجیتال است؟

رمزنگاران چندین دهه قبل از پیدایش بیت کوین با ایده ارزهای دیجیتال آشنا شدند. در آن زمان، سؤال «ارز دیجیتال چیست؟» هنوز به طور کامل پاسخ داده نشده بود، اما این امر مانع از تلاش مردم برای ایجاد ارزهای دیجیتال نشد.

 

شناخته‌شده‌ترین این تلاش‌ها از سوی نیک سابو، دانشمند کامپیوتر انجام شد که در سال 1998 ارز دیجیتالی به نام بیت گلد را توسعه داد. در حالی که بیت گلد هرگز به طور کامل راه‌اندازی نشد، اما به عنوان هموارکننده راه برای بیت‌کوین شناخته می‌شود.

 

ارز دیجیتال برای چه چیزی استفاده می شود؟

یکی از مباحث دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد این است که ارزهای دیجیتال چه کمکی به ما می کنند و برای چه چیزی استفاده می شوند. یکی از جذابیت های ارزهای دیجیتال این بود که به شما این امکان را می دهد که مقادیر زیادی از ثروت خود را به صورت ناشناس و بدون هیچ گونه دخالت دولتی یا نهادی منتقل کنید. این روزها، برخی از مالکان از ارزهای دیجیتال برای رسیدگی به امور معمولی مانند پرداخت قبوض استفاده می کنند. دیگران از آن به عنوان وثیقه برای دریافت وام آنلاین استفاده می کنند. برخی دیگر از ارز دیجیتال خود با سرمایه گذاری در راه اندازی کسب و کار استفاده می کنند. به نظر می رسد ترکیبی از سرمایه گذاری های فناوری نوآورانه و ارزهای دیجیتال یک تناسب طبیعی است. همچنین می توانید از ارز دیجیتال خود برای سفر به دنیا استفاده کنید. همچنین می توانید با وسیله نقلیه لوکسی که با ارز دیجیتال خود خریداری کرده اید یا با شرکت هواپیمایی که به راحتی بیت کوین شما را پذیرفته است، به مقصد خود برسید.

 

چرا ارز دیجیتال محبوب است؟

با ارز دیجیتال، روش جدیدی برای تراکنش و ذخیره ارزش وجود دارد که به طور قابل توجهی بهتر از فیات و طلا سنتی است. در واقع، ارزهای دیجیتال در بسیاری از خواصی که برای پول مناسب مورد نیاز هستند، عملکرد بهتری دارند:

 

قابل حمل – نگهداری و حل ارزهای دیجیتال بسیار راحت است

تقسیم پذیری – ارزهای دیجیتال از نظر تقسیم پذیری بسیار انعطاف پذیر هستند

مقاومت در برابر سانسور – توانایی دولت ها و رژیم ها برای سانسور استفاده از آن ها بسیار کم است

امنیت – استفاده از ارزهای دیجیتال به دلیل رمزنگاری بسیار ایمن است

 

با ارزهای فیات، کشورها می توانند هر طور که بخواهند چاپ و تکثیر پول را محدود کنند، بنابراین ارزش آن می تواند گهگاه در نوسان باشد. برای کسانی که در کشورهایی با تورم بالا و اقتصادهای بی ثبات زندگی می کنند، ارزهای دیجیتال ممکن است انتخاب بهتری برای ذخیره ارزش نسبت به ارزهای فیات باشند. ارزهای رمزنگاری شده دارای یک سیاست پولی مشخص و تعیین شده هستند که توسط هیچ کس، صرف نظر از اینکه چه کسی هستند، قابل تغییر نیستند. برای مثال، بدون استثنا، تنها ۲۱ میلیون بیت کوین ایجاد خواهد شد.

 

دانستن این امر باعث ایجاد حس ثبات می شود که نمی توان آن را در سیاست پولی ارز فیات یافت. حمل و نقل و تقسیم ارزهای دیجیتال نیز آسان تر است. برخلاف دور زدن پوند طلا یا مقدار زیادی پول نقد، ارزهای رمزنگاری شده تنها اطلاعاتی هستند که برای پیگیری تراکنش ها و ارزش ها استفاده می شوند. ارزهای دیجیتال را می توان بدون سانسور از هر مرزی حمل کرد و در صورت تمایل حتی به کسری از یک پنی تقسیم کرد.

 

چرا ارزهای دیجیتال ارزش دارند؟

برای برخی افراد عجیب به نظر می رسد که ارزهای دیجیتال زمانی ارزش دارند که بیشتر آن ها محصولات رسمی یک کشور مستقل نباشند. به بیان ساده، ارز هر چیزی است که خریداران و فروشندگان توافق کنند که به عنوان نوعی مبادله بین آن ها عمل کند. سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال به اندازه‌ای هستند که می‌توانند آن را به شکل جذابی از ارز و پول برای مردم سراسر جهان تبدیل کنند.

 

آموزش ارز دیجیتال در اصفهان: آیا ارز دیجیتال امن است؟

یکی از مواردی که در آموزش ارز دیجیتال در مشهد و آموزش ترید ارز دیجیتال در اصفهان (https://alirezasharifi.net/crypto-training-isfahan/) به آن پرداخته می شود، امنیت آن ها است. بیایید به دو جنبه از امنیت ارزهای دیجیتال نگاه کنیم: سرمایه گذاری و ذخیره سازی. البته، ارز دیجیتال مانند هر سرمایه گذاری دیگری ریسک دارد. با این حال، سود و زیان ارزهای دیجیتال بسیار سریع‌تر از سایر سرمایه‌گذاری‌های ارزی رخ می‌دهد. معامله گران و سرمایه گذاران موفق به لطف نوسانات بیت کوین ثروت های دیجیتالی ایجاد کرده اند. با این حال، دیگرانی که چندان خوش شانس نبودند، به سرعت سرمایه خود را از دست دادند. پس از به دست آوردن ارز دیجیتال، می خواهید آن را در یک دستگاه ذخیره سازی رمزنگاری به نام کیف پول ایمن نگه دارید. فناوری رمزگذاری که این دستگاه‌های ذخیره‌سازی برای ایمن نگه‌داشتن ارز شما استفاده می‌کنند، همچنان در حال تکامل است تا از سارقان دیجیتال و هکرها جلوتر بماند.

 

آیا ارزهای دیجیتال و آموزش ارز دیجیتال و بورس قانونی هستند؟

آیا ارزهای دیجیتال قانونی هستند و اهمیت دادن به آموزش ارز دیجیتال (https://alirezasharifi.net/digital-currency-training/فایده ای خواهد داشت؟ مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال هنوز در حال تغییر هستند. توجه زیادی به این موضوع می شود که آیا ارزهای دیجیتال خاص در تعریف قانونی «امنیت» قرار می گیرند و بنابراین مشمول الزامات افشا و ثبت قانون اوراق بهادار سال 1933 و قانون آموزش بورس (https://alirezasharifi.net/bourse-training/) اوراق بهادار در سال 1934 هستند. علاوه بر این، سیاست گذاران تمرکز بر تنظیم استیبل کوین‌ها یا ارزهای دیجیتالی که به دارایی‌های باثباتی مانند دلار آمریکا یا طلا متصل هستند، و همچنین تنظیم صرافی‌هایی که ارزهای دیجیتال را معامله می‌کنند. سایر مسائل حقوقی در حال تحول پیرامون ارزهای دیجیتال و بلاک چین شامل مقررات سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAOs)، رفتار مالیاتی، و الزامات مبارزه با پولشویی است.